Το παράπονο

08/05/2022 - 12:00 Ενημερώθηκε 08/05/2022 - 15:41

Το παράπονο του εκφράζει ένας ταξιδιώτης που βρέθηκε στον Αερολιμένα Οδυσσέας Ελύτης επισημαίνοντας τις ενστάσεις του σε ότι έχει να κάνει με την διαμόρφωση του χώρου, του τρόπου λειτουργίας του και των πληροφοριών προς τους ταξιδιώτες. Αναλυτικά αναφέρει στο σημείωμά του:  

"Στις 25 Απριλίου ταξίδεψα για πρώτη φορά μέσω του νέου αεροδρομίου μας. Συγκεκριμένα ήρθα από Αθήνα όπου και μένω πια τον περισσότερο καιρό για να επισκεφτούμε το νησί για διακοπές. 

Μου έκανε πολύ κακή εντύπωση το πως σε ένα τόσο ωραίο και σύγχρονο αεροδρόμιο έχουν τόσο ελλιπή ενημέρωση για βασικά πράγματα. Βγαίνεις στις αφίξεις και δεν βγάζεις άκρη που είναι η έξοδος, που είναι τα ταξί, που είναι τα λεωφορεία. Υπάρχει προσωπικό ευτυχώς και βοηθάνε τα παιδιά αλλά χάθηκε ο κόσμος να βάλουν μια πινακίδα;  

Το πιο παράλογο δε είναι ότι μπροστά στις αφίξεις αντί να είναι το πρώτο ταξί, είναι το τελευταίο! Τέτοιο πράγμα ειλικρινά δεν το έχω ξαναδεί σε αεροδρόμιο. Έπρεπε να κουβαλήσουμε με τις βαλίτσες εκατό μέτρα. 

Είναι κρίμα να έχει γίνει τόση δουλειά και να πηγαίνει στράφι με τέτοια λάθη. Περιμένουμε και τουρισμό υποτίθεται φέτος". 

Κώστας Κ. 

Γενική Ροή Ειδήσεων

PROUDLY POWERED BY CJ web | Copyright © 2017 {emprosnet.gr}
Made with love and a lot of coffee by CJ web, Creative web Journey