45 σωματεία εστίασης καλούν τον Χαρδαλιά να ανακαλέσει

«Δεν είναι η εστίαση και η ψυχαγωγία το μαύρο πρόβατο»

09/07/2021 - 12:38 Ενημερώθηκε 10/07/2021 - 18:49

«Νομοθετείτε από τα γραφεία σας, χωρίς να έχετε καμία επαφή με τον επαγγελματικό μας χώρο και χωρίς, όχι να μας ρωτάτε, αλλά ούτε και να μας ακούτε. Δείξτε σεβασμό στις θυσίες μας» αναφέρουν σε επιστολή τους 45 εκπρόσωποι σωματείων επιχειρήσεων εστίασης με αφορμή τα μέτρα που εξήγγειλε ο υφυπουργός Πολιτικής Προστασίας και Διαχείρισης Κρίσεων Νίκος Χαρδαλιάς., τον οποίο καλούν να ανακαλέσει «το παντελώς παράνομο και αντίθετο σε κάθε έννοια ισονομίας και ισότητας ΦΕΚ 2979/β’/07.07.2021» όπως αναφέρουν. Παράλληλα των καλούν σε συνάντηση για την θέσπιση βιώσιμων και εφαρμόσιμων υγειονομικών πρωτοκόλλων, προκειμένου να απαλλαγούν το συντομότερο από την πανδημία. Την επιστολή υπογράφουν και οι εκπρόσωποι του Συλλόγου Ιδιοκτητών Καφετεριών, Καφενείων, Κέντρων Ψυχαγωγίας και Εστίασης Μυτιλήνης.

Οι εκπρόσωποι των σωματείων αναφέρουν : «Μην χρησιμοποιείτε τις 82.400 επιχειρήσεις και τους 400.000 εργαζόμενους ως άλλοθι στο να καλύψετε τυχόν λανθασμένους χειρισμούς στην διαχείριση της πανδημίας».

Αναλυτικότερα στην επιστολή τους σημειώνεται:

  • για ακόμα μία φορά στις ανακοινώσεις σας την 6η Ιουλίου 2021, στοχοποιήσατε τις 82.400 επιχειρήσεις εστίασης και διασκέδασης και τους τουλάχιστον 400.000 εργαζομένους σε αυτές ότι φταίνε για την εξάπλωση της νέας μετάλλαξης του Covid-19.
  • Είναι οι ίδιες 82.400 επιχειρήσεις που μένουν κλειστές ή υπολειτουργούν για περισσότερους από 16 μήνες, οι οποίες πειθάρχησαν και πειθαρχούν σε υγειονομικά πρωτόκολλα και μέτρα που λάβατε χωρίς να τις ρωτήσετε ή να μιλήσετε μαζί τους για το κατά πόσο αυτά τα μέτρα είναι εφαρμόσιμα.
  • Είναι οι ίδιες 82.400 επιχειρήσεις που θέλετε να τις χρησιμοποιήσετε ως μοχλό πίεσης προς τους ανεμβολίαστους για να τους πείσετε να εμβολιαστούν, θέτοντας περιορισμούς και απαγορεύσεις στην είσοδο των επιχειρήσεών μας, κάτι το οποίο θέλετε να εφαρμοστεί μόνο στην δική μας επαγγελματική ομάδα. Όντας οξύμωρο ταυτόχρονα, ότι τον εμβολιασμένο πελάτη θα τον σερβίρει ανεμβολίαστος σερβιτόρος, τον οποίο δεν πείσατε ή δεν υποχρεώσατε να εμβολιαστεί για να κοπεί η αλυσίδα μετάδοσης του ιού.
  • Και ενώ η πολιτεία δεν νομοθετεί για να σταματήσει τα πάρτι στα πανεπιστήμια, στις πλατείες και στους ιδιωτικούς χώρους, μένοντας απλός θεατής, την ίδια στιγμή, θέλει τις επιχειρήσεις μας να αναλάβουν αστυνομικά καθήκοντα, υποχρεώνοντάς μας να απαγορεύουμε την είσοδο στους ανεμβολίαστους ή σε όσους δεν έχουν αρνητικό τεστ covid, να υποχρεώνουμε τους πελάτες να κάθονται στις καρέκλες τους και στην περίπτωση που σταματήσουν να τρώνε, να τους επιπλήττουμε που δεν φορούν μάσκα. Και αν δεν ασκήσουμε σωστά τα αστυνομικά μας καθήκοντα και διαπιστωθεί από τους ελεγκτικούς μηχανισμούς ή από κάποια ανάρτηση στα socialmedia, να σφραγίζεται προσωρινά ή/και οριστικά μία επιχείρηση.
  • Η εμμονική στοχοποίηση του χώρου αποδεικνύεται περίτρανα από το ΦΕΚ 2979/07.07.2021 στο οποίο ορίζεται την εκ των υστέρων επιβολή κυρώσεων από socialmediaκαι φωτογραφίες ΜΟΝΟ στις επιχειρήσεις εστίασης και διασκέδασης.
  • Στις υπόλοιπες 38 επαγγελματικές κατηγορίες (όπως δημόσιες υπηρεσίες, δικαστήρια, αεροπλάνα, πλοία, εμπορικά καταστήματα) δεν μεταδίδεται ο Covid-19;;;
  • Αλήθεια, μπορείτε να μας απαντήσετε σε αυτό που εδώ και μήνες ρωτάμε εγγράφως από τα αρμόδια υπουργεία, πως μία επιχείρηση μπορεί να υποχρεώσει έναν πελάτη να παραμείνει καθισμένος και να φοράει μάσκα, όταν ο ίδιος ο πελάτης δεν φέρει καμία ευθύνη αν δεν πειθαρχήσει, αλλά τιμωρείται η επιχείρηση που δεν μπόρεσε να το επιβάλλει στον πελάτη;
  • Εδώ οι ίδιοι οι εκπρόσωποι των αστυνομικών δηλώνουν δημόσια ότι δυσκολεύονται να πραγματοποιήσουν ελέγχους σε θαμώνες σε επιχειρήσεις εστίασης και διασκέδασης, γιατί φοβούνται επεισόδια.
  • Εσείς, λοιπόν, θέλετε οι επιχειρήσεις μας να παίξουν τον ρόλο του «χωροφύλακα» στις περιπτώσεις που ο πραγματικός «χωροφύλακας» αδυνατεί να ενεργήσει;

Γενική Ροή Ειδήσεων

PROUDLY POWERED BY CJ web | Copyright © 2017 {emprosnet.gr}
Made with love and a lot of coffee by CJ web, Creative web Journey