Αναβαθμίζεται η ηλεκτρονική εξυπηρέτηση των πολιτών

Έξυπνη πόλη ο Δήμος Μυτιλήνης [Vid]

18/11/2022 - 14:30 Ενημερώθηκε 19/11/2022 - 10:14

Προβλήματα φωτισμού και καθαριότητας έρχονται πρώτα στις αναφορές πολιτών του Δήμου Μυτιλήνη, σύμφωνα με τα στατιστικά που προκύπτουν από την παρουσίαση για τις ψηφιακές υπηρεσίες εξυπηρέτησης πολιτών του Δήμου Μυτιλήνης στο πλαίσιο της Έξυπνης Πόλης που επιμελείται ο Δήμος και ο Αναπτυξιακός Οργανισμός ΜΥΤΙΛΗΝΗ ΑΕ.

Ο Δήμος Μυτιλήνης μέσα από την συνεργασία με τον Δήμο Τρικκαίων κατάφερε να αναβαθμίσει τις ψηφιακές της υπηρεσίες. Σκοπός των ψηφιακών υπηρεσιών είναι η ενημέρωση του πολίτη και η συμμετοχή του καθώς και η εσωτερική οργάνωση του Δήμου και η διαφάνεια ενεργειών και απόδοσης.

Στο πλαίσιο αυτό υπάρχει ελεύθερο wifi σε Αγιάσο, Μεγαλοχώρι και Πλωμάρι ενώ θα επεκταθεί και στις υπόλοιπες Δημοτικές Ενότητες. Παράλληλα αναβαθμίστηκε η ιστοσελίδα του Δήμου ενώ οι πολίτες στέλνουν αιτήματα διαδικτυακά.
Στόχος του Δήμου, όπως τόνισαν σε συνέντευξη Τύπου ο πρόεδρος του Αναπτυξιακού Οργανισμού ΜΥΤΙΛΗΝΗ ΑΕ, Δημοσθένης Χατζηγιάννης και ο ειδικός συνεργάτης του Δήμου Τάσος Μπαλής, είναι η ελεύθερης πρόσβαση των πολιτών στις σύγχρονες ψηφιακές υπηρεσίες και αυτό επιτυγχάνεται με free- wifi και με την ηλεκτρονική πλατφόρμα που είναι διαθέσιμη μέσω υπηρεσιών διαδικτύου και εφαρμογών.

Μέσα από τις εφαρμογές δίνεται η δυνατότητα στον πολίτη να υποβάλει αιτήματα που στόχο έχουν την εύρυθμη λειτουργία του Δήμου.
Σύμφωνα με τα στατιστικά του Πλήθους αναφορών προκύπτει ότι 1538 αναφορές έχουν σαν θέμα τον φωτισμό και περισσότερες από 3000 αναφορές έχουν επίκεντρο την καθαριότητα στον Δήμο Μυτιλήνης.

Γενική Ροή Ειδήσεων

PROUDLY POWERED BY CJ web | Copyright © 2017 {emprosnet.gr}
Made with love and a lot of coffee by CJ web, Creative web Journey