Δηκτικά

22/09/2017 - 12:28

«Δεν μας δίνουν σημασία»

Ένα από τα πράγματα τα οποία δυσκολεύουν τους νεφροπαθείς είναι ότι οι φορείς με τους οποίους συναλλάσσονται δεν «αναγνωρίζουν» τον Σύλλογό τους και -όπως μας λένε- αυτό συμβαίνει και με άλλους Συλλόγους. «Επειδή δεν υπήρχε παλαιότερα ενεργός Σύλλογος, παρόλο που ιδρύθηκε το 1989, τώρα που κάνουμε δράσεις δεν δίνουν σημασία ή βαρύτητα στα αιτήματά μας», εξηγούν.

Ένα από τα θέματα που απασχόλησαν την πρώτη συζήτηση που είχε ο Σύλλογος με τη νέα Διοικήτρια του Νοσοκομείου Μυτιλήνης ήταν ο εξοπλισμός της μονάδας τεχνητού νεφρού, οι πολυθρόνες αιμοκάθαρσης και τα μηχανήματα. «Οι πολυθρόνες ήταν πολύ παλιές, φθαρμένες και ασυντήρητες. Έναν χρόνο μετά ήρθαν τέσσερις καρέκλες, αλλά όχι αυτές των απαιτούμενων προδιαγραφών!» τονίζουν.

Όταν κάθεσαι για αιμοκάθαρση τέσσερις ώρες (!), μπορείς να κάνεις ελάχιστες κινήσεις. «Η ποιότητα των πολυθρόνων που έφτασαν δεν ήταν κατάλληλη, ήταν για αιμοληψία, όχι για αιμοκάθαρση. Επειδή πέφτει η πίεση την ώρα της αιμοκάθαρσης, πρέπει να μπορείς να σηκώσεις τα πόδια, αυτό με αυτές τις καρέκλες δεν μπορεί να γίνει», αναφέρουν.

Και τι απάντηση έλαβαν; «Εγώ δίνω σημασία στο προσωπικό μου και στους νοσηλευτές». Ναι, αλλά οι νεφροπαθείς είναι αυτοί που κάθονται πάνω, όχι οι νοσηλευτές! Δεν πρέπει να ενημερωθεί σχετικά ο άμεσος εκπρόσωπος των νεφροπαθών, δηλαδή ο Σύλλογος; Μάλιστα, σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες, για όλα αυτά έχει ενημερωθεί τόσο ο τοπικός ΣΥΡΙΖΑ όσο και ο βουλευτής Λέσβου του ΣΥΡΙΖΑ Γιώργος Πάλλης.

Αν.Παζ.

 

Υπάρχουν… κλίκες στο «Βοστάνειο»;

Με τις εκ βάθρων αλλαγές στις κλινικές του Νοσοκομείου κάποιος ασθενής με καροτσάκι δεν μπορεί να μεταβεί στη μονάδα τεχνητού νεφρού. Γι’ αυτό και οι νεφροπαθείς ζήτησαν ειδικό πάρκινγκ στο «Βοστάνειο» και μάλιστα προς τιμήν της διοικήτριας -και της το αναγνωρίζουν οι άμεσα ενδιαφερόμενοι- εκείνη το παραχώρησε.

Όμως αυτή η ικανοποίηση του αιτήματος φαίνεται ότι είχε μεγάλο… παρασκήνιο. Σύμφωνα με πηγές του Νοσοκομείου, αρκετοί «κύκλοι» του διεκδικούσαν το πάρκινγκ και μάλιστα «πατώντας» σε μια πρότερη συμπάθεια που είχαν από στελέχη του «Βοστανείου» και έχοντας κατακτήσει καλύτερους χώρους και άλλες «μικρο-ανέσεις» -που όμως για την καθημερινότητα δουλειάς δεν είναι αμελητέες. Έτσι, φαίνεται ότι η κ. Ζερβού αποφάσισε να σπάσει το γόρδιο δεσμό, δίνοντας το πάρκινγκ στους νεφροπαθείς. Άλλο που αρκετοί επιτήδειοι παρκάρουν στη θέση τους, πολλές φορές δε καταλαμβάνοντας και δύο…

Αν.Παζ.

