Τα Δηκτικά

01/07/2012 - 05:56
«Συνάδελφοι, αυτές τις δύσκολες ώρες έχοντας στα χέρια μας ακόμα το φάρμακο, είμαστε σε θέση να επιβάλουμε και να επιλύσουμε το σύνολο των προβλημάτων, αρκεί να αποφασίσουμε να το στερήσουμε από τον Έλληνα ασφαλισμένο.
Προκλήσεις
«Συνάδελφοι, αυτές τις δύσκολες ώρες έχοντας στα χέρια μας ακόμα το φάρμακο, είμαστε σε θέση να επιβάλουμε και να επιλύσουμε το σύνολο των προβλημάτων, αρκεί να αποφασίσουμε να το στερήσουμε από τον Έλληνα ασφαλισμένο. Οι τύψεις και οι αναστολές δε μας ταιριάζουν...» Ανατριχιαστικό απόσπασμα από την ανοιχτή επιστολή του προέδρου του Φαρμακευτικού Συλλόγου Πειραιά, που προκάλεσε πανελλήνια κατακραυγή. Ας το έχουν υπόψη όσοι συνδικαλίζονται γενικά, ότι μερικές φορές οι προκλητικές στάσεις και οι αλαζονικές συμπεριφορές υπέρ της όποιας συντεχνίας, λειτουργούν - ιδιαίτερα υπό τις παρούσες συνθήκες κρίσης - ως μπούμερανγκ σε επίπεδο κοινωνική αποδοχής.
Π.Μ.

Μύρισαν εκλογές…
Όχι μόνο τις ζητά, αλλά και προετοιμάζεται για τις εκλογές η Ν.Δ., που την Τετάρτη είχε προγραμματισμένη συνεδρίαση της Εκτελεστικής Επιτροπής του κόμματος, με θέμα: «Πολιτικός Σχεδιασμός και Προγραμματισμός Δραστηριοτήτων της Νέας Δημοκρατίας εν όψει εθνικών εκλογών».
Ας το έχουν κατά νου και οι εδώ ενδιαφερόμενοι του κόμματος, για να ξεσκονίζουν τα κουστούμιά τους, διότι Κυριακή κοντή γιορτή.
ΜΑΡ.ΠΛ.

Αρχές Φεβρουαρίου η «Εγνατία»
Όπως όλα δείχνουν, η νέα δημοπράτηση του οδικού άξονα Καλλονής - Σιγρίου, θα γίνει στις αρχές Φεβρουαρίου. Την ίδια ενημέρωση είχε απ’ τις υπηρεσίες του Υπουργείου Υποδομών και ο Τάκης Ιορδάνης, επικεφαλής της Επιτροπής για το δρόμο, μαζί με την ευχή να μην υπάρξει άλλη αναβολή και το όνειρο επιτέλους να γίνει πραγματικότητα.
Οψόμεθα, όπως σχολιάζει και ο ίδιος.
ΜΑΡ.ΠΛ.

Ανάκτηση επιδοτήσεων
Σύμφωνα με τον κανονισμό τού ΟΠΕΚΕΠΕ μέσω του οποίου έγιναν οι πληρωμές των αποζημιώσεων του πακέτου Χατζηγάκη, οι αγροτικές επιδοτήσεις που έχουν καταβληθεί σε έναν παραγωγό μπορούν να ανακτηθούν όποτε και αν αυτό αποφασισθεί. Αν επιλεγεί αυτή η λύση, η διαδικασία θα είναι πολύ απλή. Ο ΟΠΕΚΕΠΕ, και μέσω αυτού το Ελληνικό Δημόσιο, αποδέχονται ότι οι αποζημιώσεις ήταν όντως επιδοτήσεις. Στη συνέχεια θα τις χαρακτηρίσει ως αχρεωστήτως καταβληθείσες και θα τις πάρει πίσω από τους τραπεζικούς λογαριασμούς των δικαιούχων, εφόσον αυτό είναι δυνατό.
Ν.Μ.


Η διακομματική
Το «Ε» παρουσιάζει σήμερα το πόρισμα της Διακομματικής Επιτροπής που είχε εκδοθεί πριν από δύο δεκαετίες. Πιστεύουμε πως η μελέτη αυτού του κειμένου θα δώσει πολλά επιχειρήματα στη μάχη που θα πρέπει να δοθεί το επόμενο διάστημα για να μην καταργηθούν οι μειωμένοι συντελεστές τού Φ.Π.Α.. Ταυτόχρονα, το πόρισμα δείχνει ένα διαφορετικό δρόμο για το πώς ξεπερνιούνται οι οικονομικές κρίσεις και τα προβλήματα υπανάπτυξης. Αναπτυξιακά κίνητρα, επενδύσεις σε έργα υποδομής και ειδικές πολιτικές συνθέτουν ένα πλαίσιο κενσιανικής οικονομικής πολιτικής, πολύ μακριά από τα σημερινά μονεταριστικά μοντέλα. Τέλος, οφείλουμε να ευχαριστήσουμε τον κ. Μιχάλη Μούρα, αφού όλα τα ντοκουμέντα που παρουσιάζουμε προέρχονται από το αρχείο του.
Ν.Μ.

