Συνεργασία του Κολλεγίου «Ανατόλια» της Θεσσαλονίκης με το Φορέα Τουρισμού Μήθυμνας

Στο δρόμο της ανάδειξης του Μολύβου…

22/03/2012 - 19:23

Το «brand» του Μολύβου, την ιδιαίτερη δηλαδή τουριστική του ταυτότητα, φιλοδοξεί να αναδείξει μια ομάδα του τμήματος πανεπιστημιακής εκπαίδευσης του Κολλεγίου «Ανατόλια» της Θεσσαλονίκης, μέσα από μια συνεργασία που ξεκινά με το Φορέα Τουρισμού Μήθυμνας.

Το «brand» του Μολύβου, την ιδιαίτερη δηλαδή τουριστική του ταυτότητα, φιλοδοξεί να αναδείξει μια ομάδα του τμήματος πανεπιστημιακής εκπαίδευσης του Κολλεγίου «Ανατόλια» της Θεσσαλονίκης, μέσα από μια συνεργασία που ξεκινά με το Φορέα Τουρισμού Μήθυμνας. Την προηγούμενη εβδομάδα, πέντε φοιτητές και ο υπεύθυνος καθηγητής τους βρέθηκαν στο Μόλυβο και αφού συζήτησαν με τα μέλη του Φορέα, ξεκίνησαν την εκπόνηση της έρευνάς τους, που στόχο της έχει τη σύνταξη μελέτης για τη δημιουργία ενός στρατηγικού σχεδίου μάρκετινγκ για τον οικισμό και την ευρύτερη περιοχή.

Το «Ανατόλια» ήρθε σε επαφή με το Φορέα Τουρισμού Μήθυμνας το φθινόπωρο, εκφράζοντας το ενδιαφέρον του να πραγματοποιήσει έρευνα στην περιοχή.

Η συνάντηση των μελών του Φορέα με την ομάδα του Κολλεγίου, που αποτελούσαν πέντε φοιτητές και ο καθηγητής Ηρακλής Μωυσιάδης - ιδιοκτήτης τής «Πράξη - Σύμβουλοι Επιχειρήσεων» με έδρα το Σικάγο, ο οποίος διαθέτει πάνω από 25 χρόνια εμπειρίας σε σχετικούς τομείς -, έγινε την περασμένη Παρασκευή στα γραφεία του Φορέα. Οριστικοποιήθηκαν οι διάφορες πτυχές της συνεργασίας, ενώ αμέσως μετά η ομάδα ξεκίνησε την έρευνα μέσα από συνεντεύξεις κατοίκων και επιχειρηματιών της περιοχής.

Οι δείκτες που θα εξεταστούν
Μέχρι και το καλοκαίρι, φοιτητές διαφόρων εθνικοτήτων θα επισκέπτονται το Μόλυβο και θα συνεχίζουν την έρευνά τους τόσο με τους παραπάνω, όσο και με επισκέπτες της περιοχής. Αυτό που θα προκύψει θα είναι ένα ολοκληρωμένο σχέδιο μελέτης για τη δημιουργία ενός στρατηγικού σχεδίου μάρκετινγκ για το Μόλυβο, το οποίο θα ασχολείται με το ζήτημα του «brand» του Μολύβου και της «ουσίας» του, το πώς δηλαδή θα απευθύνεται στους εν δυνάμει επισκέπτες και τις διάφορες τουριστικές αγορές.

Πιο αναλυτικά, αυτά που θα εξεταστούν με γνώμονα τον αριθμό, αλλά και το ποιοτικό προφίλ των επισκεπτών που θέλει ο Φορέας να προσελκύσει, θα έχουν να κάνουν με το γενικότερο τουριστικό «προϊόν» του Μολύβου και της Πέτρας (τουριστική υποδομή, δίαυλοι πώλησης, καθορισμός τιμών, μέσα προώθησης στην εγχώρια και σε άλλες αγορές κ.ά.). Το σύνολο του έργου, που θα γίνει χωρίς κανένα κόστος για το Φορέα Τουρισμού Μήθυμνας, διευθύνει η δρ. Σεβαστή Κεσσαπίδου.

Ένα καλό παράδειγμα
Σύμφωνα με τον πρόεδρο του Φορέα, Νίκο Μόλβαλη, η ομάδα που βρέθηκε στο Μόλυβο την προηγούμενη εβδομάδα, εντυπωσιάστηκε ιδιαίτερα. Ο ίδιος βλέπει πολύ θετικά τη συνεργασία τους, ως μεγάλη συνεισφορά τού «Ανατόλια» στην περιοχή.

«Ως Φορέας Τουρισμού είχαμε ξεκινήσει μια αντίστοιχη διαδικασία ήδη από πέρυσι, αλλά μέχρι τώρα δεν είχε γίνει μια καλή αξιολόγηση των ποιοτικών στοιχείων», αναφέρει. «Τώρα θα έχουμε μια κατευθυντήρια γραμμή μέσα από την έρευνα που θα ολοκληρωθεί μέχρι το καλοκαίρι. Στόχος μας είναι να φανεί το συνολικό προϊόν του Μολύβου, το πώς αναδεικνύεται ο οικισμός, κι ελπίζουμε να ακολουθήσουν και άλλες περιοχές του νησιού.»

Γενική Ροή Ειδήσεων

PROUDLY POWERED BY CJ web | Copyright © 2017 {emprosnet.gr}
Made with love and a lot of coffee by CJ web, Creative web Journey