Λάθος κ. Κεραμέως λάθος κ. Πρωθυπουργέ

21/09/2021 - 11:51

Το 1997 η κυβέρνηση του Κώστα Σημίτη υποχρέωσε τους Πανεπιστημιακούς καθηγητές της Ιατρικής, Νομικής, Πολυτεχνείου κυρίως να αποδίδουν στα Πανεπιστήμια τους το 15% των ακαθάριστων αποδοχών. Τουτέστιν εκτός από την εργασία τους στα πανεπιστήμια διατηρούσαν ιδιωτικά ιατρεία, δικηγορικά γραφεία και Τεχνικά, χρησιμοποιώντας τον τίτλο του «Πανεπιστημιακού» για κράχτη. Μερικοί πανεπιστημιακοί απέδιδαν το 15% στα ιδρύματά τους, αλλά αρκετοί το έβαζαν στην τσέπη τους. Το 2017 ο ΣΥΡΙΖΑ δια του κ. Γαβρόγλου τροποποιεί τον αρχικό νόμο και ορίζει ν' αποδίδεται στα Πανεπιστήμια το 7% των καθαρών αποδοχών, χαρίζοντας εκατομμύρια στους «φτωχούς» πανεπιστημιακούς...Το κόμμα του προλεταριάτου χαϊδεύει τους «καπιταλιστές» καθηγητές και αριστερούς τοιούτους... Πριν λίγους μήνες η κ. Κεραμέως παραγράφει τα χρέη από το 1999-2009 των ορισμένων καθηγητών που δεν είχαν αποδώσει στα πανεπιστήμια τους. Θα τα βρείτε στις κάλπες αυτά τα ρουσφέτια και θα τρίβετε τα μάτια σας κ. Πρωθυπουργέ.

Αφγανιστάν: Η ιστορία συνοπτικά

Πρώτα οι Σοβιετικοί επί δέκα χρόνια προσπάθησαν να κάνουν κομμουνιστές την πολύπαθη χώρα. Απέτυχαν  έφυγαν και το Αφγανιστάν κατέλαβαν οι Ταλιμπάν. Ήρθαν κατόπιν οι Αμερικανοί που επί μια εικοσαετία διέθεσαν στρατό και τρις εκατομμύρια δολάρια για να μάθουν τους Αφγανούς και ζουν δημοκρατικά! Απέτυχαν έφυγαν και ήρθαν πάλι οι Ταλιμπάν. Το Αφγανιστάν αποτελούν 14 φυλές που τρώγονται μεταξύ τους χρόνια και ενώνονται μόνον όταν πρόκειται να εκδιώξουν τον ξένο εισβολέα. Το 80% της παγκόσμιας παραγωγής οπίου παράγεται στο Αφγανιστάν και διακινείται από τους Ταλιμπάν. Τέλος, ούτε το Δημοκρατικό καθεστώς επιβάλλεται όταν ο λαός δεν είναι πρόθυμος να το αποδεχθεί. Αυτό είναι το Αφγανιστάν. Μια φτωχή χώρα, καθυστερημένη και αυταρχική μ' ένα λαό ανυπόταχτο και επίμονο.

Γερμανοί πυροσβέστες

Στις καλοκαιρινές πυρκαγιές στην Εύβοια και Αττική μας συνέδραμαν αρκετοί πυροσβέστες ευρωπαϊκών χωρών και άλλων χωρών. Όταν έφτασε το κλιμάκιο των Γερμανών πυροσβεστών οι δικοί μας τους οδήγησαν στο ξενοδοχείο που θα διέμεναν.

- Εμείς ήρθαμε να βοηθήσουμε να σβήσουν οι φωτιές και όχι να κάνουμε τουρισμό.

Έστησαν τις σκηνές τους στους τόπους των πυρκαγιών και διέμειναν σε αυτές όσες μέρες βρισκόταν στη χώρα μας. Παράδειγμα προς μίμηση.

