Λάθος η γενική καμπάνια

13/06/2020 - 20:42 Ενημερώθηκε 13/06/2020 - 20:45

Προκαταβολικά να πούμε, πως το γεγονός ότι η Περιφέρεια Βορείου Αιγαίου αποφάσισε λόγω των φετινών ειδικών συνθηκών να χρηματοδοτήσει τουριστική καμπάνια για τα νησιά μας, το θεωρούμε αφ’ εαυτού θετικό. Με μια ένσταση όμως στο κεντρικό σλόγκαν «Πάμε Βόρειο Αιγαίο για διακοπές αλλιώς». Κύριε Περιφερειάρχα, ασφαλώς και αντιλαμβάνεσθε ότι το Βόρειο Αιγαίο μπορεί να αποτελεί διοικητική διαίρεση της χώρας αλλά σίγουρα δεν είναι από μόνο του τουριστικός προορισμός. Τουριστικός προορισμός είναι το Αιγαίο συνολικά, οπότε ας λέγαμε πάμε Αιγαίο ή στα επιμέρους νησιά του. Οπότε, πέρα από την αστοχία του κεντρικού σλόγκαν, ορθώς η καμπάνια εξειδικεύεται με σποτάκια του είδους «πάμε Λέσβο…», «πάμε Ικαρία…», «πάμε Λήμνο…» κλπ. Άλλωστε και η πολύ πιο έμπειρη στην τουριστική προβολή Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου, είτε μιλά στις καμπάνιες της για ένα-ένα νησί είτε μιλά για νησιά Αιγαίου γενικά, και διεθνώς με σλόγκαν «AegeanIslands», κάνοντας προφανώς …χαλάλι αν ξεφύγει κανένας τουρίστας και προς τα δικά μας νησιά! Θέλει προσοχή, γιατί ευτυχώς φέτος η καμπάνια απευθύνεται κυρίως στους Έλληνες, αν όμως στο μέλλον διεθνοποιηθεί, σλόγκαν του είδους «Βόρειο Αιγαίο» ή δεν λένε τουριστικά τίποτα στον επισκέπτη ή ακόμα και κινδυνεύουν να παρεξηγηθούν, αφού του «κάθονται» κάτι σαν …Βόρειο Βιετνάμ ή Βόρεια Κορέα

Γενική Ροή Ειδήσεων

PROUDLY POWERED BY CJ web | Copyright © 2017 {emprosnet.gr}
Made with love and a lot of coffee by CJ web, Creative web Journey