Η γραμμή Μυτιλήνη - Μύρινα - Θεσσαλονίκη

Παραμένει χωρίς πλοίο

29/01/2013 - 17:09

Δεν υπάρχει ενδιαφέρον για την άγονη γραμμή Μυτιλήνη - Μύρινα - Θεσσαλονίκη, σύμφωνα με όλες τις ενδείξεις, από τις εταιρείες Blue Star Ferries και Ηellenic Seaways. Αυτό σημαίνει ότι η γραμμή δε θα εξυπηρετείται από κάποιο πλοίο μέχρι να επανέλθουν στα τακτικά τους δρομολόγια τα πλοία τής ΝΕΛ.

Δεν υπάρχει ενδιαφέρον για την άγονη γραμμή Μυτιλήνη - Μύρινα - Θεσσαλονίκη, σύμφωνα με όλες τις ενδείξεις, από τις εταιρείες Blue Star Ferries και Ηellenic Seaways. Αυτό σημαίνει ότι η γραμμή δε θα εξυπηρετείται από κάποιο πλοίο μέχρι να επανέλθουν στα τακτικά τους δρομολόγια τα πλοία τής ΝΕΛ.

Ναυτιλιακοί κύκλοι στη Μυτιλήνη αναφέρουν πως ούτε η Blue Star Ferries ούτε η Ηellenic Seaways ενδιαφέρονται για τη γραμμή, λόγω κόστους. Συγκεκριμένα, αυτή την περίοδο η γραμμή είναι ζημιογόνος και καμμία από τις δύο προαναφερόμενες εταιρείες δε θα ήθελε να αναλάβει την εξυπηρέτησή της μόνο για το διάστημα που θα καταγράφει ζημίες. Σύμφωνα με τις ίδιες πηγές, μόνο το κόστος των καυσίμων των δρομολογίων της γραμμής ανέρχεται στα 40.000 ευρώ.

Οι δύο προαναφερόμενες εταιρείες είναι αυτές που ευκολότερα θα μπορούσαν να εξυπηρετήσουν τη γραμμή, καθώς τα πλοία τους «Blue Star Patmos» και «Νήσος Μύκονος» προσεγγίζουν το λιμάνι της Μυτιλήνης.

Την έλλειψη ενδιαφέροντος εκ μέρους της Blue Star Ferries επιβεβαίωσε στο «Ε» κι ο εμπορικός διευθυντής της εταιρείας, Διονύσης Θεοδωράτος. Συγκεκριμένα μάς ανέφερε: «Έτσι όπως είναι τα δρομολόγια του πλοίου μας, δεν μπορούμε να αναλάβουμε το δρομολόγιο αυτό. Άλλωστε αφορά μια περίοδο μόλις ενάμιση μήνα.»

Σε απάντηση όσων ακούστηκαν τις προηγούμενες ημέρες σε βάρος τής ΝΕΛ, πηγές προσκείμενες στην εταιρεία αναφέρουν ότι η σύμβαση με το Δημόσιο δεν την υποχρεώνει να καλύπτει τη γραμμή κατά το διάστημα που το πλοίο της είναι σε ακινησία.

Γενική Ροή Ειδήσεων

PROUDLY POWERED BY CJ web | Copyright © 2017 {emprosnet.gr}
Made with love and a lot of coffee by CJ web, Creative web Journey