FOLLOW US

ΔιαιτοΛΟΓΙΚΑ

Σήμερα δεν είναι λίγες οι φορές που τρώμε εκτός σπιτιού. Είναι δύσκολο να αποφύγουμε τα κορεσμένα και τρανς λιπαρά, το επιπλέον αλάτι και την πρόσθετη ζάχαρη, όταν δε φτιάχνουμε τα γεύματα στο σπίτι, με τα υλικά που επιλέγουμε εμείς στην ποσότητα που θέλουμε.

Σήμερα δεν είναι λίγες οι φορές που τρώμε εκτός σπιτιού. Είναι δύσκολο να αποφύγουμε τα κορεσμένα και τρανς λιπαρά, το επιπλέον αλάτι και την πρόσθετη ζάχαρη, όταν δε φτιάχνουμε τα γεύματα στο σπίτι, με τα υλικά που επιλέγουμε εμείς στην ποσότητα που θέλουμε.

Κάνοντας υγιεινές επιλογές μπορεί να γίνει η έξοδος για φαγητό λιγότερο επιβαρυντική για την υγεία και το σωματικό βάρος.

Πολλοί είναι αυτοί που πριν την έξοδο για βραδινό αποφεύγουν το μεσημεριανό ή δεν τρώνε για ώρες. Αυτό όμως οδηγεί σε υπερφαγία στο εστιατόριο. Είναι προτιμότερο να φάτε κανονικά κατά τη διάρκεια της ημέρας, χωρίς να παραλείψετε κάποιο γεύμα και στο εστιατόριο να προτιμήσετε ένα ελαφρύ γεύμα.

Στο εστιατόριο αποφύγετε το ψωμί, ενώ περιμένετε το φαγητό. Απομακρύνετέ το από κοντά σας και μιλήστε με την παρέα σας για να το «ξεχάσετε». Μπορείτε να ξεκινήστε με σαλάτα και μπορείτε να ζητήστε να σας φέρουν τη σαλάτα χωρίς αλάτι και λάδι, ώστε να προσθέσετε την ποσότητα που εσείς θέλετε. Συνήθως μαζί με το φαγητό παραγγέλνουμε πολλά και διάφορα ορεκτικά.

Όσο μικρές και αν σας φαίνονται οι μερίδες, στην πλειοψηφία τους τα ορεκτικά είναι τηγανητά και αλμυρά. Είναι προτιμότερο να μείνετε στη σαλάτα και να φάτε κατευθείαν το κυρίως πιάτο.

Διαλέξτε μια πηγή πρωτεΐνης, όπως κοτόπουλο ή ψάρι και συνοδέψτε το με λαχανικά, ή ρύζι. Προσπαθήστε να αποφύγετε τις τηγανητές πατάτες. Επίσης πολλά από τα φαγητά έχουν σάλτσες.

Προτιμήστε σάλτσα από ντομάτα, αντί για λευκή σάλτσα με τυρί και κρέμα γάλακτος. Εάν παραγγέλνετε μόνο ορεκτικά παραγγείλτε σαλάτα, και όσπρια, που είναι πηγές πρωτεΐνης και φυτικών ινών (όπως φασολάκια και φάβα, αλλά ζητήστε να σας τα φέρουν χωρίς λάδι) και θαλασσινά (κατά προτίμηση όχι παστά, γιατί είναι πλούσια σε αλάτι).

Οι σαλάτες με κοτόπουλο είναι επίσης μια καλή επιλογή, αρκεί να μην έχουν περίσσεια σάλτσας.
Όσον αφορά το επιδόρπιο, πολλά εστιατόρια προσφέρουν φρούτα μετά το φαγητό. Εάν θέλετε κάποιο γλυκό προτιμήστε γιαούρτι με φρούτα ή γλυκό του κουταλιού. Επιπλέον, μπορείτε να περιμένετε να γυρίσετε στο σπίτι σας και να φτιάξετε ένα δικό σας ελαφρύ επιδόρπιο.

Στο διαδίκτυο υπάρχουν πολλές ιστοσελίδες με ελαφριές συνταγές.
Το αλκοόλ συνοδεύει αν όχι όλες τις εξόδους, την πλειοψηφία αυτών. Εάν καταναλώνετε αλκοόλ, μείνετε στο ένα ποτό για τις γυναίκες και δύο για τους άνδρες, ενώ μην ξεχνάτε το νερό!

Εάν θέλετε αναψυκτικό επιλέξτε ένα χωρίς θερμίδες, καθώς τα συμβατικά αναψυκτικά περιέχουν υπερβολική ποσότητα ζάχαρης (ένα κουτάκι coca cola περιέχει 35 γραμμάρια ζάχαρη, δηλαδή γύρω στα 9 κουταλάκια του γλυκού ζάχαρη).

Οι έξοδοι για φαγητό αποτελούν ευκαιρία για συνεύρεση με την παρέα σας. Τρώτε αργά και μιλήστε. Έτσι, θα καταλάβετε πιο εύκολα το αίσθημα του κορεσμού και δε θα καταναλώστε περισσότερο φαγητό.

Μια υγιεινή διατροφή δεν αποκλείει κανένα τρόφιμο, όμως είναι ευεργετικό να αποφεύγετε την κατανάλωση τροφίμων που είναι πλούσια σε ζάχαρη, αλάτι και λίπος, καθώς δεν βοηθούν στην βελτίωση της διατροφής και της υγείας.

FOLLOW US
Copyright © 2017 EmprosNet.gr
Εμπρος Ημερήσια Εφημερίδα Νομού Λέσβου - Καρά Τεπέ - Mυτιλήνη - 81100
Απαγορεύεται η αναπαραγωγή με οποιονδήποτε τρόπο.
Top