Για τους κατοίκους της σεισμόπληκτης Λέσβου

Προσφορά αλληλεγγύης από πολλές εταιρείες!

14/06/2017 - 16:15

Το πρωί της Τρίτης, με τους κατοίκους της Λέσβου να μετρούν τις πληγές τους, άρχισαν να γίνονται γνωστές, η μία μετά την άλλη, προσφορές μεγάλων εταιρειών σταθερής και κινητής τηλεφωνίας προς τους σεισμόπληκτους του νησιού μας.

Συγκεκριμένα, η COSMOTE, κατανοώντας την ανάγκη για αυξημένη επικοινωνία μετά τον ισχυρό σεισμό των 6,3R, προσφέρει σε όλους τους συνδρομητές της 1.500 λεπτά προς όλα τα εθνικά δίκτυα έως τις 20 Ιουνίου, καθώς επίσης και δωρεάν χρήση όλων των καρτοκινητών οι κάτοχοι των οποίων είναι μόνιμοι κάτοικοι του νησιού για το ίδιο διάστημα.

 

WIND

Η WIND Ελλάς ενημέρωσε τους συνδρομητές του νησιού σε κινητή και σταθερή τηλεφωνία ότι βρίσκεται κοντά τους με δωρεάν υπηρεσίες επικοινωνίας τόσο στους πελάτες συμβολαίου, ιδιώτες αλλά και επιχειρήσεις, όσο και στους κατόχους καρτοκινητής WIND F2G ή κάρτας Q, μέχρι το τέλος του μήνα, με δωρεάν χρόνο ομιλίας 1.500 λεπτών προς όλους τους εθνικούς προορισμούς. Παράλληλα, η WIND σταματάει τη διαδικασία φραγής εισερχομένων/εξερχομένων κλήσεων στις συνδέσεις συμβολαίου μέχρι και το τέλος του Ιουνίου.

 

Vodafone

Η Vodafone, από την πλευρά της, στηρίζει έμπρακτα όλους τους Λέσβιους συνδρομητές της, συμβολαίου κινητής και καρτοκινητής, οι οποίοι θα έχουν στη διάθεσή τους για χρήση έως την Τρίτη 20 Ιουνίου επιπλέον 1.000 λεπτά ομιλίας προς όλους, 300 SMS προς όλους και 300 ΜΒ. Επιπρόσθετα, όλοι οι συνδρομητές σταθερής τηλεφωνίας θα έχουν στη διάθεσή τους 600 λεπτά ομιλίας προς κινητά για το ίδιο διάστημα. Όπως τονίζεται, διακόπτονται επίσης οι διαδικασίες φραγής εισερχομένων και εξερχομένων κλήσεων σε όλες τις συνδέσεις συμβολαίου κινητής και σταθερής για τους κατοίκους του νησιού για έναν ολόκληρο μήνα.

 

Forthnet και NOVA

Τέλος, Forthnet και NOVA, εκφράζοντας την αμέριστη υποστήριξή της στους πληγέντες κατοίκους του νησιού, ενημέρωσαν τους συνδρομητές τους πως δεν θα πραγματοποιείται καμία φραγή στη Λέσβο έως και την Πέμπτη 13 Ιουλίου. Αναφορικά με τους συνδρομητές, που λόγω του ισχυρού σεισμού έχουν υποστεί βλάβη στην εγκατάστασή ή στον εξοπλισμό τους (δορυφορικό κάτοπτρο, αποκωδικοποιητή, router) τονίζεται πως δικαιούνται, κατόπιν αιτήματός τους, δωρεάν επίσκεψη και αποκατάσταση της βλάβης με αντικατάσταση εξοπλισμού από εξουσιοδοτημένο τεχνικό. Ακόμη, στους πελάτες συνδρομητικής τηλεόρασης που επιθυμούν επανασύνδεση δεν θα χρεώνεται το κόστος επανασύνδεσης.

Γενική Ροή Ειδήσεων

PROUDLY POWERED BY CJ web | Copyright © 2017 {emprosnet.gr}
Made with love and a lot of coffee by CJ web, Creative web Journey