Σοβαρότητα και όχι γιούργια

03/12/2022 - 15:00 Ενημερώθηκε 03/12/2022 - 15:17

Το στεγαστικό πρόβλημα του Μουσικού Σχολείου Μυτιλήνης δυστυχώς δεν είναι καινούργιο. Αποτελεί μια πληγή που δεν λέει να επουλωθεί εδώ και χρόνια και κάθε λίγο πυρροροεί. Η ιστορία όμως έχει δείξει ότι με θεαματικές διαμαρτυρίες, πορείες μετά μουσικής, δηλώσεις επί δηλώσεων, μηνύσεις κατά ζωντανών και πεθαμένων και άλλα πιασάρικα για τη δημοσιότητα της μιας ημέρας ή της μιας εβδομάδας λύση δεν προκύπτει, γιατί δεν υπάρχει καλή πίστη, αλλά αντιπαλότητα και γινάτι. Ο καθένας «ταμπουρώνεται» στο ρόλο του και η ζωή συνεχίζεται. Οι μοναδικοί πραγματικά ζημιωμένοι από αυτό τη διελκυστίνδα είναι οι μαθητές και οι γονείς τους . Ας μπουν λοιπόν τα πράγματα σε μια άλλη βάση κα σε μια άλλη λογική. Ας πρυτανεύσει ο ρεαλισμός και η σοβαρότητα και ας πάνε στην άκρη οι μαξιμαλισμοί, οι μεγαλοστομίες , οι διεκδικήσεις για το φαίνεσθαι και οι τζάμπα υποσχέσεις , τα γιούργια και οι εξυπνάδες. Λύση δεν αποτελεί το φύγε εσύ να μπω εγώ. Λύση δεν είναι κάθε δυο- τρεις μήνες να μετακομίζουμε ένα σχολείο, ούτε βέβαια να ζητάμε να φύγει μια ολόκληρη διοικητική υπηρεσία με 10-15 γραφεία και 50 υπαλλήλους για να στεγαστεί ένα σχολείο χωρίς να έχουμε μετρήσει εάν χωράει , χωρίς να υπολογίζουμε την όχληση που θα προκαλέσει στο συστεγαζόμενο και άλλα πολλά. Αυτό δε που πραγματικά μας ξεπερνάει είναι το αίτημα της ΕΛΜΕ Λέσβου να πάει το Μουσικό τις δυο βδομάδες που διαρκούν τα έργα με τους σοβάδες στη Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας και η υπηρεσία να δουλεύει με τηλεργασία. Δηλαδή για δυο βδομάδες τα γραφεία θα γίνουν σχολείο με θρανία, πίνακες, εργαστήρια και αίθουσες μουσικών μαθημάτων (θα κουβαλήσουν άραγε και τα πιάνα;) και μετά πάλι να γυρίσουμε στην πρότερη κατάσταση. Εάν κάποιοι νομίζουν ότι έτσι θα βρεθεί λύση, τότε σηκώνουμε ψηλά τα χέρια! Εάν ζούμε τα επόμενα 50 χρόνια, το ίδιο θέμα θα καλύπτουν τα τοπικά ΜΜΕ. 

Α.Ω 

Γενική Ροή Ειδήσεων

PROUDLY POWERED BY CJ web | Copyright © 2017 {emprosnet.gr}
Made with love and a lot of coffee by CJ web, Creative web Journey