Οικονομικές προτάσεις για τα γλυκά του μυστηρίου σας

25/02/2015 - 19:28

Σε μία εκδήλωση (γάμος, βάπτιση, αρραβώνας), μία από τις μεγαλύτερες δυσκολίες είναι η οικονομική της πλευρά. Έτσι, πρέπει να ξέρουμε τι ποσό έχουμε διαθέσιμο και να το αξιοποιήσουμε όσο το δυνατόν καλύτερα για να πετύχουμε τα μέγιστα.

Σε μία εκδήλωση (γάμος, βάπτιση, αρραβώνας), μία από τις μεγαλύτερες δυσκολίες είναι η οικονομική της πλευρά. Έτσι, πρέπει να ξέρουμε τι ποσό έχουμε διαθέσιμο και να το αξιοποιήσουμε όσο το δυνατόν καλύτερα για να πετύχουμε τα μέγιστα.

Λόγω της πολυετούς μας δραστηριοποίησης στον χώρο, έχουμε καταλήξει σε κάποια συμπεράσματα για το πώς είναι καλό να διαχειριζόμαστε το ποσό που έχουμε και για το πώς αποφεύγουμε τις παγίδες που θα μας βγάλουν εκτός προϋπολογισμού.

Το πρώτο που πρέπει να υπολογίσουμε είναι τον αριθμό των ατόμων που θα συμμετάσχει σε ό,τι έχουμε προγραμματίσει. Αυτό είναι πολύ βασικό, γιατί αφενός θα αποφύγουμε σπατάλες που θα καταρρακώσουν τον προϋπολογισμό μας και αφετέρου θα αποφύγουμε το άγχος να μη μείνει κάποιος ακέραστος ή χωρίς κάποιο αναμνηστικό που έχουμε σκεφτεί να δώσουμε.

Ένα λάθος που γίνεται είναι ότι πιστεύουμε ότι θα παραβρεθούν όλοι που έχουμε καλέσει, με όλα τα μέλη της οικογένειάς τους. Πρέπει να σκεφτούμε ότι μια οικογένεια τα Σαββατοκύριακα, ιδίως του καλοκαιριού, μπορεί να είναι καλεσμένη σε δέκα διαφορετικές εκδηλώσεις. Άρα θα διαλέξει πού θα παρευρεθεί και, αν υπολογίσουμε και κάποιες διακοπές λόγω αδειών, έχουμε λύσει έναν γρίφο με μία ικανοποιητική, κατά προσέγγιση λύση. Η πείρα μας λέει ότι το 110%των προσκλήσεων είναι μια καλή προσέγγιση του πλάνου, δηλαδή στις 100 προσκλήσεις να περιμένουμε 110 άτομα.

Επίσης, είναι σημαντικό να έχουμε καταλήξει σε χρώματα και θέμα για να τα ακολουθήσουμε πιστά, ώστε να μην παρασυρθούμε από την ποικιλία των διαφόρων πραγμάτων που θα συναντήσουμε κατά την ερεύνα αγοράς για την παραγγελία μας. Ακόμη, παρεμβολές από άτομα που θέλουν να βοηθήσουν με μια διαφορετική προσέγγιση και γνώμη πολλές φορές μάς εκτροχιάζουν και αλλάζουν το τελικό κόστος.

Οι προσφορές που έχουν τα καταστήματα είναι πολύ βασικό να τις αξιοποιήσουμε πάντα με γνώμονα την ποιότητα, γιατί αν κάτι δεν μας κάνει έχουμε πετάξει τα χρήματά μας. Ένα λάθος που γίνεται είναι ότι κοιτάζουμε την τιμή κιλού, αλλά εμάς μας ενδιαφέρει η τιμή του κομματιού. Για παράδειγμα, αν κάτι κάνει 10.00 ευρώ και βγάζει 20 κομμάτια, άρα 0.50 λεπτά το κομμάτι, είναι ακριβότερο από αυτό που κάνει 12.00 ευρώ και βγάζει 30 κομμάτια, άρα 0.40 λεπτά το κομμάτι. Εμείς ξέρουμε τον αριθμό των ατόμων, άρα μας ενδιαφέρει πόσο κοστίζει το κομμάτι.

Ταυτόχρονα, είναι σωστό να διαλέξουμε, ιδίως στα προϊόντα ζαχαροπλαστείου, πράγματα που, αν μας περισσέψουν, θα τα χρησιμοποιήσουμε και σε κάποιο βάθος χρόνου για να κεράσουμε κάποιους που θα μας επισκεφτούν μετά από δύο ή τρεις μέρες. Η τούρτα για παράδειγμα που είναι αληθινή θα μας προσφέρει τη δυνατότητα να χρησιμοποιηθεί αν περισσέψει, ενώ η ψεύτικη θα πεταχτεί.

Οι καλοί επαγγελματίες έχουν την πείρα να μας βοηθήσουν και να μας δώσουν το καλύτερο αποτέλεσμα στα χρήματα που διαθέτουμε. Απαραίτητο όμως είναι να τους οδηγήσουμε και εμείς σωστά.

Το εστιατόριο, το κέτερινγκ πρέπει να κάνουν προμήθειες για να σας εξυπηρετήσουν σε προϊόντα με μικρή διατηρησιμότητα. Έτσι, πρέπει να είστε όσο πιο ακριβείς μπορείτε ώστε να μην πληρώσετε μερίδες που δεν χρειάζεστε και ώστε να μη βρεθούν σε δύσκολη θέση οι επαγγελματίες της εστίασης, είτε γιατί δεν θα μπορούν να ανταποκριθούν σε μεγαλύτερο αριθμό ατόμων είτε γιατί ετοίμασαν περισσότερες μερίδες απ’ αυτές που θα καταναλωθούν τελικά.

Η νηφαλιότητα και ο σωστός προγραμματισμός είναι η συμβουλή μου προς τους ναυτιλλομένους. Να θυμάστε όμως ότι, μιας και θα αρμενίσετε σε θάλασσα με δύσκολα νερά, το ταξίδι που αποφασίσατε να κάνετε είναι «όλα τα λεφτά».

Γενική Ροή Ειδήσεων

PROUDLY POWERED BY CJ web | Copyright © 2017 {emprosnet.gr}
Made with love and a lot of coffee by CJ web, Creative web Journey