Με το «Μυτιλήνη»
Με το «Μυτιλήνη» χτυπάει την άγονη γραμμή του Καστελλόριζου η ΝΕΛ. Η εταιρεία που εμφανίζεται να ελέγχει το πλοίο, είναι η C-Link Ferries, η θυγατρική τής ΝΕΛ. Η κίνηση αυτή γίνεται πιθανότατα για φορολογικούς λόγους, λένε πηγές από το Υπουργείο.
Ν.Μ.

Η είδηση
Με μια μέρα καθυστέρηση μας ήρθε η ανακοίνωση της Συνεταιριστικής Τράπεζας για τα νέα της επιτόκια και αφού επικοινωνήσαμε με τον πρόεδρό της, Απόστολο Πατέστο. Φαίνεται ότι η ανακοίνωση στάλθηκε μόνο σε ορισμένα μέσα ενημέρωσης ως πληρωμένη καταχώρηση, σύμφωνα με τα όσα προβλέπει η νομοθεσία. Όμως οι ενέργειες της Συνεταιριστικής έχουν και δημοσιογραφικό ενδιαφέρον από τη στιγμή που πολλές χιλιάδες κάτοικοι του Νομού μας είναι μέλη της.
Στο μέλλον, καλό είναι η Τράπεζα να δίνει μεγαλύτερη σημασία σε ζητήματα ενημέρωσης.
Ν.Μ.

Στενό μαρκάρισμα
Ως τροχιοδεικτική βολή μοιάζει η ανακοίνωση των παρατάξεων της αντιπολίτευσης στο Επιμελητήριο Λέσβου. Ξεκαθαρίζουν ότι θα παρακολουθούν βήμα προς βήμα τις κινήσεις της διοίκησης και θα παρεμβαίνουν όποτε το κρίνουν σκόπιμο. Όσοι γνωρίζουν πρόσωπα και καταστάσεις, αντιλαμβάνονται ότι θα δούμε πολύ στενό μαρκάρισμα της διοίκησης. Αλλά, σε τελικά ανάλυση, αυτός δεν είναι ο ρόλος της αντιπολίτευσης; Εξάλλου, η καλή αντιπολίτευση είναι γεγονός ότι βοηθάει τα μέγιστα στην καλή διοίκηση, αρκεί να μην υπηρετεί σκοπιμότητες.
Ν.Μ.


Γιατρός, όχι μαία
Ειδικευόμενη γιατρός του Νοσοκομείου Μυτιλήνης και όχι μαία, όπως γράφαμε στο προχτεσινό μας δημοσίευμα για το πρώτο μωρό τους έτους, είναι η κ. Ελένη Χριστοδουλοπούλου. Άλλωστε, όπως μας διευκρινίστηκε μετά, μια μαία δε θα μπορούσε να είναι ούτε ειδικευόμενη, ούτε να φέρει σε πέρας τοκετό, παρουσία γιατρού. Οφείλουμε μια «συγγνώμη», λοιπόν, στην κ. Χριστοδουλοπούλου, που, αν και νέα σε ηλικία, έχει βοηθήσει ήδη αρκετές γυναίκες να φέρουν στον κόσμο τα παιδιά τους.
Β.Χρ.

Κλείνουν το δρόμο
Είναι συχνό το φαινόμενο οδηγοί να σταματούν με αλάρμ - ή και χωρίς αυτά - στη δεξιά λωρίδα της οδού Ελευθερίου Βενιζέλου. Όταν όμως η κίνηση είναι έντονη, το γεγονός αυτό προκαλεί μεγάλο πρόβλημα στα υπόλοιπα οχήματα, που συχνά «κολλούν» πίσω από το σταματημένο για αρκετά λεπτά, μέχρι να τους αφήσει κάποιος από τους οδηγούς της αριστερής λωρίδας να περάσουν. Δεν ξέρουμε πώς θα μπορούσε να λυθεί το ζήτημα, από τη στιγμή που ο δρόμος είναι πολύ στενός, αν και μάλλον ως καλύτερη λύση σε περίπτωση που κάποιος έχει δουλειά να κάνει στο συγκεκριμένο δρόμο, είναι να αφήσει το όχημά του στο πάρκινγκ, που βρίσκεται ακριβώς από κάτω.
Β.Χρ.

Για τα αδέσποτα
Πέντε ευρώ ζητάει μέσω ίντερνετ η «Κιβωτός» από τους ζωόφιλους της Μυτιλήνης, και όχι μόνο, που ενδιαφέρονται να τη βοηθήσουν να συνεχίσει το έργο της. Μπορεί το χριστουγεννιάτικο παζάρι να πήγε καλά, οι ανάγκες όμως των αδέσποτων δεν τελειώνουν ποτέ… Δυστυχώς, κοστίζουν και ακριβά…
Β.Χρ.


