Πώς τα social media έχουν δώσει ανάσα σε επιχειρήσεις σε περιόδους lockdown και όχι μόνο…

Τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης στην εποχή του Lockdown

29/11/2020 - 10:00

Social media και influencer δυο έννοιες που σήμερα συνδέονται άρρηκτα, δυο έννοιες που αν δεν τις ξέρεις δεν έχει νόημα να συνεχίσεις να διαβάζεις το παρακάτω ρεπορτάζ εκτός… και αν θα σε ενδιέφερε να μάθεις πώς να τα χρησιμοποιείς προκειμένου να αναδείξεις την επιχείρησή σου ειδικά αυτή την εποχή που η μετακίνηση για ψώνια είναι απαγορευμένη και η αγορά κλειστή!

Την εποχή που ζούμε οι πληροφορίες κινούνται με τόσο μεγάλες ταχύτητες και το κάθε άτομο μπορεί να είναι ταυτόχρονα πομπός και δέκτης μηνυμάτων, μηνύματα με τα οποία μπορεί να επηρεάσει αλλά και να επηρεαστεί. Να επηρεάσει άτομα που βρίσκονται «κοντά» διαδικτυακά αλλά ταυτόχρονα τόσο μακριά γεωγραφικά.

Αυτή λοιπόν την εποχή που ζούμε την τόσο γρήγορη σε ταχύτητα, αλλά και τόσο κλειστή εξαιτίας της πανδημίας του κορονοϊού κάποιοι αξιοποιούν αυτά τα όπλα της τεχνολογίας -γιατί την τεχνολογία πρέπει να την χρησιμοποιούμε και όχι να μας χρησιμοποιεί- προς όφελός τους και στην προσπάθειά τους να στηρίξουν την επιχείρηση τους.

Η Λίτσα Μαραγκού εδώ και χρόνια ασχολείται με την ένδυση και σε μια προσπάθεια να προωθήσει τα προϊόντα της τα προβάλει η ίδια μέσα από τα story και τα highlights σε facebook και instagram σε «φίλους» (friends) και «ακόλουθους» (followers).

Η ίδια χρησιμοποιεί αυτό το εργαλείο των μέσων κοινωνικής δικτύωσης (ΜΚΔ) εδώ και εφτά περίπου χρόνια, από τότε που αφιερώθηκε στην γυναικεία ένδυση. Μάλιστα όπως είπε στο «Ε» τα ΜΚΔ την έχουν βοηθήσει σε σημαντικό βαθμό καθώς όπως τονίζει την εποχή που διανύουμε -αν μη τι άλλο- ο άνθρωπος αφιερώνει σημαντικό κομμάτι της ημέρας του εξερευνώντας με το κινητό του ό,τι του κινήσει το ενδιαφέρον. Προφανώς για να προμοτάρει τα ενδύματα του MODS#2WOMAN, που βρίσκεται στην Ερμού 147, με αυτό τον τρόπο σημαίνει, όπως άλλωστε παραδέχεται και η ίδια, ότι το αγοραστικό κοινό ανταποκρίνεται θετικά.

Παράλληλα χαρακτηρίζει σημαντικά τέτοιου είδους εργαλεία για να κρατηθεί και να επιβιώσει μία επιχείρηση στις δύσκολες οικονομικά συγκυρίες που διανύουμε. Δεν είναι μικρός ο αριθμός του αγοραστικού κοινού που και προ lockdown δεν είχε στη διάθεσή του τον απαιτούμενο χρόνο για να κάνει βόλτα στα μαγαζιά προκειμένου να αγοράσει κάτι. Χάρη στα social media το ρούχο παρουσιάζεται μέσα από την οθόνη του κινητού, οποιαδήποτε στιγμή, μπροστά σε κάθε ενδιαφερόμενο, ο οποίος ακολουθεί μια επιχείρηση ρούχων, η οποία διατηρεί λογαριασμό σε Facebook ή Instagram ή κάποιο άλλο μέσο.

Δυστυχώς στην εποχή εφαρμογής των μέτρων κατά της διασποράς του κορονοϊού οι αγορές αναγκαστικά γίνονται μέσω ίντερνετ. Όπως επισημαίνει η κ. Μαραγκού ο κόσμος αντιδρά αρκετά θετικά καθώς τονώνει την ψυχολογία ιδιαίτερα των γυναικών να βλέπουν και κυρίως να αγοράζουν πράγματα που τους αρέσουν. Οπότε να διατηρεί μία επιχείρηση λογαριασμό σε social media και να προωθεί με αυτό τον τρόπο τα προϊόντα της είναι μια πολύ έξυπνη κίνηση ιδιαίτερα σε εποχές lockdown.

Αξίζει να αναφέρουμε ότι σε προηγούμενο ρεπορτάζ του «Ε» που είχε θέμα την έναρξη των εκπτώσεων καταστηματάρχες είχαν υποστηρίξει ότι εκείνοι που θα μπορέσουν να κρατηθούν θα είναι αυτοί που προωθούν τα εμπορεύματά τους μέσω ιντερνέτ. Προφανώς κάτι ξέρουν.

Τα εργαλεία

Και για όλο αυτό χρειάζεται μόνο ένα κινητό, καλός φωτισμός ένας αρκετά πειστικός πομπός και για τους πομπούς που ντρέπονται αρκεί μία ωραία φωτογραφία. Έτσι ο οποιοσδήποτε μπορεί να γίνει influencer ή να προωθεί τα προϊόντα του μέσα από τη σελίδα της επιχείρησής του. Το μυστικό στα social media είναι να ποστάρεις συχνά. Είναι σημαντικό το περιεχόμενο να προσελκύει τον κόσμο, να τον ενδιαφέρει και να τον απασχολεί. Πρέπει να γνωρίζεις το μήνυμα που θέλεις να περάσεις, να είναι κάθε φορά σχετικό με τα «ποσταρίσματα» (posts) σου αλλά ταυτόχρονα να προσφέρεις κάθε φορά κάτι καινούργιο.

 

Γενική Ροή Ειδήσεων

PROUDLY POWERED BY CJ web | Copyright © 2017 {emprosnet.gr}
Made with love and a lot of coffee by CJ web, Creative web Journey