Μετά την εξαγορά της Hellenic από την Attica Group, μέσω της Πειραιώς

 MIG και Fortress έχουν συζητήσει σενάρια εισόδου της δεύτερης στο μετοχικό κεφάλαιο της Attica μέσω, μεταξύ άλλων, της μετατροπής μέρους ή του συνόλου των προαναφερθέντων ομολογιακών δανείων σε μετοχές της ακτοπλοϊκής. MIG και Fortress έχουν συζητήσει σενάρια εισόδου της δεύτερης στο μετοχικό κεφάλαιο της Attica μέσω, μεταξύ άλλων, της μετατροπής μέρους ή του συνόλου των προαναφερθέντων ομολογιακών δανείων σε μετοχές της ακτοπλοϊκής.

Στα χέρια αμερικανικού φανς η συγχωνευμένη εταιρεία!

24/05/2018 - 13:28 Ενημερώθηκε 24/05/2018 - 13:30

 Ταχείες εξελίξεις στο μετοχικό κεφάλαιο της Attica Group -η οποία λειτουργεί τις ακτοπλοϊκές Bluestar και Superd Fast Ferries, και πλέον, εδώ και λίγο καιρό, και τη Hellenic Seaways- προεξοφλεί η αγορά, μετά και τις εξελίξεις στο «Υγεία». Σε πρώτο πλάνο όμως περνάει και η άλλη μεγάλη θυγατρική της MIG, η Vivartia, η αξιοποίηση της οποίας είναι μεταξύ των στρατηγικών στόχων τόσο της MIG όσο βέβαια και της Τράπεζας Πειραιώς που είναι ο βασικός μέτοχος της τελευταίας

Τις εξελίξεις στην Attica Group «απελευθέρωσε» η πρόσφατη έγκριση της Επιτροπής Ανταγωνισμού για την εξαγορά της Hellenic Seaways από την Attica Group και επιταχύνονται από τη συγκυρία της στρατηγικής αποεπένδυσης της Τράπεζας Πειραιώς, από μη τραπεζικές δραστηριότητες, αλλά και την προσπάθεια αξιοποίησης των συμμετοχών της Marfin Investment Group (MIG). Σε αυτό το πλαίσιο, το κυρίαρχο σενάριο είναι η ενδεχόμενη είσοδος του αμερικανικού επενδυτικού κεφαλαίου Fortress Group στο μετοχικό κεφάλαιο της Attica. Τη σημαντική θέση της Fortress Investment Group μεταξύ των πιστωτών τόσο του ακτοπλοϊκού ομίλου Attica Συμμετοχών όσο και της μητρικής της Marfin Investment Group (MIG) επιβεβαίωσαν άλλωστε οι δύο εισηγμένες εταιρείες.

Ηταν μόνο η αρχή!

Η MIG στις αρχές Μαΐου πάντως ανακοίνωσε πως δεν έχει στα χέρια της δεσμευτική προσφορά της Fortress αλλά υπενθύμισε ότι κεφάλαια της Fortress είναι κοινοί ομολογιούχοι δανειστές της με ανεξόφλητο υπόλοιπο 142,5 εκατ. ευρώ, το οποίο εξασφαλίζεται με ενέχυρο επί μετοχών, μεταξύ άλλων, της Attica. Από την πλευρά της η Attica επιβεβαίωσε πως κεφάλαια της Fortress είναι ομολογιούχοι δανειστές και της ιδίας, «αφενός κοινού ομολογιακού δανείου και αφετέρου ομολογιακού δανείου μετατρέψιμου σε μετοχές, τα οποία εκδόθηκαν το 2014, χωρίς να έχουν εξασκήσει μέχρι σήμερα οποιοδήποτε δικαίωμα μετατροπής». Σύμφωνα με όσα είδαν το φως της δημοσιότητας, MIG και Fortress έχουν συζητήσει σενάρια εισόδου της δεύτερης στο μετοχικό κεφάλαιο της Attica μέσω, μεταξύ άλλων, της μετατροπής μέρους ή του συνόλου των προαναφερθέντων ομολογιακών δανείων σε μετοχές της ακτοπλοϊκής.Ετσι φαίνεται ότι η εξαγορά της HSW από την Attica ήταν μόνο η αρχή, αφού η συγχωνεμένη ακτοπλοική εταιρεία που δημιουργήθηκε θα περάσει οσονούπω σε αμερικανικά χέρια μέσω της Fortress, με ότι αυτό σημαίνει για τις ακτοπλοικές συγκοινωνίες από και προπς τα νησιά μας. Ο αφελληνισμός της ελληνικής ακτοπλοίας συνεχίζεται μετά τις Μινωικές που πέρασαν στον έλεγχο του ιταλού Γριμάλντι και με τη νέα αυτή εξέλιξη που δημιουργεί νέα δεδομένα στο χώρο. 

Γενική Ροή Ειδήσεων

PROUDLY POWERED BY CJ web | Copyright © 2017 {emprosnet.gr}
Made with love and a lot of coffee by CJ web, Creative web Journey