Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης. Με τη χρήση της αποδέχεστε αυτόματα την χρήση των cookies. ΠληροφορίεςΚλείσιμο

Μαρία Μαντζώρου

  • Πώς θα σταματήσει το παιδί να τρώει συνεχώς γλυκά;

    Σε όλους μας αρέσουν τα γλυκά. Είμαστε γενετικά προδιατεθειμένοι να μας αρέσει η γλυκιά γεύση. Όμως η υπερκατανάλωση γλυκών (πχ. σοκολάτα, κρουασάν, μπισκότα) δεν συνάδει με ένα υγιεινό διατροφικό πρότυπο, ενώ συνδέεται με αύξηση του σωματικού βάρους στα παιδιά, τη χαμηλή ποιότητα διατροφής και την τερηδόνα.

    ΣΧΟΛΙΑ (0)
    ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
  • Ανορθόδοξες δίαιτες: Μέρος Ζ΄ (Η δίαιτα των μονάδων)

    Το υπερβάλλον σωματικό βάρος και η απώλειά του, είναι ένα θέμα που απασχολεί μεγάλο μέρος του πληθυσμού. Κατά καιρούς νέες «μόδες» στην απώλεια βάρους κάνουν την εμφάνισή τους, με κοινό παρονομαστή μία «γρήγορη και ανώδυνη» απώλεια βάρους. Η συντριπτική πλειοψηφία των διαιτών αυτών δεν βασίζεται σε επιστημονικά δεδομένα, ούτε σε βασικές αρχές της φυσιολογίας του ανθρώπινου οργανισμού.

     
    ΣΧΟΛΙΑ (0)
    ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
  • Ό,τι πληρώνεις, παίρνεις;

    Το ρητό «ό,τι πληρώνεις παίρνεις» είναι γνωστό σε όλους μας. Η πεποίθηση αυτή συναντάται συχνά και στη διατροφή, δηλαδή ότι η προσκόλληση σε μια υγιεινή διατροφή είναι και πιο ακριβή και ότι τα πιο ακριβά τρόφιμα είναι και πιο υγιεινά. Μια σειρά πειραμάτων μάλιστα ανέδειξε ακριβώς αυτό.

    ΣΧΟΛΙΑ (0)
    ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
  • Τέσσερις τρόποι να σαμποτάρετε την προσπάθεια σας για απώλεια βάρους

    Η απώλεια βάρους απασχολεί ένα μεγάλο ποσοστό ανδρών και γυναικών, είτε πρόκειται για λόγους υγείας, είτε για λόγους εξωτερικής εμφάνισης. Ακόμη και με τη βοήθεια ενός διαιτολόγου-διατροφολόγου μπορεί κανείς να σαμποτάρει την προσπάθειά του για απώλεια βάρους, ανεξάρτητα από την προσκόλληση στο πλάνο διατροφής.

    ΣΧΟΛΙΑ (0)
    ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
  • Καθαρή διατροφή: τι κρύβεται πίσω από τη διαστρέβλωση της υγιεινής διατροφής

    Όλο και περισσότερο ασχολούμαστε με τη διατροφή μας. Και καλά κάνουμε! Διαπιστευμένοι οργανισμοί και σύλλογοι ανά τον κόσμο, συστήνουν την προσκόλληση σε υγιεινά διατροφικά πρότυπα, όπως η Μεσογειακή Διατροφή, ενώ για τις νόσους σχετιζόμενες με τη διατροφή, και συμπτώματα που βελτιώνονται με αλλαγές στη διατροφή, υπάρχουν σχετικές συστάσεις.

     
    ΣΧΟΛΙΑ (0)
    ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
  • Πλήρη σε λιπαρά, γαλακτοκομικά: φίλοι ή εχθροί για την υγεία μας;

    Η μέτρια κατανάλωση γαλακτοκομικών είναι από τα χαρακτηριστικά της Μεσογειακής Δίαιτας. Τα τελευταία χρόνια, όλο και περισσότερες εταιρείες τροφίμων δημιουργούν τυριά και άλλα γαλακτοκομικά προϊόντα με χαμηλά λιπαρά, τα οποία παλαιότερα όχι μόνο ήταν δύσκολο να βρούμε, αλλά λόγω χαμηλότερης περιεκτικότητας σε λιπαρά, τα προϊόντα αυτά δεν υπερτερούσαν σε γεύση, κάτι που σήμερα έχει βελτιωθεί αρκετά.

     
    ΣΧΟΛΙΑ (0)
    ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
  • Διατροφικοί μύθοι: τελικά τι ισχύει;

    Τόσα ακούμε κατά καιρούς για τη διατροφή μας. Τι πρέπει να τρώμε, τι δεν πρέπει να τρώμε. Τι ισχύει όμως στην πραγματικότητα;

     
    ΣΧΟΛΙΑ (0)
    ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
  • Χριστούγεννα: Πώς θα αποφύγουμε την πρόσληψη βάρους και την υπερφαγία τις γιορτές;

    Στις γιορτές, ποτέ δεν λείπουν τα καλέσματα και τα τραπέζια, με μεγάλη ποικιλία εδεσμάτων, γλυκών και αναψυκτικών, που μας βάζουν σε πειρασμό. Πολύ εύκολα όμως μπορούμε να οδηγηθούμε σε υπερφαγία και να πάρουμε βάρος στις γιορτές, ενώ δεν κάνουμε υγιεινές επιλογές διατροφής!

    ΣΧΟΛΙΑ (0)
    ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
  • Τι δώρο να πάρουμε σ’ αυτούς που προσέχουν τη διατροφή τους

    Τα Χριστούγεννα και η Πρωτοχρονιά είναι συνυφασμένα με την αγορά δώρων και με στόχους που βάζουμε για τη νέα χρονιά. Η απώλεια βάρους, η βελτίωση της διατροφής και η άσκηση είναι από τους πιο κοινούς στόχους που βάζουμε κάθε χρόνο.

    ΣΧΟΛΙΑ (0)
    ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
  • Η διατροφή του παιδιού με ΔΕΠ-Υ: τι μπορεί να βοηθήσει;

    Ήδη από τη δεκαετία του 1970 μελετάται ο ρόλος της διατροφής στην αντιμετώπιση της Διαταραχής Ελλειμματικής Προσοχής και Υπερκινητικότητας (ΔΕΠ-Υ). Πολλές έρευνες έχουν ασχοληθεί με τη σχέση της έξαρσης ή της ύφεσης συμπτωμάτων με τα ω-3 λιπαρά οξέα, τα τεχνητά χρώματα και πρόσθετα τροφίμων, την κατανάλωση σακχάρων και τις ελλείψεις μικροθρεπτικών συστατικών και αμινοξέων.

    ΣΧΟΛΙΑ (0)
    ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Pages