«Να παρέμβει το Επιμελητήριο για το παραεμπόριο»

01/07/2012 - 05:56
Να συζητηθεί στην επόμενη συνεδρίαση του Δ.Σ. του Επιμελητηρίου Λέσβου το πρόβλημα του παραεμπορίου και των πολυκαταστημάτων ζητά ο Θράσος Καλογρίδης, επικεφαλής της μειοψηφίας.
Να συζητηθεί στην επόμενη συνεδρίαση του Δ.Σ. του Επιμελητηρίου Λέσβου το πρόβλημα του παραεμπορίου και των πολυκαταστημάτων ζητά ο Θράσος Καλογρίδης, επικεφαλής της μειοψηφίας.

Ο κ. Καλογρίδης προτείνει στη διοίκηση του Επιμελητηρίου, λόγω της σοβαρότητας του θέματος, να συγκαλέσει σύσκεψη όλων των εμπλεκόμενων φορέων (εμπορικοί σύλλογοι και Ομοσπονδία Επαγγελματικών Βιοτεχνών Λέσβου). Επίσης, ζητάει την πρόσληψη νομικού συμβούλου, θεωρώντας πως οι αλλαγές στο πλαίσιο χορήγησης αδειών στα καταστήματα λιανικού εμπορίου, στο στάσιμο και το πλανόδιο υπαίθριο εμπόριο αποτελούν μεγάλο πλήγμα για την τοπική οικονομία και φυσικά για τους εμπόρους μέλη του Επιμελητηρίου.
Αφορμή για το αίτημα του κ. Καλογρίδη αποτέλεσε η Κοινή Υπουργική Απόφαση που εξαιρεί από τις επιτροπές αδειοδότησης των πολυκαταστημάτων, του στάσιμου και του πλανόδιου υπαίθριου εμπορίου των δήμων και των περιφερειών τους εμπορικούς συλλόγους και τα επιμελητήρια.
Ο πρόεδρος του Επιμελητηρίου Λέσβου, Γιώργος Ορφανός, που χθες το μεσημέρι βρισκόταν στην Αθήνα, μας είπε: «Παρακολουθούμε εδώ και μέρες το ζήτημα στενά. Το ίδιο κάνουν η Εθνική Συνομοσπονδία Ελληνικού Εμπορίου και η Κεντρική Ένωση Επιμελητηρίων Ελλάδας. Υπάρχουν κάποιες διαβεβαιώσεις από κυβερνητικούς κύκλους ότι το θέμα θα διευθετηθεί, ωστόσο δε μας ικανοποιούν. Φοβόμαστε ότι είμαστε στην αρχή ενός κύματος μέτρων, που τελικό στόχο έχει την κατάργηση κάθε προστατευτικού μέτρου για τις μικρές εμπορικές επιχειρήσεις, όπως είναι το όριο των 500 τ.μ. για τα πολυκαταστήματα στη Λέσβο κ.λπ.. Εμείς συμμετέχουμε στα κεντρικά όργανα των επιμελητηρίων της χώρας και όλες μας οι ενέργειες θα γίνουν σε συνεργασία και συντονισμό μαζί τους.»

Γενική Ροή Ειδήσεων

PROUDLY POWERED BY CJ web | Copyright © 2017 {emprosnet.gr}
Made with love and a lot of coffee by CJ web, Creative web Journey