Ακατάλληλο για τη γραμμή και χωρίς καμπίνες, το πλοίο, λέει ο δήμαρχος Λήμνου

Το «Άρτεμις» στη θέση του «Εξπρές Πήγασος»

19/01/2017 - 16:51

Στις 17 Φεβρουαρίου θα επανέλθει στη γραμμή Λαύριο - Άγιος Ευστράτιος - Λήμνος - Καβάλα, το επιβατηγό οχηματαγωγό πλοίο «Εξπρές Πήγασος», λόγω της ετήσιας επιθεώρησής του, προκειμένου να του χορηγηθούν νέα πιστοποιητικά αξιοπλοΐας.

 

Στις 17 Φεβρουαρίου θα επανέλθει στη γραμμή Λαύριο - Άγιος Ευστράτιος - Λήμνος - Καβάλα, το επιβατηγό οχηματαγωγό πλοίο «Εξπρές Πήγασος», λόγω της ετήσιας επιθεώρησής του, προκειμένου να του χορηγηθούν νέα πιστοποιητικά αξιοπλοΐας.

Αυτό τόνισαν στελέχη της εταιρείας «Hellenic Seaways» στο ΑΠΕ - ΜΠΕ, μετά την επιστολή του δημάρχου Λήμνου, Δημήτρη Μαρινάκη, στο Υπουργείο Ναυτιλίας, στην οποία αναφέρει ότι το πλοίο «Άρτεμις» που αντικαθιστά το «Εξπρές Πήγασος», δεν ταιριάζει στις θάλασσες του βόρειου Αιγαίου στη διάρκεια του χειμώνα, ενώ ο χρόνος ταξιδιού του, επιμηκύνεται κατά 3,5 ώρες!

Ο κ. Μαρινάκης ζητά την παρέμβαση του Υπουργείου, προσθέτοντας ότι «μπορεί εύκολα κανείς να διαπιστώσει σ’ ένα τέτοιο ταξίδι ότι ακόμα και η προσωρινότητα της δρομολόγησης αυτής, δεν δικαιολογεί σε καμία περίπτωση την ανάθεση σ’ ένα πλοίο αυτής της κατηγορίας».

Όπως εξήγησαν στελέχη της «Hellenic Seaways», βάσει της σύμβασης που έχει υπογραφεί με το Υπουργείο Ναυτιλίας, η εταιρεία είχε το δικαίωμα να μη δρομολογήσει άλλο πλοίο στη συγκεκριμένη γραμμή, έως ότου επανέλθει το «Εξπρές Πήγασος». Ωστόσο, προκειμένου να εξυπηρετηθούν οι κάτοικοι των νησιών του βόρειου Αιγαίου, η εταιρεία δρομολόγησε το πλοίο «Άρτεμις», που εξυπηρετεί αυτή τη στιγμή το νησί της Λήμνου τέσσερις φορές την εβδομάδα, κάθε Τρίτη, Πέμπτη, Σάββατο και Κυριακή.

Εκτός από αυτή την σύνδεση, η Λήμνος αυτή την περίοδο δεν έχει άλλη απευθείας σύνδεση με τον Πειραιά. Η μόνη εναλλακτική σύνδεση είναι με το «Νήσος Μύκονος», κάθε Τρίτη και Παρασκευή, που εκτελεί δρομολόγια στην άγονη γραμμή Καβάλα - Λήμνος - Μυτιλήνη - Χίος - Σάμος και η οποία προεκτείνεται ως τον Πειραιά.

 

Το Υπουργείο σηκώνει τα χέρια

Πηγές από το Υπουργείο Ναυτιλίας ανέφεραν ότι στο συγκεκριμένο θέμα δεν μπορεί να υπάρξει κάποια παρέμβαση, αφού βάσει της σύμβασης που έχει υπογράψει η εταιρεία, της δίνεται το δικαίωμα να αποφασίζει η ίδια με ποιο πλοίο θα αντικαταστήσει ένα άλλο που βγαίνει σε ετήσια επιθεώρηση.

Το «Άρτεμις» έχει ναυπηγηθεί στην Ελλάδα το 1997, έχει μήκος 89,76 μέτρα, πλάτος 14 μέτρα και ταχύτητα 18 κόμβους. Το πλοίο δεν έχει καμία καμπίνα.

Τόσο το «Άρτεμις», όσο και το «Εξπρές Πήγασος» είναι ακατάλληλα πλοία για την συγκεκριμένη γραμμή. Διότι οι ώρες του ταξιδιού είναι πολλές.

 

Αξίζει να σημειωθεί πως οι φορείς της Λήμνου πριν λίγα χρόνια, αντιμετώπιζαν ως θετική εξέλιξη την κήρυξη έκπτωτης της ΝΕΛ από τις γραμμές που εξυπηρετούν το νησί και την ανάθεση τους στη «Hellenic Seaways». Τώρα άρχισαν να διατυπώνονται παράπονα και για τη συγκεκριμένη εταιρία.

Τo Υπουργείο στην απάντηση που έδωσε στο ΑΠΕ, σχετικά με τα όσα αναφέρει ο δήμαρχος Λήμνου, «ξεχνά» πως στη γραμμή δρομολογήθηκε πλοίο που δεν έχει καμπίνες για να κάνει νυχτερινά δρομολόγια. Κάτι τέτοιο δεν έχει συμβεί ποτέ άλλοτε

Ν.Μ.

Γενική Ροή Ειδήσεων

PROUDLY POWERED BY CJ web | Copyright © 2017 {emprosnet.gr}
Made with love and a lot of coffee by CJ web, Creative web Journey