Έγκλημα διαρκείας κατά της παιδείας του ελληνικού λαού

26/02/2019 - 15:34

Εγκληματούν «κατ’ εξακολούθησιν» κατά της παιδείας του ελληνικού λαού. Η αντιεκπαιδευτική πολιτική τους, από την ώρα που ανέλαβαν την διακυβέρνηση της χώρας, γίνεται έγκλημα διαρκείας, μετά την άρνησή τους να αναθεωρηθεί το άρθρο 16 του συντάγματος. Καταδικάζουν τη νεολαία σε ισόβια πνευματική πενία. Κι αυτό αρκεί για να τους καταδικάσει ο λαός σε ισόβιο αποκλεισμό από την κυβερνητική εξουσία.

Η ηγετική ομάδα των απαίδευτων που ανέλαβε, εδώ και τέσσερα χρόνια, την ευθύνη για την διακυβέρνηση της χώρας, των οποίων η μόρφωση περιορίζεται σε κάποιες «μπροσούρες» του Μαρξ και του Λένιν και στην απομνημόνευση κάποιων «τσιτάτων» (εξαιρείται ο Μπαλτάς που διάβασε και τον Αλτουσέρ!), δεν μπόρεσαν ποτέ να αντιληφθούν την ομορφιά, την δύναμη και την απεραντοσύνη της γνώσης. Αμαθείς ή ημιμαθείς και δοκησίσοφοι, δεν κατανόησαν ποτέ την σεμνότητα του σοφού, το «εν οίδα ότι ουδέν οίδα» του Σωκράτη, δεν αισθάνθηκαν ποτέ την αγωνία του σκεπτόμενου ανθρώπου στην αναζήτηση της αλήθειας, τον αγώνα του να ανανεώνει τη γνώση του για τον κόσμο και να συγχρονίζει τον βηματισμό του με τον ρυθμό και την ταχύτητα που εξελίσσεται ο κόσμος. Δεν κατανόησαν ποτέ τι πλούτος και τι ευτυχία είναι η μόρφωση για τον άνθρωπο. Τι πλούτος και ευτυχία είναι για την κοινωνία και για τη χώρα, όταν διαθέτει ανθρώπους πνευματικά και ψυχικά καλλιεργημένους. Την τεράστια κινητήρια δύναμη της γνώση για την πρόοδο. Το εσωτερικό εύρος που αποκτά ο άνθρωπος, για να αναπτυχθούν μέσα του τα άνθη του « καλού», η αγάπη για όλα τα έμψυχα και τα άψυχα όντα, που παρωθεί τον άνθρωπο στην δημιουργία και την προσφορά στον κόσμο.

Ό,τι καλό είχαν στα γονίδιά τους από τους γεννήτορές τους αλλοιώθηκε από την ενδημούσα τοξική «κομματίλα» στο κομματικό «Κατηχητικό» που φοίτησαν. Πρότυπό τους ο… «κομματάνθρωπος» Πολάκης, γι’ αυτό και οραματίζονται μια παιδεία που θα διαπλάθει ανθρώπους και πολίτες « κατ’ εικόνα και ομοίωσιν» Πολάκη!

Γι’ αυτό στιγμάτισαν την αριστεία ως… ψυχική ανωμαλία, γιατί τους «χαλάει τη σούπα» της ταξικής θεωρίας. Και γι’ αυτό κατάργησαν τα «Πρότυπα Σχολεία» για τους αριστούχους μαθητές, προκειμένου να επιτύχουν την ισοπέδωση προς τα κάτω!

Γι’ αυτό έφτασαν στο σημείο να θεωρούν πολιτικά ύποπτους και καταδικαστέους τους πολιτικούς που σπούδασαν στο… Χάρβαρντ!

Γι’ αυτό έδιωξαν τους διεθνούς φήμης επιστήμονες που ήρθαν να στελεχώσουν τα Συμβούλια των πανεπιστημιακών Ιδρυμάτων και να βοηθήσουν στην αναδιοργάνωση και την αναβάθμιση των ΑΕΙ, που προέβλεπε ο «Νόμος Διαμαντοπούλου», για να μην διαταραχθεί η… «ασυλοποίηση» των πανεπιστημιακών ιδρυμάτων!

Γι’ αυτό « ξέγραψαν» την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών, «πηγαίνοντας πάσο» στην συντεχνιακή λογική της ασύδοτης λειτουργίας των σχολείων!

Και, βέβαια, γι’ αυτό αποκρούουν την πρόταση που υποστηρίζεται από τα άλλα κόμματα να αλλάξει το άρθρο 16 του ισχύοντος συντάγματος, το οποίο απαγορεύει την ίδρυση μη κρατικών πανεπιστημίων.

Με την «ασυλοποίηση» των κρατικών πανεπιστημίων, που έχουν νομοθετήσει, παραχωρούν τον πανεπιστημιακό χώρο στις οργανωμένες κομματικές δυνάμεις και τους ινστρούχτορές τους, για να εγκαταστήσουν το ιδεολογικό θερμοκήπιό τους και για να σπείρουν τις ιδέες που θα ανατρέψουν την «κυρίαρχη αστική ιδεολογία» ( όπως δίδαξε ο… αγαπημένος του Μπαλτά, νεομαρξιστής φιλόσοφος Λουί Αλτουσέρ)! Σε ένα, όμως, μη κρατικό πανεπιστημιακό ίδρυμα, που διοικείται και ελέγχεται από Συμβούλιο ιδιωτών, πώς να κατασκευάσεις «άσυλα», πως να διασφαλίσεις την απρόσκοπτη δράση των δικών σου ιδεολογικών ινστρουχτόρων και πώς να ελέγξεις τους διορισμούς του διδακτικού προσωπικού και την απονομή διδακτορικών τίτλων στους ομοϊδεάτες του καθηγητικού κατεστημένου;

Είναι αντίθετοι, λένε, στην ίδρυση μη κρατικών πανεπιστημίων, διότι αυτοί ενδιαφέρονται για τα παιδιά των φτωχών οικογενειών που σπουδάζουν στα δημόσια πανεπιστήμια!

