Ο Σύλλογος Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης «Μίλτος Κουντουράς»

Κενά, αξιολόγηση και κτηριακό

08/10/2012 - 14:05

Τα προβλήματα που αντιμετωπίζει η Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση της Λέσβου και τα οποία αφορούν εκτός άλλων στα κενά, την αξιολόγηση και το κτηριακό, παρουσίασαν σε χτεσινή συνέντευξη Τύπου που έδωσαν, το μέλος του διοικητικού συμβουλίου του Συλλόγου Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης «Μίλτος Κουντουρας» Αριστείδης Σγατζός και η προεδρεύουσα, Καίτη Στρατάκη.

Τα προβλήματα που αντιμετωπίζει η Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση της Λέσβου και τα οποία αφορούν εκτός άλλων στα κενά, την αξιολόγηση και το κτηριακό, παρουσίασαν σε χτεσινή συνέντευξη Τύπου που έδωσαν, το μέλος του διοικητικού συμβουλίου του Συλλόγου Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης «Μίλτος Κουντουρας» Αριστείδης Σγατζός και η προεδρεύουσα, Καίτη Στρατάκη.

Οι δύο εκπαιδευτικοί αναφέρθηκαν αναλυτικά στα κενά που υπάρχουν στα σχολεία και τα οποία αφορούν συνολικά σε 21 θέσεις δασκάλων και 10 θέσεις νηπιαγωγών, φέρνοντας ως χαρακτηριστικότερα παραδείγματα αυτά της Ερεσού και της Πλαγιάς όπου λείπουν από τέσσερις δάσκαλοι, των Χιδήρων όπου δεν υπάρχει ούτε δάσκαλος ούτε νηπιαγωγός, της Συκαμνιάς όπου λείπουν δύο δάσκαλοι, αλλά και του Σιγρίου και της Άντισσας. Σύμφωνα με τους εκπαιδευτικούς, λείπουν επίσης τέσσερις καθηγητές Αγγλικών, επτά Μουσικής, σε ορισμένες περιοχές όπως το Πλωμάρι έχουν καταργηθεί τα ολοήμερα, ενώ δεν υπάρχει Παράλληλη Στήριξη σε κανένα σχολείο του νησιού.

Ο κ. Σγατζός και η κ. Στρατάκη αναφέρθηκαν επίσης στις «άθλιες», όπως τις χαρακτήρισαν, συνθήκες που επικρατούν στα νηπιαγωγεία της Λέσβου, τα ενοίκια των οποίων είναι εξαιρετικά υψηλά σε σχέση με τις υπηρεσίες που μπορούν να παρασχεθούν σε αυτά.

«Δεν υπάρχει καμμία πολιτική και κανένας σχεδιασμός από το Δήμο Λέσβου», είπαν χαρακτηριστικά. «Υπάρχουν κτήρια που δεν πληρούν καμμία προδιαγραφή, ενώ δεν παραχωρούνται από το Δήμο κτήρια που θα μπορούσαν να αξιοποιηθούν, όπως το Αθλητικό Γυμνάσιο κ.λπ..»

Για την αξιολόγηση
Ως προς το θέμα της αξιολόγησης, η θέση του Συλλόγου των Εκπαιδευτικών της Πρωτοβάθμιας είναι κατά του τρόπου που αυτή πάει να καθιερωθεί. «Αυτό που μας ζητάνε, είναι να αναθέσουμε τη ζωή μας σ’ αυτούς που έχουν φέρει την κατάσταση εδώ που είναι», αναφέρουν. «Αν δεν απαντηθούν ερωτήματα που έχουν να κάνουν με τη λογική και το σκοπό της, είμαστε κατά της αξιολόγησης, αφού θεωρούμε πως έχει τιμωρητικό χαρακτήρα και απαξιώνει τον εκπαιδευτικό. Η εμπειρία δείχνει πως ο εκπαιδευτικός όταν αφήνεται ελεύθερος, δημιουργεί, όταν καταπιέζεται από συστήματα ελέγχου, μπαίνει σε μια μέγγενη και καταστρέφεται η σχέση του με την τάξη.»

«Τα πράγματα δεν είναι ξεκομμένα», ανέφεραν, τέλος, οι δύο εκπαιδευτικοί. «Χτυπούν βάναυσα την Παιδεία, την Υγεία και την Πρόνοια, με την πολιτική των μνημονίων και της διαρκούς λιτότητας, σε βάρος των εργατών και των λαϊκών συμφερόντων. Αν όλα αυτά έχουν αρνητικό αποτέλεσμα 10 για το γενικό πληθυσμό, αυτό αυξάνεται αρνητικά για τα πληβειακά στρώματα του πληθυσμού, τους εργάτες και τους αγρότες, και τη νεολαία. Δε χωρούν λύσεις, όσο κι αν προτείνονται. Μόνο η ανατροπή της μνημονιακής πολιτικής και της πάση θυσία παραμονής στο Ευρώ μπορεί να οδηγήσει σε ένα καλύτερο μέλλον.»

Γενική Ροή Ειδήσεων

PROUDLY POWERED BY CJ web | Copyright © 2017 {emprosnet.gr}
Made with love and a lot of coffee by CJ web, Creative web Journey