 

Για τους ωφελούμενους

Ο Οργανισμός Κοινωνικής Προστασίας και Αλληλεγγύης του Δήμου Λέσβου ενημερώνει τους ωφελούμενους του Κοινωνικού Εισοδήματος Αλληλεγγύης, οι οποίοι έχουν ειδοποιηθεί με μήνυμα από την Idika για να καταθέσουν τροποιητική αίτηση για το ΚΕΑ, ότι μπορούν να προσέρχονται για την καλύτερη εξυπηρέτηση τους και στο Κέντρο Κοινότητας του Οργανισμού Κοινωνικής Προστασίας και Αλληλεγγύης Δήμου Λέσβου, που βρίσκεται Ζωοδόχου Πηγής 71, στη Μυτιλήνη, τις εργάσιμες ημέρες και ώρες.

Αν.Παζ.

 

Από φθαρμένο σε καινούριο

Η κρίση και όλα τα δεινά που επέφερε, έχουν περιορίσει δραματικά την καθημερινότητά μας, αλλά και την κάλυψη των αναγκών μας. Είναι ευχάριστο, ωστόσο, ότι λαμβάνονται διάφορες πρωτοβουλίες να γίνουμε πιο δημιουργικοί με παλιά μας… περισσευούμενα. Έτσι η «Πολιάνα», η εικαστική λέσχη που βρίσκεται στη Μυτιλήνη, οργανώνει εργαστήρι ανακύκλωσης. Από την Κυριακή 1 Οκτωβρίου και την Κυριακή 8 του μηνός, μας δίνεται η ευκαιρία να μετατρέψουμε κάτι φθαρμένο και παλιό, σε νέο μέσω της ανακύκλωσής του. Ένα παλιό βιβλίο ή ένα τετράδιο μπορεί να γίνει η βάση για ημερολόγιο, ατζέντα ή σχολικό σημειωματάριο. Απευθύνεται σε ενήλικες, εφήβους και παιδιά άνω 12 χρονών, στις 11 το πρωί, στην οδό Αθηνάς 3.

Αν.Παζ.

 

Η αναβάθμιση του Καρά Τεπέ

Εκείνο που προκάλεσε κατά πώς φαίνεται την ένταση μεταξύ του Μάρτιν Βερβέι με τον δήμαρχο Λέσβου Σπύρο Γαληνό ήταν η καθυστερημένη(;) διαδικασία ολοκλήρωσης των εργασιών αναβάθμισης-επέκτασης της δομής του Καρά Τεπέ. Ο Συντονιστής για την εφαρμογή της Κοινής Δήλωσης Τουρκίας και Ε.Ε., διαπιστώνοντας τις άσχημες συνθήκες στη Μόρια, φέρεται να αναρωτήθηκε το γιατί δεν λειτουργούν οι νέες εγκαταστάσεις που θα μπορούσαν να φιλοξενήσουν έως και 300 πρόσφυγες.

Για την ιστορία θα πρέπει να σημειωθεί εδώ ότι οι νέες εγκαταστάσεις δεν λειτουργούν γιατί δεν έχουν διασυνδεθεί με το ηλεκτρικό ρεύμα, με τα ηλιακά πάνελ που θα εξασφαλίζουν ηλεκτροδότηση να αναμένεται να μπουν μέχρι τον Οκτώβρη. Ωστόσο, η αφορμή αυτή είναι ασήμαντη για να ανέβουν οι τόνοι σε τέτοιο βαθμό. Ο καβγάς που προκλήθηκε μεταξύ δημάρχου και Συντονιστή ήταν προϊόν της έντασης που κουβαλούν αμφότεροι γύρω από το προσφυγικό, για (προφανείς) διαφορετικούς ωστόσο λόγους ο καθένας.

