«Μαραθώνιος» η απόσταση από τη Μυτιλήνη… στο Χάλικα

Δύο μήνες και βάλε, για τη μεταφορά ενός τηλεφώνου

28/07/2012 - 14:40

Δύο μήνες χωρίς τηλέφωνο και internet παραμένει ένας κάτοικος της Μυτιλήνης, που φαίνεται ότι έχει πέσει θύμα της διαμάχης των εταιρειών που προσφέρουν τηλεπικοινωνιακές υπηρεσίες. Ο Θ.Τ. (τα πλήρη στοιχεία του είναι στη διάθεση της εφημερίδας) είναι πελάτης τής Forthnet.

Δύο μήνες χωρίς τηλέφωνο και internet παραμένει ένας κάτοικος της Μυτιλήνης, που φαίνεται ότι έχει πέσει θύμα της διαμάχης των εταιρειών που προσφέρουν τηλεπικοινωνιακές υπηρεσίες. Ο Θ.Τ. (τα πλήρη στοιχεία του είναι στη διάθεση της εφημερίδας) είναι πελάτης τής Forthnet. Στις 20 Μαΐου κατέθεσε αίτηση για τη μεταφορά του τηλεφώνου του σε νέα διεύθυνση (στο Χάλικα), επειδή επρόκειτο να μετακομίσει. Μέχρι τις 25 Ιουλίου, το αίτημά του δεν είχε ικανοποιηθεί!

Σύμφωνα με τον προϊστάμενο των Τεχνικών Υπηρεσιών τού ΟΤΕ στη Μυτιλήνη, Μανώλη Γιαμουγιάννη, ο καταγγέλλων θα αποκτήσει τηλέφωνο την Τρίτη 31 Ιουλίου, δηλαδή σχεδόν δυόμισι μήνες από τότε που κατέθεσε την αίτηση.

Η αρχή…
Ας πάρουμε τα πράγματα από την αρχή. Ένας πελάτης τής Forthnet, όταν αλλάζει σπίτι και θέλει να κρατήσει την ίδια τηλεφωνική γραμμή, καταθέτει αίτηση μεταφοράς της γραμμής στην εταιρεία. Όμως η Forthnet δεν μπορεί να κάνει τη μεταφορά. Αυτή μπορεί να γίνει μόνο από τους τεχνικούς τού ΟΤΕ. Το ίδιο ισχύει και για όλους τους παρόχους τηλεφωνικών υπηρεσιών. Κι αυτό γιατί μόνο ο ΟΤΕ έχει δικαίωμα να χειρίζεται τα τηλεφωνικά δίκτυα.

Όμως ο ΟΤΕ ταυτοχρόνως είναι ανταγωνιστής τής Forthnet και των άλλων ιδιωτικών εταιρειών στην παροχή τηλεφωνικών υπηρεσιών. Το αποτέλεσμα είναι να δημιουργούνται τριβές που δε θα υπήρχαν αν ο διαχειριστής των δικτύων δεν ταυτιζόταν με κάποιον πάροχο τηλεφωνικών υπηρεσιών.

Σύμφωνα με τον καταγγέλλοντα, η Forthnet έχει στείλει την αίτησή του για μεταφορά του τηλεφώνου πέντε φορές στον ΟΤΕ, αλλά μέχρι σήμερα δεν έχει γίνει η μεταφορά της γραμμής, διότι η Τεχνική Υπηρεσία τού ΟΤΕ ισχυρίζεται ότι δεν μπορεί (δεν μπορούσε μέχρι προσφάτως) να βρει το σπίτι στο οποίο θα πρέπει να μεταφερθεί η γραμμή.

Η Τεχνική Υπηρεσία τού ΟΤΕ ισχυρίζεται πως η περιγραφή και ο προσδιορισμός του σπιτιού που λάμβανε από τη Forthnet δεν την βοηθούσαν να βρει το σπίτι. Κι αυτός είναι λόγος που καθυστερεί να γίνει η μεταφορά. Η Forthnet, από την άλλη πλευρά, ισχυρίζεται ότι από την αρχή είχε δώσει όλα τα στοιχεία που χρειάζονταν για την ανεύρεση του σπιτιού.

Επιπλέον, η Τεχνική Υπηρεσία τού ΟΤΕ στη Μυτιλήνη σημειώνει ότι ακολουθεί τις διαδικασίες που προβλέπει ο νόμος, κι ότι ο πελάτης τής Forthnet θα εξυπηρετηθεί μέσα στα πλαίσια της προθεσμίας που έχει ο ΟΤΕ.

Αξίζει να σημειωθεί ότι ο καταγγέλλων, στο διάστημα που περιμένει, έχει απευθυνθεί στην Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων και το Συνήγορο του Καταναλωτή, ωστόσο το πρόβλημα δε λύθηκε.

Γενική Ροή Ειδήσεων

PROUDLY POWERED BY CJ web | Copyright © 2017 {emprosnet.gr}
Made with love and a lot of coffee by CJ web, Creative web Journey