Ο Οργανισμός Τουριστικής Ανάπτυξης Λέσβου, στην πρώτη του δράση παρουσίασε την «πρόταση» του “Tourism Generis”

Υπήρξε και συμμετοχή και διάλογος γύρω από τα θέματα της τουριστικής ανάπτυξης του νησιού στην παρουσίαση της πρότασης για τη στρατηγική τουριστικής προώθησης της Λέσβου Υπήρξε και συμμετοχή και διάλογος γύρω από τα θέματα της τουριστικής ανάπτυξης του νησιού στην παρουσίαση της πρότασης για τη στρατηγική τουριστικής προώθησης της Λέσβου

Αυτή είναι η στρατηγική τουριστικής προώθησης της Λέσβου

17/01/2018 - 15:10

Ο νεοσυσταθείς Οργανισμός Τουριστικής Ανάπτυξης Λέσβου Α.Μ.Κ.Ε. ως πρώτη δράση της λειτουργίας του, πραγματοποίησε τη Δευτέρα, 15 Ιανουαρίου στην αίθουσα συνεδριάσεων του Επιμελητηρίου Λέσβου, ημερίδα με θέμα την παρουσίαση της πρότασης τουριστικής προώθησης Λέσβου για την περίοδο 2018 - 2020, όπως αυτή έχει σχεδιαστεί από την εταιρεία υποστήριξης λήψης αποφάσεων “Tourism Generis” και κατόπιν παλαιότερης ανάθεσης από το Δήμου Λέσβου. Στην ημερίδα αυτή, την οποία παρακολούθησαν οι εκπρόσωποι όλων σχεδόν των εμπλεκόμενων με τον τουρισμό αναπτυξιακών φορέων της Λέσβου, κύριος ομιλητής ήταν ο Πρόεδρος της “Tourism Generis” Γιώργος Δρακόπουλος, ο οποίος προέβη και στην ηλεκτρονική παρουσίαση της πρότασης marketing για τη στρατηγική προώθησης της Λέσβου τα επόμενα δύο χρόνια. Σημειώνεται ότι η στρατηγική που αναπτύχθηκε από την “Tourism Generis”, είναι διαθέσιμη σε κάθε επιχειρηματία του τουρισμού, σε ψηφιακή μορφή.

 

Η «στρατηγική» σε λίγες γραμμές

Η παρουσίαση της στρατηγικής marketing, επικεντρώθηκε κυρίως στις παρακάτω ενότητες:

 Στην προτεραιότητα - στοχοθέτηση των αγορών (γεωγραφικών και προϊοντικών), με σκοπό τη διαχρονική μεγιστοποίηση της ζήτησης, στην ανάληψη πρωτοβουλιών για την εξισορρόπηση του μείγματος αγορών της Λέσβου, ώστε να ελαχιστοποιηθούν οι κίνδυνοι από εξωγενείς οικονομικούς και κοινωνικούς παράγοντες, που επηρεάζουν την τουριστική ζήτηση στο νησί και στην επιλογή των τρόπων προσέγγισης των αγορών - στόχων, οι οποίοι σαφώς πρέπει να διαφέρουν κατά περίπτωση.

 Ακόμη η στρατηγική «δείχνει» την υιοθέτηση της κουλτούρας “value for money” αναφορικά με την τουριστική προσφορά της Λέσβου και στη δημιουργία προϊόντων που θα μπορούν να επιμηκύνουν, έστω και λίγο, τη σημερινή τουριστική περίοδο, αλλά και στην ποιοτική αναβάθμιση και στον εμπλουτισμό του χαρτοφυλακίου των τουριστικών προϊόντων της Λέσβου.

 Τέλος βάσει της παρουσίασης, ορίστηκε ως αναγκαιότητα η ανάπτυξη συνεργασιών μεταξύ αυτοδιοικητικών - κοινωνικών φορέων και επιχειρήσεων, προκειμένου να επιτευχθούν οι απαραίτητες οικονομίες κλίμακος, δεδομένου ότι τα διάφορα τουριστικά προϊόντα, είναι ένα άθροισμα υποδομών, αναδομών και υπηρεσιών, που παράγονται και προσφέρονται τόσο από το δημόσιο όσο και από τον ιδιωτικό τομέα.         

 

Στη διάρκεια της παρουσίασης, έγινε και διάλογος, με ερωτήσεις και τοποθετήσεις όλων των παρευρισκομένων, ενώ τέθηκαν και διάφοροι προβληματισμοί γύρω από τα γενικότερα προβλήματα της τουριστικής ανάπτυξης του νησιού.

  

Πόλος συνένωσης

Η ημερίδα ολοκληρώθηκε σε πνεύμα «πλήρους σύμπνοιας όλων των παρευρισκομένων», όπως τόνισε η σχετική ανακοίνωση του Οργανισμού ενώ από όλους εκφράστηκε η αισιοδοξία ότι ο νεοσύστατος Ο.Τ.Α.Λ., θα αποτελέσει τον πόλο συνένωσης όλων των τουριστικών αναπτυξιακών δυνάμεων του τόπου, προκειμένου να ακολουθείται μία ενιαία στρατηγική τουριστικής ανάπτυξης, με αποφυγή αλληλοεπικαλύψεων. Οι επιχειρηματίες του τουρισμού τώρα που επιθυμούν να έλθουν σε επαφή με τον Οργανισμό αλλά και να πληροφορηθούν διεξοδικά για την «στρατηγική» που παρουσιάστηκε προχθές, μπορούν να επικοινωνούν στο τηλέφωνο 22510 22143, (email: syndesmos1954@otenet.gr).    

Γενική Ροή Ειδήσεων

PROUDLY POWERED BY CJ web | Copyright © 2017 {emprosnet.gr}
Made with love and a lot of coffee by CJ web, Creative web Journey