Μεγάλη Βρετανία:

Οι πωλήσεις παιχνιδιών ξεπέρασαν τις πωλήσεις ταινιών

29/03/2012 - 17:07

Σύμφωνα με στοιχεία της βρετανικής Electronic Retailers Association (ERA), για πρώτη φορά οι πωλήσεις βιντεοπαιχνιδιών ξεπέρασαν τις πωλήσεις βίντεο (DVD και άλλων video formats), καθώς άγγιξαν το ύψος 1,93 δισ. λιρών το 2011, καθιστώντας τη βιομηχανία gaming το μεγαλύτερο τομέα του χώρου της ψυχαγωγίας στη χώρα.

Για πρώτη φορά στα χρονικά, φαίνεται τα βιντεοπαιχνίδια να ξεπερνούν σε πωλήσεις τα DVD και τα υπόλοιπα video formats.

Σύμφωνα με στοιχεία της βρετανικής Electronic Retailers Association (ERA), για πρώτη φορά οι πωλήσεις βιντεοπαιχνιδιών ξεπέρασαν τις πωλήσεις βίντεο (DVD και άλλων video formats), καθώς άγγιξαν το ύψος 1,93 δισ. λιρών το 2011, καθιστώντας τη βιομηχανία gaming το μεγαλύτερο τομέα του χώρου της ψυχαγωγίας στη χώρα.

Αντίστοιχα, οι πωλήσεις DVD και των άλλων video formats έφτασαν το 1,80 δισεκατομμύριο, ενώ η μουσική άγγιξε το 1,07 δισεκατομμύριο.

Ωστόσο, το ξεκίνημα του 2012 φαίνεται πως ήταν μάλλον ανώμαλο για τη βιομηχανία gaming στη Μ. Βρετανία, λόγω των προβλημάτων που αντιμετωπίζει η αλυσίδα καταστημάτων «Game»: μεγάλες εταιρείες του χώρου όπως η Electronic Arts έχουν αρνηθεί να συνεργαστούν μαζί της, λόγω της αβεβαιότητας για το μέλλον της. Επίσης, οι πωλήσεις βίντεο φαίνεται να «αντεπιτίθενται», καθώς μέσα στις πρώτες 11 εβδομάδες τού 2012 η ERA εκτιμά πως ήταν διπλάσιες των πωλήσεων παιχνιδιών.

Κατά το 2011, οι πωλήσεις βιντεοπαιχνιδιών ανήλθαν στο 40,2% του συνόλου της αγοράς ψυχαγωγίας. Για τα βίντεο το αντίστοιχο ποσοστό ήταν 37,6% και για τη μουσική 22,2%.

«Πρόκειται για μία στιγμή καθοριστικής σημασίας για την αγορά ψυχαγωγίας», είπε η Κιμ Μπέιλι, γενική διευθύντρια της ERA. «Είναι μία ιστορική εξέλιξη για το χώρο των παιχνιδιών το ότι ξεπέρασαν τα βίντεο πέρυσι. Για πολύ καιρό τα βίντεο ήταν ο κυρίαρχος της βιομηχανίας ψυχαγωγίας. Ωστόσο, οι πωλήσεις του τρέχοντος έτους δείχνουν ότι δεν πρόκειται να πέσουν αμαχητί.»

Ο Πίερς Χάρντινγκ Ρολς, επικεφαλής του Τμήματος Παιχνιδιών τής IHS Screen Digest, υποστηρίζει αυτή την άποψη λέγοντας πως τα προβλήματα της αλυσίδας «Game» θα έχουν αρνητικές επιπτώσεις σε όλη τη βιομηχανία, ακόμα και αν αυτές περιοριστούν στις αρχές του έτους.

«Εάν το “Game Group” μειωθεί σημαντικά ως αλυσίδα… είναι πιθανό να υπάρχουν επιπτώσεις στις πωλήσεις στην αγορά της Μ. Βρετανίας, καθώς πρόκειται για μία αλυσίδα μεγάλου μεγέθους, με πολλούς πελάτες», είπε σχετικά, συμπληρώνοντας ωστόσο πως η Μ. Βρετανία είναι η πιο ανταγωνιστική αγορά παιχνιδιών στην Ευρώπη και ως εκ τούτου δε θεωρεί πως πιθανά κενά που θα μπορούσαν να δημιουργηθούν σε αυτήν, θα παρέμεναν «ακάλυπτα» για μεγάλο χρονικό διάστημα.

Πηγή: www.kathimerini.gr με πληροφορίες από BBC

Γενική Ροή Ειδήσεων

PROUDLY POWERED BY CJ web | Copyright © 2017 {emprosnet.gr}
Made with love and a lot of coffee by CJ web, Creative web Journey