Η ισχυρή και στη Λέσβο εταιρεία μεταφορών «Αφοί Κασσουδάκη»

Αίτηση υπαγωγής στο άρθρο 99

28/03/2012 - 16:24

Μια από τις μεγαλύτερες μεταφορικές εταιρείες που δραστηριοποιούνταν στα νησιά του Βορείου Αιγαίου, η «Αφοί Κασσουδάκη», κατέθεσε αίτηση υπαγωγής στο άρθρο 99. Δηλαδή ζήτησε να ενεργοποιηθεί για λογαριασμό της η διαδικασία προστασίας από τους πιστωτές, που προβλέπει ο Πτωχευτικός Κώδικας. Με τα όσα ισχύουν έως σήμερα, ως πιστωτές αντιμετωπίζονται και οι εργαζόμενοι.

Μια από τις μεγαλύτερες μεταφορικές εταιρείες που δραστηριοποιούνταν στα νησιά του Βορείου Αιγαίου, η «Αφοί Κασσουδάκη», κατέθεσε αίτηση υπαγωγής στο άρθρο 99. Δηλαδή ζήτησε να ενεργοποιηθεί για λογαριασμό της η διαδικασία προστασίας από τους πιστωτές, που προβλέπει ο Πτωχευτικός Κώδικας. Με τα όσα ισχύουν έως σήμερα, ως πιστωτές αντιμετωπίζονται και οι εργαζόμενοι.

Η εταιρεία έχει την έδρα της στη Χίο, διαθέτει 314 φορτηγά αυτοκίνητα και απασχολεί περί τους 350 με 400 εργαζομένους. Από αυτούς, οι 50 εργάζονται στη Χίο, ενώ στη Λέσβο απασχολούνται περί τα 10 άτομα (οδηγοί και αποθηκάριοι). Οι αποθηκευτικοί χώροι της επιχείρησης στη Λέσβο βρίσκονται στην Παγανή της Μυτιλήνης.

Χθες προσπαθήσαμε να επικοινωνήσουμε με τα κεντρικά γραφεία της εταιρείας στη Χίο για να διευκρινίσουμε ποιες θα είναι επιπτώσεις στη λειτουργία της, αλλά δεν κατέστη δυνατό. Την πληροφορία για την αίτηση υπαγωγής την έχουμε όμως επιβεβαιώσει από τρεις διαφορετικές πηγές.

Η επιχείρηση την τελευταία δεκαετία με μια επιθετική πολιτική είχε αποσπάσει μεγάλο μέρος της τοπικής αγοράς στις μεταφορές. Σύμφωνα δε με την εκτίμηση του προέδρου των Ιδιοκτητών Φορτηγών Δημοσίας Χρήσης, Άκη Χατζηαργυρίου, η εταιρεία ελέγχει περίπου το 20% του μεταφορικού έργου της Λέσβου.

Από τη στιγμή που η εταιρεία έχει κάνει αίτηση υπαγωγής στο άρθρο 99, δεν μπορούν να ληφθούν αναγκαστικά μέτρα είσπραξης σε βάρος της από τους πιστωτές της. Το μέτρο από τη μια προστατεύει την επιχείρηση, από την άλλη όμως σημαίνει ότι θα πάψει οποιαδήποτε επιπλέον πίστωση. Δηλαδή οι εταιρείες που την προμήθευαν καύσιμα με πίστωση, θα πάψουν να τα προμηθεύουν, όπως κι οι ναυτιλιακές εταιρείες θα πάψουν να μεταφέρουν με πίστωση τα οχήματά της.

Δηλαδή η παραγωγική δραστηριότητα της εταιρείας είτε θα περιοριστεί δραστικά είτε θα σταματήσει ολοσχερώς.

Το κενό στη μεταφορική αγορά θα καλυφθεί από τις υπόλοιπες μεταφορικές επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στα νησιά μας, ενώ να σημειωθεί ότι μόλις πριν τρεις μήνες έκλεισε μία από τις μεγαλύτερες μεταφορικές εταιρείες της Λέσβου, η ΚΙΦΑ.

Γενική Ροή Ειδήσεων

PROUDLY POWERED BY CJ web | Copyright © 2017 {emprosnet.gr}
Made with love and a lot of coffee by CJ web, Creative web Journey