Προς συνεργασία για τη ρωσική αγορά

30/06/2012 - 14:44

Συνεργασία με τους τοπικούς φορείς της Λέσβου επιδιώκει η Aegean Airlines, προκειμένου να αναπτύξει νέες γραμμές που θα εξυπηρετούν τις ανάγκες μεταφοράς επιβατών από και προς το νησί μας. Σε σύσκεψη που έγινε στο Επιμελητήριο Λέσβου με τη συμμετοχή παραγόντων του τουριστικού τομέα και αντιπροσωπείας της εταιρείας, συμφωνήθηκε να επιδιωχθεί από κοινού αεροπορική σύνδεση της Μυτιλήνης με τη Ρωσία.

Συνεργασία με τους τοπικούς φορείς της Λέσβου επιδιώκει η Aegean Airlines, προκειμένου να αναπτύξει νέες γραμμές που θα εξυπηρετούν τις ανάγκες μεταφοράς επιβατών από και προς το νησί μας. Σε σύσκεψη που έγινε στο Επιμελητήριο Λέσβου με τη συμμετοχή παραγόντων του τουριστικού τομέα και αντιπροσωπείας της εταιρείας, συμφωνήθηκε να επιδιωχθεί από κοινού αεροπορική σύνδεση της Μυτιλήνης με τη Ρωσία. Στόχος της σύνδεσης αυτής είναι να εξυπηρετηθεί η προσέλκυση θρησκευτικού τουρισμού.

Επίσης, ο πρόεδρος της Ένωσης Τουριστικών, Ναυτιλιακών και Ταξιδιωτικών Πρακτόρων, Γιάννης Σαμιώτης, ζήτησε η εταιρεία να εξετάσει τη δυνατότητα να συνδέσει τη Λέσβο με την Κωνσταντινούπολη, καθώς η προσέλευση τουριστών από την Τουρκία στο νησί μας παρουσιάζει συνεχή αύξηση. Άλλα τρία ζητήματα που έθεσε, ήταν η δραστηριοποίηση της εταιρείας στις άγονες αεροπορικές γραμμές, η καθημερινή δρομολόγηση αεροσκάφους από τη Θεσσαλονίκη προς τη Μυτιλήνη και η πραγματοποίηση μεσημεριανής πτήσης από την Αθήνα προς τη Μυτιλήνη.

Εμμέσως πλην σαφώς, ο αντιπρόεδρος της Aegean, Ευτύχιος Βασιλάκης, ανέφερε ότι δεν μπορεί να γίνουν αλλαγές στο πρόγραμμα πτήσεων, καθώς δεν το επιτρέπουν τα υπάρχοντα οικονομικά δεδομένα. Ο σχεδιασμός της εταιρείας στηρίζεται στην εκτίμηση ότι πρέπει να κάνει λιγότερα δρομολόγια με μεγάλα αεροσκάφη, ώστε να κρατάει σε σχετικά χαμηλές τιμές τα εισιτήρια. Σε ό,τι αφορά στις άγονες γραμμές, είπε ότι η εταιρεία θα μπορέσει να δραστηριοποιηθεί σε αυτές όταν εντάξει στο στόλο της μικρά αεροσκάφη.

Ο ξενοδόχος Δημήτρης Κανιαμός σημείωσε ότι η συνεργασία με την εταιρεία δεν μπορεί να εστιάζεται σε μικροζητήματα, όπως είναι η πραγματοποίηση μιας επιπλέον πτήσης προς τη Λέσβο. Η συνεργασία πρέπει να αφορά κοινούς σχεδιασμούς για το άνοιγμα σε νέες αγορές, όπως είναι η Ρωσία, η Γαλλία, το Ισραήλ ή Τουρκία. Παράλληλα, ο κ. Κανιαμός εκτίμησε ότι η συνεργασία προϋποθέτει συστηματικότερη και σοβαρότερη αντιμετώπιση του τουρισμού και από την πλευρά των φορέων της Λέσβου. Χαρακτηριστικά ανέφερε ότι από το σύνολο των πρακτόρων που δραστηριοποιούνται στη Λέσβο, μόλις τρεις είναι αυτοί που ασχολούνται με προσέλκυση τουριστών από το εξωτερικό. Οι υπόλοιποι έχουν ως βασικό αντικείμενο να κόβουν εισιτήρια για πλοία και αεροπλάνα.

Η απευθείας σύνδεση με μία ή περισσότερες χώρες του εξωτερικού σημαίνει ότι κάποιες μέρες την εβδομάδα ένα αεροπλάνο της εταιρείας θα σταθμεύει στο αεροδρόμιο της Μυτιλήνης. Κι αυτό πιθανότατα θα επιτρέψει να γίνονται κάποιες πρωινές πτήσεις κατά τη διάρκεια της εβδομάδας, περί τις 7:00 ή τις 8:00 το πρωί.

Την ανάγκη ανάπτυξης του εκπαιδευτικού τουρισμού μέσα από το Μουσείο Φυσικής Ιστορίας του Απολιθωμένου Δάσους στο Σίγρι, τόνισε ο κ. Ζούρος, καταθέτοντας προτάσεις που, όπως διαβεβαιώθηκε, θα εξετασθούν θετικά από τη διοίκηση της εταιρείας.

Ο πρόεδρος του Επιμελητηρίου, Θράσος Καλογρίδης, ευχαρίστησε τους εκπροσώπους της εταιρείας για την ανταπόκρισή τους στην πρόσκλησή του και δώρισε στον κ. Βασιλάκη ένα πήλινο πιάτο.

Η κατάσταση στην αεροπορική αγορά
Ο αντιπρόεδρος της Aegean, Ευτύχιος Βασιλάκης, αναφερόμενος στην κατάσταση της αεροπορικής αγοράς, είπε πως έχει υποστεί συρρίκνωση του μεταφορικού έργου από 30% έως 45% τα τέσσερα τελευταία χρόνια στη χώρα μας, ως συνέπεια της οικονομικής κρίσης. Επίσης οι μέσες τιμές των αεροπορικών εισιτηρίων έχουν μειωθεί 25%, παρά την αύξηση του κόστους των καυσίμων. Η μέση καθαρή τιμή του εισιτηρίου από Μυτιλήνη προς Αθήνα είναι 45 ευρώ περίπου και από Μυτιλήνη προς Θεσσαλονίκη είναι 46 ευρώ περίπου. Οι τιμές αυτές δε συμπεριλαμβάνουν το Φ.Π.Α., το Σπατόσημο και τα τέλη αεροδρομίου.

Το Ελληνικό Δημόσιο δαπανά κάθε χρόνο 37 εκατ. ευρώ για τη χρηματοδότηση άγονων αεροπορικών γραμμών στις οποίες μετακινούνται μόλις 300.000 επιβάτες. Δηλαδή επιδοτεί τη μετακίνηση κάθε επιβάτη με 100 ευρώ. Παράλληλα, οι επιβάτες των άγονων γραμμών πληρώνουν ένα εισιτήριο 65 ευρώ κατά μέσο όρο.

Γενική Ροή Ειδήσεων

PROUDLY POWERED BY CJ web | Copyright © 2017 {emprosnet.gr}
Made with love and a lot of coffee by CJ web, Creative web Journey