Ανεμογεννήτριες - Αιολική ενέργεια

Η χώρα μας έχει ολοχρονίς το πλείστον ηλιοφάνεια με αποτέλεσμα όλα τα σπίτια μας να μπορούν να εφοδιαστούν με ηλιακό θερμοσίφωνα και να έχουμε ζεστό νερό όλο το χρόνο σχεδόν. Η χώρα μας μπορεί να εγκαταστήσει ανεμογεννήτριες παντού και να εξοικονομήσει ηλεκτρική ενέργεια, εκμεταλλευόμενη τους αέρηδες. Ο ηλιακός θερμοσίφωνας, οι ανεμογεννήτριες δεν είναι ρυπογόνες και δεν επιβαρύνουν το κλίμα. Αντιθέτως το πετρέλαιο και ο άνθρακας σ' όλες τις μορφές του επιβαρύνουν την ατμόσφαιρα και την δηλητηριάζουν. Παρ' όλα αυτά υπάρχει ένα κίνημα κατά της τοποθέτησης ανεμογεννητριών, χωρίς να έχει ακουστεί μέχρι σήμερα επιστημονική επιβαρυντική για το περιβάλλον άποψη. Το κίνημα κατά της τοποθέτησης ανεμογεννητριών μου θυμίζει αυτό των ανεμβολίαστων, των αγανακτισμένων, των συνωμοσιολόγων, ψεκασμένων και των πάσης φύσεως σαλταρισμένων. Με την ευκαιρία, σε πρόσφατο γκάλοπ το 55% των ΣΥΡΙΖΑΙΩΝ ανήκουν στους ανεμβολίαστους και το 53% στους οπαδούς του Βελόπουλου. Και εδώ κατέχουμε παγκόσμιο ρεκόρ οι «προοδευτικοί αριστεροί» να απορρίπτουν τα επιτεύγματα της επιστήμης και να τάσσονται με τους περιθωριακούς.

Διάλογος με τον εγγονό μου

Είναι δευτέρα δημοτικού, ζει στην Ελούντα με την οικογένεια του και έρχονται στο νησί μας τρεις φορές το χρόνο, για την ώρα, να μας δουν. Έχει άλλα δύο αδέλφια μικρότερα από αυτόν. Μου βάζει να του διηγούμαι ιστορίες απ' τη ζωή μου, τον στρατό, τη δασκαλική μου πορεία. Τους μύθους του Αισώπου, τους άθλους του Ηρακλή, Τρωικό και Περσικούς πολέμους τους έχουμε πει και ξαναπεί. Ένα απόγευμα στην βεράντα κουράστηκα να διηγούμαι και τον προέτρεψα να αρχίσει εκείνος τη διήγηση.

- Τι θέλεις ν' ακούσεις;

- Ό,τι επιθυμείς εσύ.

Και άρχισε να μου διηγείται ιστορίες που παρακολουθεί στο διαδίκτυο τις οποίες άκουγα για πρώτη φορά με τέρατα υπεράνθρωπους και τέτοια. Κάποια στιγμή θέλησα να τον διακόψω για κάποια διευκρίνηση.

- Τα σχόλια όχι τώρα, στο τέλος...

Σώπασα και συνέχισα ν' ακούω χωρίς διακοπές! Και χωρίς να κατανοώ τις ιστορίες που άκουγα. Στο τέλος κουράστηκε πήγε πήρε το τάμπλετ της γιαγιάς του και άρχισε το μάθημα. Αυτό το κουμπί για ειδήσεις, αυτό για μαμούθ, αυτό για παιχνίδια και πάει λέγοντας. Του ζήτησα να μου βρει μια αρχαία φράση.

- Γράφτην παππού γιατί δεν είμαι καλός στα ελληνικά. Γιατί τα περιγράφω όλα αυτά; Σήμερα τα παιδιά των 6,7,8,9 ετών έχουν πλήθος παραστάσεων και δεξιοτήτων που εμείς οι γέροντας δεν μπορούμε να φανταστούμε. Αυτό το οφείλουν πρώτα στους γονείς τους, στο διαδίκτυο, τηλεόραση και μετά στο σχολείο. Η τεχνολογία θα αλλάξει ακόμα τη ζωή μας προς το καλό με τις παρενέργειες βέβαια, όπως τα φάρμακα.

Γενική Ροή Ειδήσεων

PROUDLY POWERED BY CJ web | Copyright © 2017 {emprosnet.gr}
Made with love and a lot of coffee by CJ web, Creative web Journey