«Ελάτε να πάρετε τη γραμμή» λέει η ΝΕΛ στην Blue Star

«Βγήκαν… μαχαίρια» στο ΣΑΣ

09/06/2012 - 15:29

Άναψαν τα αίματα στη χθεσινή συνεδρίαση του Συμβουλίου Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών, κατά τη συζήτηση του αιτήματος της Blue Star Ferries να δρομολογήσει το «Blue Star Patmos» στη γραμμή Πειραιάς - Χίος - Μυτιλήνη. Η απόφαση δεν αναμενόταν να εκδοθεί πριν από τις 6 το απόγευμα.

Άναψαν τα αίματα στη χθεσινή συνεδρίαση του Συμβουλίου Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών, κατά τη συζήτηση του αιτήματος της Blue Star Ferries να δρομολογήσει το «Blue Star Patmos» στη γραμμή Πειραιάς - Χίος - Μυτιλήνη. Η απόφαση δεν αναμενόταν να εκδοθεί πριν από τις 6 το απόγευμα.

Καλά πληροφορημένες πηγές αναφέρουν ότι η εταιρεία παρουσιάστηκε με όλα τα κορυφαία της στελέχη. Στοιχείο που δείχνει την πολύ μεγάλη σημασία που δίνει στη γραμμή αυτή.

Δυναμική όμως ήταν και η παρουσία τής ΝΕΛ, η οποία αρχικά έθεσε θέμα μη σύννομης σύστασης του Συμβουλίου. Συγκεκριμένα επικαλέστηκε ότι η κυβέρνηση είναι υπηρεσιακή και το Συμβούλιο δε νομιμοποιείται σε αυτήν τη φάση να λαμβάνει αποφάσεις, ακόμη και αν αυτές έχουν γνωμοδοτικό χαρακτήρα.

Στη συνέχεια, όταν η συζήτηση μπήκε στην ουσία του θέματος, η ΝΕΛ ανέπτυξε τα επιχειρήματα που έθεσε και στη χθεσινή ανακοίνωσή της. Δηλαδή ότι η Blue Star έχει δημιουργεί μονοπωλιακές καταστάσεις στις Κυκλάδες και τα Δωδεκάνησα. Τόνισε ότι δημιουργεί προσκόμματα στη δραστηριοποίηση της ΝΕΛ στα Δωδεκάνησα, ενώ ανέφερε ότι η γραμμή υπερκαλύπτεται από τα υπάρχοντα πλοία, καθώς έχει μειωθεί αισθητά η επιβατική κίνηση και οι μεταφορές φορτηγών.

Ακόμη, έδειξε ότι είναι διατεθειμένη να δώσει αυτήν τη μάχη μέχρι τέλους και θύμισε ότι στο παρελθόν και άλλες εταιρείες προσπάθησαν να πάρουν τη γραμμή από τη ΝΕΛ, αλλά δεν τα κατάφεραν.

Προεδρία Λίτινα
Η συνεδρίαση ξεκίνησε στις 10 το πρωί υπό την προεδρία του γενικού γραμματέα Ναυτιλίας, Νικόλαου Λίτινα. Στη συνεδρίαση συμμετείχε και ο γενικός γραμματέας Αιγαίου και Νησιωτικής Πολιτικής, Δημήτρης Χαλκιώτης.

Το «Blue Star Patmos», για το οποίο γίνεται η «ναυμαχία», έχει κατασκευαστεί στα ναυπηγεία Daewoo και κόστισε 140 εκατ. ευρώ. Αναμένεται να καταπλεύσει στο λιμάνι του Πειραιά στις αρχές του Ιουλίου.

Έχει πλήρωμα 80 άτομα και έχει τη δυνατότητα να μεταφέρει 2.000 επιβάτες, 450 Ι.Χ. αυτοκίνητα ή 140 Ι.Χ. και 55 φορτηγά. Η ταχύτητα που αναπτύσσει, είναι 27 μίλια την ώρα.

Γενική Ροή Ειδήσεων

PROUDLY POWERED BY CJ web | Copyright © 2017 {emprosnet.gr}
Made with love and a lot of coffee by CJ web, Creative web Journey