FOLLOW US

ΔιαιτοΛΟΓΙΚΑ

Δουλεύουμε από το πρωί έως το απόγευμα, γύρω στις 8 ώρες, δηλαδή το ένα τρίτο της ημέρας μας.

Δουλεύουμε από το πρωί έως το απόγευμα, γύρω στις 8 ώρες, δηλαδή το ένα τρίτο της ημέρας μας.

Αυτό σημαίνει ότι αναπόφευκτα όλο και κάτι θα τσιμπήσουμε, κάτι θα φάμε! Το πρόχειρο φαγητό, τα γλυκά και αλμυρά σνακ είναι εύκολα προσβάσιμα και αποτελούν πειρασμό.

Είναι πλούσια σε λίπος, συνήθως κορεσμένα και τρανς λιπαρά, αλάτι και ζάχαρη, γεγονός που όχι μόνο δεν βοηθάει στην επίτευξη μιας ισορροπημένης διατροφής, αλλά μπορεί να δυσκολέψει και την τήρηση δίαιτας για απώλεια βάρους! Υπάρχουν όμως τρόποι για να κρατηθείτε μακριά από τους πειρασμούς και να βελτιώσετε την ποιότητα της διατροφής σας.

1. Μη φύγετε από το σπίτι χωρίς πρωινό
Μην ξεχάσετε το πιο σημαντικό γεύμα της ημέρας, το πρωινό! Εάν φτάσετε στη δουλειά πεινασμένοι το πιο πιθανό είναι να προτιμήσετε κάτι έτοιμο, όπως σφολιατοειδή, τα οποία είναι πλούσια σε αλάτι και λιπαρά. Εάν όμως έχετε καταναλώσει ένα υγιεινό χορταστικό πρωινό, θα μείνετε χορτάτοι μέχρι το δεκατιανό, το οποίο μπορεί να είναι φρούτα, κουλούρι Θεσσαλονίκης, μπάρα δημητριακών ή τοστ!

2. Η δύναμη του τάπερ
Ετοιμάστε το φαγητό σας το πρωί ή το προηγούμενο βράδυ και πάρτε το μαζί σας στη δουλειά, ώστε να μη χρειαστεί να παραγγείλετε πρόχειρο φαγητό! Για παράδειγμα μπορείτε να φτιάξετε σαλάτα με κοτόπουλο, τόνο ή σολομό, ή ένα κομμάτι σπιτική πίτα της επιλογής σας. Επίσης, μπορείτε να πάρετε φρούτα από το σπίτι για δεκατιανό ή επιδόρπιο.

3. Δεν είναι ανάγκη να στερηθείτε το επιδόρπιο
Ως επιδόρπιο μπορείτε να έχετε φρούτα ή μπάρα δημητριακών! Άλλη μία γευστική λύση είναι το γιαούρτι με μέλι ή φρούτα! Μια μερίδα γλυκό του κουταλιού είναι άλλη μια ιδέα, εάν θέλετε κάτι γλυκό. Μπορείτε να έχετε ένα βαζάκι στο γραφείο, αρκεί να μην το παρακάνετε!

4. Πείτε «όχι»
Όλο και κάποιος συνάδελφος θα γιορτάζει και θα φέρει γλυκά. Αρνηθείτε ευγενικά, εάν σας προσφέρουν γλυκό και επιμείνετε να ακολουθήσετε το πρόγραμμά σας. Ειδικά αν γνωρίζουν ότι προσέχετε τη διατροφή σας δεν θα παρεξηγηθούν.

5. Βγάλτε τους πειρασμούς από μπροστά σας
Εάν οι λιχουδιές είναι μπροστά σας ή στο οπτικό σας πεδίο, είναι πιο πιθανό να μπείτε στον πειρασμό και να τις φάτε! Γι’ αυτό μετακινείστε στην κουζίνα ό,τι τρόφιμο έχετε, συμπεριλαμβανομένων των γευμάτων της ημέρας, ενώ παράλληλα αποφύγετε την οπτική επαφή με τα κεράσματα. Αντίθετα, κρατείστε δίπλα σας, σε εμφανές σημείο ένα μπουκάλι με νερό!

6. Επαγγελματικό δείπνο
Εάν παρευρεθείτε σε επαγγελματικό δείπνο ή πάρτυ στη δουλειά να έχετε στο μυαλό σας υγιεινές επιλογές ή εστιατόρια με προσεγμένη ποιότητα γευμάτων, ώστε να μην ξεφύγετε. Η σαλάτα και ένα πιάτο με πηγή πρωτεΐνης, όπως ψάρι, ή κοτόπουλο είναι καλή επιλογή.

7. The buddy system
Είναι εύκολο να παρασυρθείτε, ειδικά σε ένα περιβάλλον με πειρασμούς από τους συνεργάτες σας.

Γι’ αυτό είναι πολύ καλή ιδέα να τους πείσετε να κάνετε όλοι μαζί προσπάθεια για μια πιο ισορροπημένη διατροφή και πιο υγιεινή ζωή. Έτσι, όχι μόνο δε θα επηρεάζεστε, αλλά θα αλληλοκινητοποιείστε, ώστε να φτάσετε στο στόχο σας!

Η δύναμη της συνήθειας είναι πολύ σημαντικός παράγοντας στην επανάληψη συμπεριφορών στην καθημερινότητά μας, συμπεριλαμβανομένης και της διατροφικής συμπεριφοράς. Η δουλειά είναι μέρος της ρουτίνας μας και μπορούμε να τη χρησιμοποιήσουμε προς όφελος μας, ώστε να συμπεριλάβουμε σ’ αυτή μια ποιοτική διατροφή.

FOLLOW US
Copyright © 2017 EmprosNet.gr
Εμπρος Ημερήσια Εφημερίδα Νομού Λέσβου - Καρά Τεπέ - Mυτιλήνη - 81100
Απαγορεύεται η αναπαραγωγή με οποιονδήποτε τρόπο.
Top