Άλλο ένα βραβείο για την ελληνική συμμετοχή

27/01/2015 - 16:21

Η έκθεση ΕΜΙΤΤ 2015 συγκαταλέγεται στις πέντε κορυφαίες στον κόσμο και φέτος ξεπέρασε τους 5.000 εκθέτες σε 1.500 περίπτερα, από 71 χώρες. Από την Ελλάδα συμμετείχαν εννέα περιφέρειες σε έναν ενιαίο χώρο, διοργανωτής δε αυτής της συμμετοχής ήταν η «Επικοινωνία Αιγαίου Α.Ε.».

Η έκθεση ΕΜΙΤΤ 2015 συγκαταλέγεται στις πέντε κορυφαίες στον κόσμο και φέτος ξεπέρασε τους 5.000 εκθέτες σε 1.500 περίπτερα, από 71 χώρες. Από την Ελλάδα συμμετείχαν εννέα περιφέρειες σε έναν ενιαίο χώρο, διοργανωτής δε αυτής της συμμετοχής ήταν η «Επικοινωνία Αιγαίου Α.Ε.».

Η «Επικοινωνία Αιγαίου Α.Ε.» βραβεύτηκε για τέταρτη συνεχόμενη χρονιά, ενώ για δεύτερη συνεχή χρονιά ως η διοργανώτρια του «πλέον δυναμικού και καλύτερα οργανωμένου περιπτέρου της έκθεσης».

Ας σημειωθεί ότι κατά τη δεύτερη ημέρα της έκθεσης διανεμήθηκε από τους διοργανωτές έντυπο υλικό προς τους επισκέπτες, που πληροφορούσε για την εκτίναξη της Ελλάδας, από τη δέκατη μέχρι πρότινος θέση, στην πρώτη στις προτιμήσεις των Τούρκων τουριστών.

Εκπρόσωποι των φορέων του Βορείου Αιγαίου που συμμετείχαν στην EMITT 2015, με το βραβείο για τα περίπτερά τους

Την ικανοποίησή του για την εξέλιξη αυτή εξέφρασε και ο πρόεδρος της «Επικοινωνίας Αιγαίου», Παναγιώτης Μυριτζής, σε συνέντευξη που παραχώρησε στο τουρκικό τουριστικό περιοδικό «Turizm & Yatırım».

 

Δυναμική η παρουσία της Λέσβου

Δυναμική ήταν η παρουσία του Δήμου Λέσβου στην έκθεση, η οποία εντάσσεται στην προσπάθεια εκπόνησης ενός προγράμματος προβολής που τα στελέχη του Δήμου επεξεργάζονται και θα καθορίσει επακριβώς τα βήματα που θα ακολουθηθούν την τρέχουσα πενταετία.

Ο Δήμος στην έκθεση εκπροσωπήθηκε από τον αντιδήμαρχο Πολιτισμού και Τουρισμού, Κώστα Αστυρακάκη, τον πρόεδρο της Αναπτυξιακής Δημοτικής Επιχείρησης Λέσβου (ΑΔΕΛ Α.Ε.), Ιγνάτη Χατζηχρήστου, και τον πρόεδρο της Δημοτικής Κοινότητας Μυτιλήνης, Πάνο Πίτσιο.

Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, η παρουσία του Δήμου εκτός των άλλων αφορούσε στην προώθηση νέων εποχικών τουριστικών προϊόντων της Λέσβου, προσπάθεια στην οποία συνέβαλε η Ένωση Τουριστικών Πρακτόρων Λέσβου διά του προέδρου της, Γιάννη Σαμιώτη.

Εκπρόσωποι του Δήμου Λέσβου στην τουριστική έκθεση

Αυτά τα τρία εποχικά τουριστικά προϊόντα αφορούν:
- στη σταδιακή δημιουργία και αξιοποίηση προγράμματος «Ο Άγιος Βαλεντίνος… της Μυτιλήνης», με αφορμή την πρόσφατη μεταφορά και οριστική τοποθέτηση λειψάνων των οστών του Αγίου Βαλεντίνου στην καθολική εκκλησία της Μυτιλήνης. Ήδη, όπως αναφέρεται, προγραμματίζονται για τη 14η Φεβρουαρίου 2015 οι πρώτες φετινές εορταστικές εκδηλώσεις.
- στην προώθηση των εκδηλώσεων του προγράμματος «Λεσβιακή Αποκριά 2015: Τα Γιούνια», που θα διεξαχθούν από 19 έως 23 Φεβρουαρίου 2013 στη Μυτιλήνη και τα χωριά της Λέσβου,
- και στην προώθηση των πασχαλινών εορταστικών προγραμμάτων των επόμενων ετών, για την προσέλκυση επισκεπτών από την αγορά της Κωνσταντινούπολης.

