Η εταιρεία INDEM επενδύει στις ψηφιακές υπηρεσίες μέσα από μία ηλεκτρονική διαχείριση εγγράφων που βάζει τέλος στη γραφειοκρατία

INDEM - ψηφιακές υπηρεσίες από το μέλλον!

16/10/2014 - 15:02

Έτοιμη να ανταποκριθεί στις πολυδαίδαλες γραφειοκρατικές διαδικασίες του παρόντος, με τεχνογνωσία και υπηρεσίες από το μέλλον, η εταιρεία INDEM έχει ξεκινήσει να λειτουργεί εδώ και λίγο καιρό μέσα από μία καινοτόμα ηλεκτρονική δραστηριότητα, με αντικείμενο την πώληση ψηφιακών υπηρεσιών διεκπεραίωσης εργασιών (αιτήσεων) και διαχείρισης εγγράφων.

Έτοιμη να ανταποκριθεί στις πολυδαίδαλες γραφειοκρατικές διαδικασίες του παρόντος, με τεχνογνωσία και υπηρεσίες από το μέλλον, η εταιρεία INDEM έχει ξεκινήσει να λειτουργεί εδώ και λίγο καιρό μέσα από μία καινοτόμα ηλεκτρονική δραστηριότητα, με αντικείμενο την πώληση ψηφιακών υπηρεσιών διεκπεραίωσης εργασιών (αιτήσεων) και διαχείρισης εγγράφων.

Η INDEM είναι μία νέα εταιρεία, η οποία μέσω της αξιοποίησης των Τ.Π.Ε. (Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών), αλλά και της γνώσης των διαδικασιών των πολιτών με το δημόσιο και τον ιδιωτικό τομέα, παρέχει ένα ευρύ φάσμα ψηφιακών υπηρεσιών για την εξυπηρέτηση των πελατών της.

Όπως σημειώνει χαρακτηριστικά στο «Ε» η Φωτεινή Βαλελή, «με πίστη και αφοσίωση στο όραμά μας, παρέχουμε ολοκληρωμένες ψηφιακές υπηρεσίες, μέσα από μία καινοτόμα ηλεκτρονική και έντυπη διαχείριση εγγράφων, αιτήσεων και άλλων δεδομένων των πελατών μας, προς και από κάθε κατεύθυνση δημοσίου ή ιδιωτικού τομέα, από κάθε σημείο, 24 ώρες και από μία μοναδική σελίδα: Τη δική τους!».

Τα οφέλη
Τα οφέλη από αυτή την καινοτόμο υπηρεσία, ακόμα και για αυτούς που δεν έχουν πολλές γνώσεις σχετικά με τις ηλεκτρονικές υπηρεσίες, είναι πολλά και ζωτικής σημασίας για τη γρήγορη, έγκαιρη και αξιόπιστη διεκπεραίωση των καθημερινών μας συνδιαλλαγών.

Είναι χαρακτηριστικό πως μέσω της ΙNDEM, μπορεί κάποιος να αγοράσει ηλεκτρονικά (μέσω δηλαδή της ιστοσελίδας της εταιρείας που εμπεριέχει όλες τις περιγραφόμενες εφαρμογές και υπηρεσίες) από το πιστοποιητικό γεννήσεως από το δήμο του, μέχρι και το επίδομα τέκνων ή το επίδομα θέρμανσης.

Σε ένα γενικότερο επίπεδο, η INDEM αναλαμβάνει να μαζέψει όλα τα απαραίτητα δικαιολογητικά για να διεκπεραιώσει, χωρίς μετακίνηση και ταλαιπωρία για τον πελάτη, μία συγκεκριμένη εργασία που αφορά σε συνδιαλλαγή μας με το Δημόσιο, ενώ όλα τα έγγραφα που χρησιμοποιήθηκαν ή προέκυψαν από την ανάγκη ολοκλήρωσης κάθε εργασίας, παραμένουν για πάντα αποθηκευμένα στην καρτέλα του κάθε πελάτη, σε on-line σύστημα, με ασφαλή σύνδεση, με μοναδικό κωδικό πρόσβασης, και είναι διαθέσιμα από οποιοδήποτε σημείο και αν βρίσκεται ο πελάτης, 24 ώρες το 24ωρο και όσες φορές τού χρειαστούν.

Τα πλεονεκτήματα για τον πελάτη από αυτή την καινοτόμο υπηρεσία είναι προφανή. Γλυτώνει πολύ χρόνο από ουρές στις δημόσιες υπηρεσίες και γενικά τη γραφειοκρατία. Δε χρειάζεται να γνωρίζει τις προϋποθέσεις τής κάθε διαδικασίας. Μπορεί να έχει ένα έγγραφο διαθέσιμο οποτεδήποτε και από οπουδήποτε και να μην αγχώνεται αν θα το χρειαστεί ξανά και πότε.

Εξασφαλίζει ότι η κάθε δουλειά θα γίνει σωστά και γρήγορα, αφού η INDEM διαθέτει συμβουλευτικό προσωπικό, έτοιμο να λύσει την οποιαδήποτε απορία, ανάλογα με τη μοναδική περίπτωση του κάθε πελάτη.

Για να αποκτήσει κανείς μια πιο άμεση εικόνα, μπορεί απλά να μπει στην ιστοσελίδα της εταιρείας www.indem.gr/, που αποτελεί το βασικό εργαλείο της όλης δραστηριότητας, και να εγγραφεί ως μέλος.

Είναι εντελώς δωρεάν! Επίσης δωρεάν είναι για διάστημα τουλάχιστον έξι μηνών η δημιουργία προσωπικής σελίδας μέσω της εφαρμογής και η διαχείριση των εγγράφων που ο κάθε πελάτης επιθυμεί.

Στοιχεία επικοινωνίας: τηλέφωνο/φαξ 22530 96286, κινητό 6980-342614 και e-mail Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

Γενική Ροή Ειδήσεων

PROUDLY POWERED BY CJ web | Copyright © 2017 {emprosnet.gr}
Made with love and a lot of coffee by CJ web, Creative web Journey