Και με τη «βούλα» της Επιτροπής Ανταγωνισμού η εξαγορά του πλειοψηφικού πακέτου των μετοχών της HSW Όλα όσα προβλέπονται ως δεσμεύσεις για το Βόρειο Αιγαίο και τη γραμμή Πειραιάς - Χίος- Μυτιλήνη

Υπό τον έλεγχο της Attica Group η Hellenic Seaways

30/04/2018 - 11:46 Ενημερώθηκε 30/04/2018 - 13:20

Η Επιτροπή Ανταγωνισμού ενέκρινε τελικά την εξαγορά του πλειοψηφικού πακέτου μετοχών της Hellenic Seaways από τον Όμιλο της Attica Group,όπως είχαμε προαναγγείλει και σε χθεσινό δημοσίευμα του «Ε»,  με δεσμεύσεις προς όφελος του επιβατικού κοινού, αλλά και στο να «παραχωρήσει χώρο» σε ανταγωνιστές της που επιθυμούν να δραστηριοποιηθούν σε ακτοπλοϊκές γραμμές, μεταξύ άλλων και στο Βόρειο Αιγαίο.

Η Attica Group ανέλαβε έναντι της Επιτροπής Ανταγωνισμού τις δεσμεύσεις αυτές, με άξονες την απελευθέρωση «ζήτησης του χώρου» για τη διευκόλυνση εισόδου ανταγωνιστών της σε ζεύγη λιμένων στα οποία κατέχει μονοπωλιακή δεσπόζουσα θέση, τη μείωση της ισχύος της σε Πανελλήνιο επίπεδο, σε συνδυασμό με την προβλεπόμενη πώληση των πλοίων της SUPERFAST XII και HIGHSPEED 7, καθώς και τη διατήρηση της συχνότητας των δρομολογίων και του ύψους των ναύλων στα υφιστάμενα επίπεδα.

Ειδικότερα η Attica Group δεσμεύτηκε, αναφορικά με το Βόρειο Αιγαίο, ότι εφόσον δραστηριοποιηθούν τρίτοι - ανταγωνιστές στη σύνδεση της Χίου και της Μυτιλήνης με την Αττική, η ίδια θα μειώσει τις προσεγγίσεις της με συμβατικά πλοία στα λιμάνια των δύο νήσων. Επιπρόσθετα, πως δεν θα αυξήσει αλλά ούτε και θα μειώσει ανά σχετική αγορά προϊόντος (επιβάτες, ΙΧ οχήματα, φορτηγά) τις συχνότητες δρομολογίων από και προς την Αττική για Χίο, Μυτιλήνη, συγκριτικά με τις συχνότητες των δρομολογίων της περιόδου 2017-2018.

Σταθερά ναύλα για 5 χρόνια

Μια ακόμα σημαντική εξέλιξη, που προκύπτει από τη δεσμευτική συμφωνία των δύο πλευρών, είναι πως η Attica Group δεν θα αυξήσει τους ναύλους επιβατών, ΙΧ και φορτηγών οχημάτων, ανά κατηγορία και ανά θέση, με την εξαίρεση της σήμερα υφιστάμενης ακριβότερης κατηγορίας ναύλου καμπίνας, στα δρομολόγια από και προς την Αττική για τα νησιά της Χίου και της Μυτιλήνης για την επόμενη πενταετία.

Επισημαίνεται ότι για την ορθή εκπλήρωση των όρων των δεσμεύσεων, πρόκειται να ορισθεί εντολοδόχος, υπό την έγκριση της Επιτροπής Ανταγωνισμού, ενώ σε περίπτωση μη συμμόρφωσης, δύναται να επιβληθεί στην Attica Group πρόστιμο ύψους 10.000€ για κάθε ημέρα μη συμμόρφωσης.

Κατά την κρίση της Επιτροπής, τα προαναφερόμενα διορθωτικά μέτρα σε συνδυασμό με την προβλεπόμενη πώληση των πλοίων SUPERFAST XII και HIGHSPEED 7 είναι επαρκή, κατάλληλα και αναλογικά για να διασφαλίσουν συνθήκες αποτελεσματικού ανταγωνισμού στις επιμέρους σχετικές αγορές.

Επίσημη ανακοίνωση Attica Group

Τη δεσμευτική συμφωνία για την απόκτηση αποκλειστικού ελέγχου επί της Hellenic Seaways (HSW) ανακοίνωσε και επίσημα η Attica Group, μετά την έγκριση της Επιτροπής Ανταγωνισμού.

Σε δηλώσεις του, ο κ. Σπύρος Πασχάλης, Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρίας, σημείωσε: «Η Attica Group έχει αποδείξει εμπράκτως την αφοσίωσή της να λειτουργεί σε συνθήκες υγιούς ανταγωνισμού, συνεργαζόμενη με υπευθυνότητα και σεβασμό με τους θεσμικούς φορείς, τους κοινωνικούς εταίρους και τις τοπικές κοινωνίες. Η ολοκλήρωση της απόκτησης αποκλειστικού ελέγχου επί της HSW από την Attica Group, σύμφωνα με τον επιχειρησιακό της σχεδιασμό, δημιουργεί τις προϋποθέσεις για βιώσιμη ανάπτυξη της ελληνικής ακτοπλοΐας, υποστηρίζει την εθνική οικονομία, ενισχύει τη νησιωτικότητα και τις τοπικές κοινωνίες, αξιοποιεί το τοπικό ναυτικό δυναμικό και διασφαλίζει τα συμφέροντα των μετόχων μέσα από ένα ισχυρό και ανταγωνιστικό παραγωγικό μοντέλο».

Κατόπιν της εγκρίσεως, η Εταιρία θα προχωρήσει άμεσα στην ολοκλήρωση των απαιτούμενων συμβατικών ενεργειών για την απόκτηση του 98,83% του μετοχικού κεφαλαίου της HSW.

Γενική Ροή Ειδήσεων

PROUDLY POWERED BY CJ web | Copyright © 2017 {emprosnet.gr}
Made with love and a lot of coffee by CJ web, Creative web Journey