Αναστάτωση στην εκπαιδευτική κοινότητα του Νομού Λέσβου, μετά από δημοσιεύματα που «μιλούν» για κατάργηση του Τομέα Πληροφορικής από τα ΕΠΑΛ

«Στον αέρα» δεκάδες μαθητές…

30/07/2013 - 14:51

Αναστάτωση προκαλεί και πάλι στην εκπαιδευτική κοινότητα του Νομού Λέσβου δημοσίευμα της εφημερίδας «Δημοκρατία της Κυριακής», που σε σχέδιο του Υπουργείου για τους τομείς που θα λειτουργήσουν την επόμενη σχολική χρονιά στην επαγγελματική εκπαίδευση, αφήνει έξω αυτόν της Πληροφορικής.

Αναστάτωση προκαλεί και πάλι στην εκπαιδευτική κοινότητα του Νομού Λέσβου δημοσίευμα της εφημερίδας «Δημοκρατία της Κυριακής», που σε σχέδιο του Υπουργείου για τους τομείς που θα λειτουργήσουν την επόμενη σχολική χρονιά στην επαγγελματική εκπαίδευση, αφήνει έξω αυτόν της Πληροφορικής. Δημιουργούνται, έτσι, υπόνοιες για την κατάργηση και αυτού του Τομέα μετά την κατάργηση των 46 ειδικοτήτων που ανακοινώθηκε στις αρχές του περασμένου μήνα, κάτι που θα επηρεάσει το 2ο ΕΠΑΛ Μυτιλήνης, το ΕΠΑΛ Καλλονής και το ΕΠΑΛ Μύρινας, όπου δεκάδες μαθητές έχουν επιλέξει το συγκεκριμένο αντικείμενο.

Το θέμα έκανε γρήγορα και το γύρο ιστοσελίδων που έχουν σχέση με το Νέο Τεχνολογικό Λύκειο, προκαλώντας αναστάτωση σε εκπαιδευτικούς και μαθητές του Τομέα Πληροφορικής, αλλά και γενικότερα στην εκπαιδευτική κοινότητα.

Σύμφωνα με το σχολικό σύμβουλο Πληροφορικής Νομού Λέσβου, Τιμολέοντα Θεοφανέλλη, ο συγκεκριμένος Τομέας λειτουργεί στο 2ο ΕΠΑΛ Μυτιλήνης, το ΕΠΑΛ Καλλονής, καθώς και στο ΕΠΑΛ Μύρινας της Λήμνου, με περίπου 60 μαθητές συνολικά και 12 εκπαιδευτικούς να διδάσκουν σε αυτόν.

«Εφόσον καταργηθεί ο συγκεκριμένος Τομέας, δε θα σημαίνει ότι δε θα υπάρχουν ώρες για τους καθηγητές, αφού η Πληροφορική θα συνεχίσει να υπάρχει ως μάθημα σε άλλους τομείς και στη Γενική Παιδεία, απλώς θα πάψει να υπάρχει η διέξοδος που δίνει ο συγκεκριμένος Τομέας σε τόσους μαθητές, σε παιδιά με ιδιαίτερη κλίση προς αυτόν, με αναλυτική σκέψη κ.λπ., που θα πρέπει πλέον να σπουδάσουν σε ιδιωτικές σχολές, σε μια εποχή που δεν υπάρχουν τέτοια περιθώρια. Ο συγκεκριμένος Τομέας παρέχει πολύ χρήσιμα μαθήματα, όπως Σχεδιασμός Ιστοσελίδας, Πολυμέσα κ.ά., πράγματα χρήσιμα ειδικά στην εποχή που διανύουμε και με την ανεργία που υπάρχει, αφού δίνουν στους μαθητές έναν τρόπο να γίνουν από καταναλωτές της πληροφορίας, και δημιουργοί της. Ο Προγραμματισμός και όλα αυτά τα εργαλεία μπορούν να δώσουν δουλειά σε πολλά παιδιά όταν τελειώσουν το σχολείο. Θα μπορούσε ο Τομέας Πληροφορικής, αντίθετα, να αναβαθμιστεί με πιο σύγχρονα μαθήματα και να γίνει ακόμη πιο χρήσιμος, εξειδικευμένος και επίκαιρος και με μεγαλύτερη απήχηση στα παιδιά», λέει ο κ. Θεοφανέλλης.

Καμμία επίσημη ενημέρωση
Σύμφωνα πάντως με τον προϊστάμενο της Διεύθυνσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, Βασίλη Κοντάρα, δεν υπάρχει ακόμη καμμία επίσημη ενημέρωση από το Υπουργείο Παιδείας.

«Κι εμείς έχουμε δει απλώς το συγκεκριμένο δημοσίευμα», δήλωσε χτες ο ίδιος στο «Ε». «Αν εφαρμοστεί όντως αυτό το σχέδιο, τα παιδιά θα έχουν πρόβλημα, αλλά είναι νωρίς να πούμε οτιδήποτε. Δεν πιστεύω πάντως ότι θα γίνει κάτι τέτοιο, ακριβώς γιατί οι Νέες Τεχνολογίες είναι ένας τομέας πολύ σημαντικός στην εποχή που ζούμε.»

Γενική Ροή Ειδήσεων

PROUDLY POWERED BY CJ web | Copyright © 2017 {emprosnet.gr}
Made with love and a lot of coffee by CJ web, Creative web Journey