Μ.ΟΡΦ

 

Υπάρχουν σχετικές άδειες;

Μπορεί να μην είναι ειδικός, αλλά ένας εκπαιδευτικός, μας εξέφρασε την άποψή του γι’ αυτό που βλέπει να διαδραματίζεται τις τελευταίες ημέρες στο 2ο Γυμνάσιο Μυτιλήνης γνωστό, ως Παρθεναγωγείο. Γίνονται λοιπόν εργασίες εξωτερικού βαψίματος. Οι εργασίες ξεκίνησαν μόλις ακριβώς άρχισαν τα μαθήματα σε ένα κτίριο που φιλοξενεί δύο σχολεία αυξάνοντας την πιθανότητα ατυχήματος, μια που στο κτίριο υπάρχουν υπερμεγέθεις σκαλωσιές χωρίς καμία προστασία, για τους μαθητές αλλά και για τους εργαζόμενους. Και βέβαια στο σχολείο πηγαίνουν παιδιά και τα απογεύματα για να παίξουν. Επίσης, βάφουν με χρωματιστά βερνίκια ακόμα και τις κολόνες και τις υπόλοιπες πέτρες του κτιρίου!

Για όσους δεν το γνωρίζουν, το σχολείο αυτό είναι διατηρητέο και ένα από τα πλέον εντυπωσιακά κτίρια της πόλης μας. Υπάρχουν σχετικές άδειες από τις αρμόδιες υπηρεσίες; Το θέμα ασφάλειας έχει ληφθεί υπόψη από τους αρμόδιους;

Αν.Παζ.

 

Τελικά είναι καλύτερα τα αεροδρόμια με τη «Fraport»;

Ο υπουργός Υποδομών Μεταφορών και Δικτύων Χρήστος Σπίρτζης, σχολιάζοντας στον ραδιοφωνικό σταθμό του Αθηναϊκού Μακεδονικού Πρακτορείου Ειδήσεων «Πρακτορείο 104,9fm» δημοσιεύματα που αναφέρονται σε τριβές στις σχέσεις της γερμανικής εταιρείας με το ελληνικό δημόσιο, με επίμαχο ζήτημα τα έργα αναβάθμισης των αεροδρομίων, επεσήμανε πως «η κοινοπραξία “Fraport”, που ανέλαβε τα 14 περιφερειακά αεροδρόμια, μέχρι στιγμής δεν έχει δώσει καλά δείγματα γραφής και δεν έχει λειτουργήσει καλύτερα τα αεροδρόμια από ό,τι τα λειτουργούσε η Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας. Η “Fraport” δεν έχει προχωρήσει στις επενδύσεις, ως όφειλε», κατέληξε.

Στη Μυτιλήνη για το «Οδυσσέας Ελύτης» προβλέπεται να μετακινηθούν οι γραφειακοί χώροι, ώστε να επεκταθεί ο αεροσταθμός, με στόχο να τοποθετηθεί επιπρόσθετος ιμάντας παραλαβής αποσκευών και να αυξηθεί ο χώρος διαχείρισης των επιβατών. Η εταιρεία έχει ανακοινώσει πως με την ολοκλήρωση της τουριστικής σεζόν θα ξεκινήσουν και οι εργασίες. Αναφορικά με την επιβατική κίνηση πάντως, η «Fraport» ασφαλώς και πρέπει να αισθάνεται ευχαριστημένη, αφού οι διεθνείς αφίξεις στα 14 περιφερειακά αεροδρόμια, μεταξύ των οποίων και της Μυτιλήνης, αυξήθηκαν στο 5μηνο λειτουργίας της σε σχέση με πέρυσι.

Β.Παπ.

Γενική Ροή Ειδήσεων

PROUDLY POWERED BY CJ web | Copyright © 2017 {emprosnet.gr}
Made with love and a lot of coffee by CJ web, Creative web Journey