FOLLOW US

Οικονομία

  • Η εταιρία ΑΚΤΩΡ ανέλαβε να επανεκκινήσει το έργο του οδικού άξονα Καλλονής -Σιγρίου
Ξεκίνησε επιτέλους μετά από δυο χρόνια «παγώματος»

Ξεκίνησαν επιτέλους μετά από δυο  σχεδόν χρόνια στασιμότητας οι εργασίες  ολοκλήρωσης του έργου πνοής για τη Δυτική Λέσβο και όχι μόνο , ο οδικός άξονας δρόμος Καλλονής- Σιγρίου. Η αναμενόμενη εδώ και πολύ καιρό εμπλοκή της εταιρίας ΑΚΤΩΡ, σε αντικατάσταση του «Τοξότη» του κ. Καλογρίτσα, επιτέλους έγινε και το έργο μπαίνει σε επανεκκίνηση μετά από καιρό, με την ελπίδα να μην υπάρξουν άλλα εμπόδια και καθυστερήσεις προκειμένου να ολοκληρωθεί στα συμβατικά περιθώρια που υπάρχουν.

Η εταιρία  ΑΚΤΩΡ, που είχε μετακινήσει εδώ και καιρό τα μηχανήματά της στο σημείο επανεκκίνησης του έργου , έπιασε δουλεία και συγκεκριμένα από τη Τζίθρα προς Σίγρι.

Να θυμίσουμε ότι το έργο δημοπρατήθηκε το 2012, είχε ξεκινήσει το 2013  από την κοινοπραξία που το είχε αναλάβει, με την εταιρία Καλογρίτσα να παίζει καθοριστικό ρόλο στην εξέλιξη του, με τα γνωστά προβλήματα που οδήγησαν στην ...έκπτωση της εν λόγω εταιρίας και την αντικατάσταση με την  ΑΚΤΩΡ. Ουσιαστικά 1,5 χρόνο μετά την έναρξη υλοποίησης του έργου, αυτό είχε σταματήσει και στη συνέχεια απεντάχθηκε από το ΕΣΠΑ.

Το καλοκαίρι του 2016, ωστόσο, επανεντάχθηκε στο νέο ΕΣΠΑ 2014-2020 με 41 συν 12 εκατομμύρια ευρώ επιπλέον και το Μάιο του 2018 αναρτήθηκε στη διαύγεια η αντικατάσταση  της εταιρίας Καλογρίτσα από την εταιρία «ΑΚΤΩΡ Α.Τ.Ε.» .Σχεδόν δέκα μήνες μετά από τη δημοσιοποίηση της αντικατάστασης της εταιρίας που θα αναλάμβανε να εκτελέσει το έργο, που συνέπιπτε χρονικά και με την επίσκεψη του πρωθυπουργού στη Μυτιλήνη στα πλαίσια του περιφερειακού συνεδρίου που πραγματοποιήθηκε στο νησί, έγινε τελικά κατορθωτό να ξεκινήσει πάλι το έργο.

Από την προηγούμενη κοινοπραξία, σύμφωνα με τα υπάρχοντα στοιχεία, είχε υλοποιηθεί μόλις το 12% του έργου, ένα τμήμα Βατούσα Σκαλοχώρι και ένα τμήμα προς το Σίγρι με πολλές όμως ατέλειες, επικίνδυνες για την κυκλοφορία, αφού ένα μέρος του δρόμου ήταν σε λειτουργία. Να σημειωθεί ότι ο συνολικός δρόμος έχει μήκος 46.664 χιλιόμετρα και πρέπει να έχει ολοκληρωθεί στο συμβατικό χρόνο ολοκλήρωσης του ΕΣΠΑ δηλαδή μέχρι το τέλος του 2021.

 

Ο Θ. Βαλσαμίδης

Ο αντιπεριφερειάρχης  Θοδωρής Βαλσαμίδης που επισκέφθηκε το έργο με ανάρτηση του αναφέρεται στην ευχάριστη είδηση της επανεκκίνησης των εργασιών για την κατασκευή του νέου οδικού άξονα και μεταξύ άλλων σημειώνει:
«2 χρόνια μετά την παύση των εργασιών και μετά τις αλλεπάλληλες παρεμβάσεις μας προς το Υπουργείο Υποδομών για τα προβλήματα και τους κινδύνους για την κατάσταση που είχε δημιουργηθεί από την εγκατάλειψη του έργου, ήρθε η υποκατάσταση της αναδόχου εταιρείας, η οποία καθώς φαίνεται όλο το προηγούμενο διάστημα εργάστηκε συστηματικά με αποτέλεσμα να ξεκινήσουν οι εργασίες και πάλι και το έργο να ξαναζωντανέψει ..» Και προσθέτει ότι  ο οδικός αυτός άξονας σε συνδυασμό με το νέο υπό κατασκευή λιμένα Σιγρίου μπορεί να δώσει νέες αναπτυξιακές δυνατότητες, όχι μόνο στο βορειοδυτικό τμήμα του νησιού, αλλά και σε ολόκληρη τη Λέσβο. Τέλος μας ενημερώνει ότι το έργο εκτελείται με την επίβλεψη του Υπουργείου Υποδομών και με τη χρηματοδότηση του ΕΣΠΑ και του Προγράμματος Δημοσίων Επενδύσεων, ενώ φορέας λειτουργίας μετά την ολοκλήρωση του έργου θα είναι η Περιφέρεια Βορείου Αιγαίου.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΆΡΘΡΑ
Τελευταία τροποποίηση Πέμπτη, 28 Μαρτίου 2019 17:53
FOLLOW US
Copyright © 2017 EmprosNet.gr
Εμπρος Ημερήσια Εφημερίδα Νομού Λέσβου - Καρά Τεπέ - Mυτιλήνη - 81100
Απαγορεύεται η αναπαραγωγή με οποιονδήποτε τρόπο.
Top