Εκτός των παραπάνω, ο πρόεδρος της ΑΔΕΛ, Ιγνάτης Χατζηχρήστου, είχε συνάντηση με τον πρόεδρο του Ιστιοπλοϊκού Ομίλου Κωνσταντινούπολης προκειμένου να τον ενημερώσει για τη λειτουργία της μαρίνας και των δύο πυλών εισόδου στο νησί (Μυτιλήνης και Πέτρας), ενώ ο αντιδήμαρχος Κώστας Αστυρακάκης είχε συνάντηση για θέματα που άπτονται του πολιτισμού, με τον επιχειρηματία Jan Elgiz, δισέγγονο του Μυτιληνιού Οθωμανού άρχοντα Χαλίμ Μπέη, ο οποίος είναι ιδιοκτήτης του Μουσείου Σύγχρονης Τέχνης της Κωνσταντινούπολης.

Κατά τη σύσκεψη, συμφωνήθηκε να πραγματοποιηθούν πολιτιστικές ανταλλαγές μεταξύ Λέσβου και Πόλης.

 

Αισιόδοξα μηνύματα από τις ελληνικές συμμετοχές στη μεγάλη τουριστική έκθεση της Κωνσταντινούπολης, ΕΜΙΤΤ 2015

Όταν η προσπάθεια έχει αποτελέσματα

Το παρών στη διεθνή τουριστική έκθεση ΕΜΙΤΤ 2015 έδωσαν τα νησιά του Βορείου Αιγαίου.

Η έκθεση πραγματοποιήθηκε στην Κωνσταντινούπολη από τις 22 έως τις 25 Ιανουαρίου και τις ελληνικές συμμετοχές, μεταξύ των οποίων και αυτές του Βορείου Αιγαίου, οργάνωσε η «Επικοινωνία Αιγαίου Α.Ε.», εταιρεία που μεταξύ των άλλων εκδίδει και την εφημερίδα «Εμπρός».

Ας σημειωθεί εδώ ότι οι ελληνικές συμμετοχές είχαν δυναμική παρουσία, καθώς η γειτονική χώρα εξελίσσεται σε μια από τις σημαντικότερες τουριστικές αγορές, τόσο για τα νησιά του Αιγαίου, όσο και συνολικά για τη χώρα μας.

Σύμφωνα με τα υπάρχοντα στατιστικά στοιχεία, το 2014 στην Ελλάδα έφτασαν ένα εκατομμύριο Τούρκου τουρίστες. Στη Λέσβο, οι αφίξεις προσέγγισαν τις 44.000, στη Χίο τις 69.000 και στη Σάμο ξεπέρασαν τις 13.000. Συνολικά, δηλαδή, στο Βόρειο Αιγαίο έφτασαν περί τις 126.000 Τούρκοι τουρίστες, πράγμα που σημαίνει πως τα νησιά της Περιφέρειας απέσπασαν το 12% των αφίξεων Τούρκων επισκεπτών της χώρας.

Όπως τόνισε ο αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού Βορείου Αιγαίου, Νίκος Κατρακάζος, «η Περιφέρεια Βορείου Αιγαίου, αντιλαμβανόμενη την ανάγκη αξιοποίησης του τουριστικού ρεύματος από την Τουρκία στα νησιά μας, οργάνωσε τη συμμετοχή όλων των φορέων του Βορείου Αιγαίου με μια πολύ σημαντική συμμετοχή 60 τ.μ.».

Κατά τη διάρκεια της έκθεσης, ο κ. Κατρακάζος συναντήθηκε με τον υφυπουργό Πολιτισμού και Τουρισμού της Τουρκίας, Abdurrahman Arıcı, το νομάρχη Κωνσταντινούπολης Vasip Şahin, το δήμαρχο Κωνσταντινούπολης, Kadir Topbaş, και άλλους.

Επίσης συναντήθηκε στο Γραφείο τού ΕΟΤ Κωνσταντινούπολης με τη διευθύντρια Μαρία Ραχμανίδου, με την οποία και συμφωνήθηκαν προωθητικές ενέργειες που αφορούν στη διοργάνωση συναντήσεων με τουριστικούς πράκτορες της Τουρκίας, τη διοργάνωση ταξιδιών εξοικείωσης με τα νησιά του Βορείου Αιγαίου, καθώς και την προβολή των νησιών στο προωθητικό υλικό τού ΕΟΤ.

Ο αντιπεριφερειάρχης μαζί με τον πρόεδρο του Επιμελητηρίου Λέσβου, Βαγγέλη Μυρσινιά, συναντήθηκαν επίσης με εκπροσώπους του Επιμελητηρίου Κωνσταντινούπολης, με σκοπό την προώθηση του τουρισμού και των τοπικών προϊόντων.

Μιλώντας χθες στο «Ε», η περιφερειάρχης Βορείου Αιγαίου, Χριστιάνα Καλογήρου, τόνισε τη σημασία που έχει για τα νησιά του Βορείου Αιγαίου η αύξηση του τουριστικού ρεύματος από την Τουρκία, αναφέροντας ότι η νέα περιφερειακή αρχή επιδιώκει το Βόρειο Αιγαίο να αποτελέσει προνομιακό τουριστικό προορισμό.

Γενική Ροή Ειδήσεων

PROUDLY POWERED BY CJ web | Copyright © 2017 {emprosnet.gr}
Made with love and a lot of coffee by CJ web, Creative web Journey