Είναι να απορεί κανείς πού το βρίσκουν τόσο θράσος να διατείνονται: πρώτον, ότι το «μπάχαλο» που επικρατεί σήμερα στα δημόσια πανεπιστήμια ευνοεί για τις σπουδές τους τα φτωχόπαιδα!

Και δεύτερον, ότι εάν ιδρυθούν μη κρατικά πανεπιστήμια, αυτά θα εμποδίζουν «τα παιδιά των φτωχών οικογενειών να σπουδάζουν»!

Ποιαν κυβέρνηση -και μάλιστα «αριστερή»- θα την εμποδίσουν( και με ποιο τρόπο) τα μη κρατικά πανεπιστήμια να ενισχύσει, όσο θέλει, τα δημόσια πανεπιστήμια και να βοηθήσει οικονομικά (με υποτροφίες) τους άπορους σπουδαστές;

Θα υποβαθμιστούν, λένε, τα δημόσια πανεπιστήμια, διότι θα ατονήσει το ενδιαφέρον του κράτους για την αναβάθμισή τους. Γιατί, όμως , σήμερα, που δεν υπάρχουν μη κρατικά πανεπιστήμια και το… ενδιαφέρον της «αριστερής» κυβέρνησης για την αναβάθμισή τους είναι… ανεμπόδιστο, τα ελληνικά πανεπιστήμια βρίσκονται στις τελευταίες θέσεις της παγκόσμιας κατάταξης;

Μήπως, αντιθέτως, το πιθανότερο είναι ότι η συνύπαρξη και η σύγκριση της απόδοσης κρατικών και μη κρατικών πανεπιστημίων θα αποτελεί μια διαρκή πρόκληση, τόσο προς την πλευρά των πανεπιστημίων, όσο και των κυβερνήσεων, με αποτέλεσμα να αναπτύσσεται η ευγενής άμιλλα, να αυξάνεται το ενδιαφέρον τους για την συνεχή βελτίωση της λειτουργίας τους και την μεγιστοποίηση της απόδοσής τους;

Και μήπως η αλήθεια που κρύβεται πίσω από την άρνησή του ΣΥΡΙΖΑ να αρθεί η απαγόρευση για τα μη κρατικά πανεπιστήμια -που αποτελεί άλλη μια ελληνική παγκόσμια πρωτοτυπία- είναι άλλη μια αντιεκπαιδευτική και -στην ουσία της- αντιλαϊκή επιχείρηση για την προστασία του «αριστερού καθηγητικού κατεστημένου» και την εξυπηρέτηση των μικροκομματικών τους συμφερόντων;

Όποιοι κι αν είναι οι λόγοι που υπαγορεύουν αυτήν την πολιτική τους, οι συνέπειες είναι εθνικά ζημιογόνες, διότι:

α. Θα συνεχιστεί, για δέκα, τουλάχιστον, χρόνια (μέχρι να υπάρξει ξανά η δυνατότητα αναθεώρησης του Συντάγματος) η οικονομική αιμορραγία, (μισό δις), λόγω της φοίτησης χιλιάδων νέων από την Ελλάδα (37.000) σε πανεπιστήμια του εξωτερικού.

β. Θα συνεχιστεί η απώλεια (brain drain) για η χώρα προσοντούχων νέων που θα παραμένουν, μετά τις σπουδές τους, στο εξωτερικό.

γ. Χάνεται η ευκαιρία, με την ίδρυση ξένων πανεπιστημιακών Σχολών, να συρρεύσουν στην Ελλάδα χιλιάδες ξένοι φοιτητές από το εξωτερικό, όπως συμβαίνει ήδη στην Κύπρο, απ’ όπου θα προέλθουν σημαντικά οφέλη για την εθνική οικονομία.

δ. Χάνεται η δυνατότητα σε Έλληνες καθηγητές που διδάσκουν στο εξωτερικό να επαναπατριστούν και να προσληφθούν, ως διδακτικό προσωπικό, στα ελληνικά μη κρατικά πανεπιστήμια.

ε. Εκλείπει, όπως αναφέραμε και παραπάνω, η πρόκληση της άμιλλας μεταξύ δημόσιων και μη κρατικών πανεπιστημίων, που θα συνέβαλε στην αναβάθμισή τους.

Και ο πλέον φιλόδοξος στόχος: χάνεται η μεγάλη ευκαιρία να ιδρυθούν μη κρατικά πανεπιστήμια -ελληνόγλωσσα ή ξενόγλωσσα-που θα επικεντρώνονται στην διδασκαλία και την προβολή του ελληνικού πολιτισμού, αναδεικνύοντας και πάλι την Ελλάδα ως «φωτοδότη του κόσμου»!

Γι’ αυτό η καταδίκη της Ιστορίας για τους «φωτοσβέστες» του ΣΥΡΙΖΑ θα είναι οριστική και αμετάκλητη!

 

Γενική Ροή Ειδήσεων

PROUDLY POWERED BY CJ web | Copyright © 2017 {emprosnet.gr}
Made with love and a lot of coffee by CJ web, Creative web Journey