Αθέμιτες πρακτικές;

28/03/2021 - 10:22

Τις μέρες των διάφορων γιορτών, οι μεγάλες αλυσίδες σούπερ μάρκετ συνηθίζουν να χρησιμοποιούν ως «κράχτη» την χαμηλή τιμή που διαφημίζουν για το προϊόν που απαιτεί το κατά περίπτωση έθιμο να καταναλώνεται. Γαλοπούλα ή χοιρινό  τα Χριστούγεννα, αρνάκι το Πάσχα, μπακαλιάρο του Ευαγγελισμού. Πώς εξηγείται λοιπόν ότι σε τουλάχιστον 3 σούπερ μάρκετ γνωστών αλυσίδων (δεν έχουμε και πολλές άλλωστε στο νησί) την παραμονή της 25ης Μαρτίου, είχε «τελειώσει» ο μπακαλιάρος από το πρωί;  Δύο τινά συμβαίνουν. Είτε οι υπεύθυνοι των τοπικών καταστημάτων παρήγγειλαν μικρότερες ποσότητες γιατί φοβήθηκαν μην τους μείνει ο παστός μπακαλιάρος και …χαλάσει(!!!) είτε συνειδητά οι μεγάλες αλυσίδες, πουλούν φτηνά, ακόμα και με ζημιά, τον εμπορικό «κράχτη» αλλά φροντίζουν να εξαντληθεί γρήγορα το απόθεμα, με μοναδικό ζημιωμένο τον πελάτη, που μπήκε άσκοπα στο μαγαζί τους και παρά ταύτα, όλο και κάτι θα ψωνίσει!

Γενική Ροή Ειδήσεων

PROUDLY POWERED BY CJ web | Copyright © 2017 {emprosnet.gr}
Made with love and a lot of coffee by CJ web, Creative web Journey