Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης. Με τη χρήση της αποδέχεστε αυτόματα την χρήση των cookies. ΠληροφορίεςΚλείσιμο

Μαρία Μαντζώρου

  • Πώς αντιμετωπίζουμε κοινά διατροφικά προβλήματα παιδιών προσχολικής ηλικίας;

    Η διατροφή παίζει σπουδαίο ρόλο στη βέλτιστη ανάπτυξη των παιδιών, θέτοντας τις βάσεις για μια ζωή με υγεία. Η Περιφέρεια Β. Αιγαίου κατατάσσεται δεύτερη στην παιδική παχυσαρκία, και τρίτη στην έλλειψη φυσικής δραστηριότητας στην Ελλάδα, γεγονός ιδιαίτερα ανησυχητικό.

    ΣΧΟΛΙΑ (0)
    ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
  • Νηστεία: τι πρέπει να προσέξουμε;

    Αυτή η εβδομάδα ξεκίνησε με τη νηστεία της Σαρακοστής. Άλλοι την ακολουθούν κατά γράμμα, και άλλοι νηστεύουν μόνο τη Μεγάλη Εβδομάδα, ενώ βρίσκουμε νηστίσιμες συνταγές στο διαδίκτυο και την τηλεόραση.

     
    ΣΧΟΛΙΑ (0)
    ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
  • Πόσα φρούτα και λαχανικά «χωράνε» στη μέρα μας;

    Η σύσταση για κατανάλωση 5 μερίδων φρούτων και λαχανικών την ημέρα, είναι γεγονός. Εδώ και χρόνια συστήνεται η ημερήσια κατανάλωση 400 γραμμαρίων φρούτων και λαχανικών, για τα οφέλη στη μακροζωία και την προστασία από χρόνιες ασθένειες, όπως ο καρκίνος και τα καρδιαγγειακά.

    ΣΧΟΛΙΑ (0)
    ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
  • Πώς θα σταματήσει το παιδί να τρώει συνεχώς γλυκά;

    Σε όλους μας αρέσουν τα γλυκά. Είμαστε γενετικά προδιατεθειμένοι να μας αρέσει η γλυκιά γεύση. Όμως η υπερκατανάλωση γλυκών (πχ. σοκολάτα, κρουασάν, μπισκότα) δεν συνάδει με ένα υγιεινό διατροφικό πρότυπο, ενώ συνδέεται με αύξηση του σωματικού βάρους στα παιδιά, τη χαμηλή ποιότητα διατροφής και την τερηδόνα.

    ΣΧΟΛΙΑ (0)
    ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
  • Ανορθόδοξες δίαιτες: Μέρος Ζ΄ (Η δίαιτα των μονάδων)

    Το υπερβάλλον σωματικό βάρος και η απώλειά του, είναι ένα θέμα που απασχολεί μεγάλο μέρος του πληθυσμού. Κατά καιρούς νέες «μόδες» στην απώλεια βάρους κάνουν την εμφάνισή τους, με κοινό παρονομαστή μία «γρήγορη και ανώδυνη» απώλεια βάρους. Η συντριπτική πλειοψηφία των διαιτών αυτών δεν βασίζεται σε επιστημονικά δεδομένα, ούτε σε βασικές αρχές της φυσιολογίας του ανθρώπινου οργανισμού.

     
    ΣΧΟΛΙΑ (0)
    ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
  • Ό,τι πληρώνεις, παίρνεις;

    Το ρητό «ό,τι πληρώνεις παίρνεις» είναι γνωστό σε όλους μας. Η πεποίθηση αυτή συναντάται συχνά και στη διατροφή, δηλαδή ότι η προσκόλληση σε μια υγιεινή διατροφή είναι και πιο ακριβή και ότι τα πιο ακριβά τρόφιμα είναι και πιο υγιεινά. Μια σειρά πειραμάτων μάλιστα ανέδειξε ακριβώς αυτό.

    ΣΧΟΛΙΑ (0)
    ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
  • Τέσσερις τρόποι να σαμποτάρετε την προσπάθεια σας για απώλεια βάρους

    Η απώλεια βάρους απασχολεί ένα μεγάλο ποσοστό ανδρών και γυναικών, είτε πρόκειται για λόγους υγείας, είτε για λόγους εξωτερικής εμφάνισης. Ακόμη και με τη βοήθεια ενός διαιτολόγου-διατροφολόγου μπορεί κανείς να σαμποτάρει την προσπάθειά του για απώλεια βάρους, ανεξάρτητα από την προσκόλληση στο πλάνο διατροφής.

    ΣΧΟΛΙΑ (0)
    ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
  • Καθαρή διατροφή: τι κρύβεται πίσω από τη διαστρέβλωση της υγιεινής διατροφής

    Όλο και περισσότερο ασχολούμαστε με τη διατροφή μας. Και καλά κάνουμε! Διαπιστευμένοι οργανισμοί και σύλλογοι ανά τον κόσμο, συστήνουν την προσκόλληση σε υγιεινά διατροφικά πρότυπα, όπως η Μεσογειακή Διατροφή, ενώ για τις νόσους σχετιζόμενες με τη διατροφή, και συμπτώματα που βελτιώνονται με αλλαγές στη διατροφή, υπάρχουν σχετικές συστάσεις.

     
    ΣΧΟΛΙΑ (0)
    ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
  • Πλήρη σε λιπαρά, γαλακτοκομικά: φίλοι ή εχθροί για την υγεία μας;

    Η μέτρια κατανάλωση γαλακτοκομικών είναι από τα χαρακτηριστικά της Μεσογειακής Δίαιτας. Τα τελευταία χρόνια, όλο και περισσότερες εταιρείες τροφίμων δημιουργούν τυριά και άλλα γαλακτοκομικά προϊόντα με χαμηλά λιπαρά, τα οποία παλαιότερα όχι μόνο ήταν δύσκολο να βρούμε, αλλά λόγω χαμηλότερης περιεκτικότητας σε λιπαρά, τα προϊόντα αυτά δεν υπερτερούσαν σε γεύση, κάτι που σήμερα έχει βελτιωθεί αρκετά.

     
    ΣΧΟΛΙΑ (0)
    ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
  • Διατροφικοί μύθοι: τελικά τι ισχύει;

    Τόσα ακούμε κατά καιρούς για τη διατροφή μας. Τι πρέπει να τρώμε, τι δεν πρέπει να τρώμε. Τι ισχύει όμως στην πραγματικότητα;

     
    ΣΧΟΛΙΑ (0)
    ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Pages