Μετά το δημοσίευμα του «Ε» για την τυφλή μαθήτρια

Ερώτηση Αθανασίου στον υπ. Παιδείας

12/01/2017 - 13:53

Ερώτηση προς τον υπουργό Παιδείας, Κώστα Γαβρόγλου, κατέθεσε ο βουλευτής Λέσβου, Χαράλαμπος Αθανασίου μετά το δημοσίευμα του «Ε» για την πλήρωση μίας θέσης εκπαιδευτικού με γνώσεις του συστήματος Braille, στο 3ο Γυμνάσιο Μυτιλήνης, για μαθήτρια με ολική απώλεια όρασης.

 

Ερώτηση προς τον υπουργό Παιδείας, Κώστα Γαβρόγλου, κατέθεσε ο βουλευτής Λέσβου, Χαράλαμπος Αθανασίου μετά το δημοσίευμα του «Ε» για την πλήρωση μίας θέσης εκπαιδευτικού με γνώσεις του συστήματος Braille, στο 3ο Γυμνάσιο Μυτιλήνης, για μαθήτρια με ολική απώλεια όρασης.

Απευθυνόμενος στον υπουργό, ο κ. Αθανασίου τονίζει: «Το δικαίωμα στην εκπαίδευση αποτελεί θεμελιώδες συνταγματικό δικαίωμα όλων ανεξαιρέτως των πολιτών και αποτελεί συστατικό στοιχείο άσκησης των ατομικών και πολιτικών ελευθεριών καθώς και των οικονομικών και κοινωνικών δικαιωμάτων του κάθε πολίτη. Παράλληλα, προβλέπεται από το Σύνταγμα η υποχρέωση του κράτους “να ενισχύει αυτούς που έχουν ανάγκη από βοήθεια ή ειδική προστασία, ανάλογα με τις ικανότητές τους”, αναγνωρίζοντας ουσιαστικά το δικαίωμα σε ειδική εκπαιδευτική υποστήριξη στα άτομα με ενισχυμένες ανάγκες και στη βάση της αρχής της ισότητας».

 

Σε εκκρεμότητα
Αυτό δυστυχώς, δεν υποστηρίζεται από την ελληνική Πολιτεία στην περίπτωση της παράλληλης στήριξης στο πλαίσιο της υποχρεωτικής εκπαίδευσης, όπως επισημαίνει ο βουλευτής: «Τα αιτήματα παροχής παράλληλης στήριξης, που κατά καιρούς υποβάλλονται από Διευθυντές Σχολικών Μονάδων ή Περιφερειακές Διευθύνσεις Εκπαίδευσης, απορρίπτονται ή παραμένουν σε παρατεταμένη εκκρεμότητα ως προς την υλοποίησή τους, η οποία σε πολλές περιπτώσεις ουδέποτε πραγματοποιείται παρόλο που πληρούνται οι νόμιμες προϋποθέσεις».

Στο πλαίσιο αυτό, ερωτάται ο υπουργός αν προτίθεται να μεριμνήσει για την κατ’ έτος ύπαρξη κονδυλίου στον προϋπολογισμό του Υπουργείου Παιδείας, προς κάλυψη των δαπανών του προγράμματος παράλληλης στήριξης μαθητών με ειδικές ανάγκες, ώστε να καλύπτονται εγκαίρως τα κενά που θα ανακύπτουν στα σχολεία της χώρας. Αλλά και αν προτίθεται να τροποποιήσει τις διαδικασίες ώστε και οι Περιφερειακές Δ/νσεις Εκπαίδευσης ή οι Δ/νσεις Εκπαίδευσης να έχουν τη δυνατότητα πρόσληψης αναπληρωτών πλήρους ή μειωμένου ωραρίου από τους πίνακες του ΑΣΕΠ ώστε να καλύπτουν τις ανάγκες των σχολικών μονάδων σε εξαιρετικές περιπτώσεις ανάγκης.

Γενική Ροή Ειδήσεων

PROUDLY POWERED BY CJ web | Copyright © 2017 {emprosnet.gr}
Made with love and a lot of coffee by CJ web, Creative web Journey