FOLLOW US

ΔιαιτοΛΟΓΙΚΑ

Η Ελλάδα είναι πρωταθλήτρια παχυσαρκίας στην Ευρώπη. Μπορεί η απώλεια βάρους να είναι πρόκληση και πολλοί να δυσκολεύονται να αλλάξουν τις διατροφικές τους συνήθειες, μικρές αλλαγές όμως κάθε μέρα μπορούν να έχουν σημαντικό αποτέλεσμα στο αδυνάτισμα και στην επίτευξη μιας ισορροπημένης διατροφής.

Η Ελλάδα είναι πρωταθλήτρια παχυσαρκίας στην Ευρώπη. Μπορεί η απώλεια βάρους να είναι πρόκληση και πολλοί να δυσκολεύονται να αλλάξουν τις διατροφικές τους συνήθειες, μικρές αλλαγές όμως κάθε μέρα μπορούν να έχουν σημαντικό αποτέλεσμα στο αδυνάτισμα και στην επίτευξη μιας ισορροπημένης διατροφής.

1. Αντικαταστήστε το βούτυρο με ελαιόλαδο στο φαγητό και τα γλυκά. Μπορεί θερμιδικά να διαφέρουν, αλλά το ελαιόλαδο είναι πλούσιο σε μονοακόρεστα λιπαρά, σε αντίθεση με το βούτυρο που είναι πλούσιο σε κορεσμένα.

2. Προτιμήστε πολύσπορα και ολικής άλεσης προϊόντα, τα οποία είναι πλούσια σε φυτικές ίνες και θα σας κρατήσουν χορτάτους για περισσότερη ώρα. Επίσης, τα ολικής άλεσης προϊόντα περιέχουν περισσότερες βιταμίνες συμπλέγματος Β, μαγνήσιο, ψευδάργυρο και κάλιο.
3. Αντί για αλάτι βάλτε μπαχαρικά και μυρωδικά ή υποκατάστατα αλατιού με λιγότερο νάτριο. Δεν θα καταλάβετε καν τη διαφορά! Ήδη καταναλώνουμε περισσότερο αλάτι απ’ ότι χρειαζόμαστε και απ’ ότι προτείνουν οργανισμοί ανά τον κόσμο.

4. Αντικαταστήστε το ολόπαχο γάλα και τυρί με αντίστοιχα χαμηλών λιπαρών. Όχι μόνο θα μειώσετε τις θερμίδες αλλά και το λίπος!
5. Προτιμήστε γιαούρτι χωρίς γεύση και προσθέστε φρέσκα ή αποξηραμένα φρούτα! Τα γιαούρτια με γεύση περιέχουν αρκετή ζάχαρη!
6. Στα δημητριακά πρωινού αντικαταστήστε τη ζάχαρη με φρούτα!

7. Όταν πεινάτε προτιμήστε φρούτα (με ή χωρίς γιαούρτι) ή λαχανικά, αντί για γλυκά και σνακ υψηλά σε αλάτι και λίπος.

8. Αν πίνετε τον καφέ σας με γάλα και ζάχαρη, προτιμήστε άπαχο ή ημίπαχο γάλα και γλυκαντικά. Επιπλέον, αν θέλετε καφέ με γεύση προτιμήστε αρωματικό καφέ αντί για καφέ με σιρόπι ή ρωτήστε αν έχουν σιρόπι χωρίς ζάχαρη!

9. Οι έτοιμες πίτσες και οι πίτες περιέχουν αρκετό λίπος και ολόπαχα προϊόντα. Μπορείτε να κάνετε τη δική σας πίτσα ή πίτα με light προϊόντα και άπαχο κρέας ή κοτόπουλο και αρκετά λαχανικά.

10. Αντικαταστήστε τους χυμούς με φρούτα ή με smoothies από λαχανικά, ώστε να μη χάνετε τις φυτικές ίνες.
11. Τα αλμυρά σνακ όπως τα πατατάκια και τα γαριδάκια μπορούν να αντικασταθούν από ποπ-κορν και κομμένα λαχανικά.

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία: « Το αλάτι στη διατροφή Η βρώμη στη διατροφή μας »
FOLLOW US
Copyright © 2017 EmprosNet.gr
Εμπρος Ημερήσια Εφημερίδα Νομού Λέσβου - Καρά Τεπέ - Mυτιλήνη - 81100
Απαγορεύεται η αναπαραγωγή με οποιονδήποτε τρόπο.
Top