Όταν το φανάρι δίπλα στο γήπεδο δε λειτουργεί, είναι επόμενο να ακολουθήσουν, όχι μία, αλλά πολλές μικροσυγκρούσεις στο σταυροδρόμι, με την ιδιαίτερα μεγάλη κίνηση τις περισσότερες ώρες της μέρας

Όλα ρευστά…
Λίγο πριν τα Θεοφάνεια, σήμερα το μεσημέρι, ο Δημήτρης Βουνάτσος συγκαλεί νέα συνεδρίαση της Εκτελεστικής Επιτροπής, όπου και θα κυριαρχήσει το θέμα τού τι μέλλει γενέσθαι με τη ΔΕΥΑΛ, με εισηγητή τον πρόεδρο της Δημοτικής Επιχείρησης, Σωτήρη Μαρινάτο.
Πάντως, όλες οι μέχρι τώρα πληροφορίες δείχνουν πως η δημοτική αρχή δεν έχει ακόμη αποφασίσει αν θέλει οι εργαζόμενοι της ΔΕΥΑΛ να γίνουν δημοτικοί υπάλληλοι με κατάργησή της - όπως ζητούν οι ίδιοι - ή αν θα διατηρήσει την Επιχείρηση, είτε με επέκτασή της απ’ τη Δημοτική Ενότητα Μυτιλήνης σε όλη την επικράτεια της Λέσβου είτε με τη σύναψη προγραμματικής σύμβασης για την εξυπηρέτηση των υπόλοιπων 12 ενοτήτων.

… χωρίς golden boys
Απ’ την πλευρά τους, οι Εργαζόμενοι ζητούν το μέλλον τής ΔΕΥΑΛ να είναι το πρώτο θέμα που θα συζητήσει στην πρώτη της συνεδρίαση - ακόμη δεν έχει προσδιοριστεί - του νέου χρόνου η διοίκηση της Επιχείρησης. Όσο για τα σενάρια που κυκλοφορούν, ότι δηλαδή αν παραμείνουν εκτός Δήμου θα έχουν πολύ υψηλότερες αμοιβές απ’ ό,τι οι υπόλοιποι δημοτικοί υπάλληλοι (σύμφωνα με ό,τι ισχύσει για τις Επιχειρήσεις Κοινωνικού Σκοπού), ο πρόεδρος των Εργαζομένων, Νίκος Ιππειώτης, υποστηρίζει ότι «αυτά δεν ανταποκρίνονται στην αλήθεια, όπως δεν ανταποκρίνονταν και οι γενικεύσεις περί golden boys. Η διαφορά μας άντε να είναι 100 ευρώ το μήνα.».
Ποσό για το οποίο σίγουρα δεν αξίζει να διακινδυνεύσει κανείς να γίνει από υπάλληλος μιας δημοτικής επιχείρησης, ιδιωτικός. Οπότε και δεν προοιωνίζεται καμμία αλλαγή στάσης απ’ την πλευρά των Εργαζομένων.
ΜΑΡ.ΠΛ.

Συγκρουόμενα…
Προβλήματα λόγω του παγετού σημειώθηκαν χθες το πρωί στα ορεινά της Καλλονής, έξω απ’ το Σκαλοχώρι, όπου κάποια αυτοκίνητα ρόλαραν σα συγκρουόμενα, ενώ αναφέρθηκε και ντεραπάρισμα μικρού φορτηγού.
Το περίεργο που κατήγγειλαν κάτοικοι της περιοχής, ήταν πως ενώ διαρκούσε ο παγετός, επικρατούσε και διαφωνία μεταξύ των εμπλεκόμενων υπηρεσιών Περιφέρειας και Δήμου αν πρέπει ή όχι να ρίξουν αλάτι. Κι ευτυχώς, που άλλαξαν οι συνθήκες του καιρού, διότι δύσκολα θα αποφεύγονταν τα σοβαρότερα ατυχήματα.

… και σκαμμένα
Άγιο, πάντως, είχαν κι έχουν και οι οδηγοί που κινούνται στο δρόμο προς τη Σκάλα Λουτρών, όπου εξ αιτίας των έργων των δικτύων χάσκει, κλεισμένο προχείρως με χαλίκι, ένα μεγάλο σε μήκος χαντάκι.
Να υποθέσουμε ότι πριν η επόμενη βροχή πάρει και το τελευταίο χαλίκι, θα έχουν βελτιωθεί οι συνθήκες ασφάλειας του δρόμου, με καλύτερη «κάλυψη» του κινδύνου;
ΜΑΡ.ΠΛ.

Γενική Ροή Ειδήσεων

PROUDLY POWERED BY CJ web | Copyright © 2017 {emprosnet.gr}
Made with love and a lot of coffee by CJ web, Creative web Journey