Στην Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης, εκπρόσωποι χωριών της δυτικής Λέσβου

Εκπαίδευση σύμφωνη με τις ιδιαιτερότητες των χωριών

25/04/2013 - 14:45

Ως πολίτες δευτέρας διαλογής νιώθουν πως αντιμετωπίζονται οι κάτοικοι των μακρινών από την πρωτεύουσα χωριών της δυτικής Λέσβου. Αυτό εξέφρασαν κατά τη συνάντησή τους με την περιφερειακή διευθύντρια Εκπαίδευσης Βορείου Αιγαίου, Μαρία Παπαδανιήλ, οι εκπρόσωποι των Δημοτικών Σχολείων της Άγρας, του Μεσοτόπου και της Άντισσας.

Ως πολίτες δευτέρας διαλογής νιώθουν πως αντιμετωπίζονται οι κάτοικοι των μακρινών από την πρωτεύουσα χωριών της δυτικής Λέσβου. Αυτό εξέφρασαν κατά τη συνάντησή τους με την περιφερειακή διευθύντρια Εκπαίδευσης Βορείου Αιγαίου, Μαρία Παπαδανιήλ, οι εκπρόσωποι των Δημοτικών Σχολείων της Άγρας, του Μεσοτόπου και της Άντισσας.

Οι πολίτες από τα απομακρυσμένα αυτά χωριά πραγματοποίησαν πρώτα παράσταση διαμαρτυρίας έξω από το κτήριο της Εκπαιδευτικής Περιφέρειας και στη συνέχεια συναντήθηκαν με την κ. Παπαδανιήλ, στην οποία εξέφρασαν την αντίθεσή τους στην επιχειρούμενη υποβάθμιση των σχολείων.

Η κ. Παπαδανιήλ κατά τη διάρκεια της συζήτησης εξήγησε ότι οι όποιες αλλαγές, εντάσσονται στη γενικότερη πολιτική της κυβέρνησης περί καλύτερης οργάνωσης των σχολείων, ενώ δεν ήταν λίγες οι φορές που έκανε αναφορά στη νομοθεσία και ό,τι αυτή προβλέπει για το… νοικοκύρεμα των δημοτικών σχολείων.

Άνθρωποι και όχι αριθμοί
Από την άλλη μεριά, αυτοδιοικητικοί και γονείς αντέκρουσαν τα επιχειρήματα της κ. Παπαδανιήλ λέγοντας ότι οι ανάγκες των σχολείων και κατ’ επέκταση των μαθητών δεν αποτυπώνονται σε αριθμούς, αλλά στις ιδιαιτερότητες που παρουσιάζει η κάθε εκπαιδευτική μονάδα. Λόγος έγινε για τις οργανικές θέσεις που υπάρχουν εδώ και χρόνια, π.χ. μουσικού στην Άντισσα, αλλά παραμένουν κενές. Ελλείψεις υπάρχουν και στους καθηγητές ξένων γλωσσών. «Το δικό μου παιδί πρέπει να πάει φροντιστήριο για να μάθει αγγλικά, ενώ στη Μυτιλήνη ή στην Αθήνα οι μαθητές μπορούν να τα διδαχθούν και μέσα στο σχολείο», ακούστηκε από μία μητέρα, η οποία τόνισε ότι τα παιδιά της περιφέρειας δεν έχουν τις ίδιες δυνατότητες και δικαιώματα όσον αφορά στην εκπαίδευση.

Ζήτημα σοβαρό το οποίο τέθηκε, είναι ότι υπάρχουν και παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες για τα οποία έπρεπε να υπάρχει τμήμα ένταξης. Ωστόσο, αντί γι’ αυτό, οι δάσκαλοι καταβάλλουν προσπάθειες υπέρ το δέον για να μη μείνουν πίσω αυτά τα παιδιά. Όμως αυτό έχει επιπτώσεις στο υπόλοιπο τμήμα.

Οι διαμαρτυρόμενοι γονείς έθεσαν επίσης ζήτημα αξιολόγησης των εκπαιδευτικών, καθώς και επιστροφής στις τάξεις όσων βρίσκονται σε γραφεία. Τάχθηκαν, τέλος, υπέρ της λειτουργίας των ολοήμερων σχολείων.

Η λήξη της συζήτησης βρήκε την κ. Παπαδανιήλ να υπόσχεται ότι θα μεταφέρει τα αιτήματα στον προϊστάμενο της Διεύθυνσης Σπουδών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης του Υπουργείου Παιδείας, Διά βίου μάθησης και Θρησκευμάτων, Κωνσταντίνο Παπαχρήστου.

Γενική Ροή Ειδήσεων

PROUDLY POWERED BY CJ web | Copyright © 2017 {emprosnet.gr}
Made with love and a lot of coffee by CJ web, Creative web Journey