«Ζεστή γωνιά» δημιουργεί στα καταστήματά του ο όμιλος «Lidl»

Εκ βάθρων η κατασκευή του νέου «Lidl» στη Μυτιλήνη

12/05/2017 - 16:09

Με γρήγορους ρυθμούς προχωρούν οι εργασίες εκ βάθρων ανακατασκευής του καταστήματος της «Lidl» στη Μυτιλήνη, το οποίο θα έχει συνολικό μέγεθος 2.000 τ.μ., ενώ παράλληλα ανακατασκευάζεται και ο αύλειος χώρος του καταστήματος. Θα είναι ένα από τα μεγάλα καταστήματα του ομίλου στην Ελλάδα. Η λειτουργία του αναμένεται να ξεκινήσει στις 15 Ιουνίου. Αυτήν την περίοδο ολοκληρώνεται η κατασκευή της εξωτερικής τοιχοποιίας και της στέγης του.

Τις προηγούμενες ημέρες, ο επικεφαλής της «Lidl Hellas» Ιάκωβος Ανδρεανίδης παρουσίασε τους σχεδιασμούς και το επενδυτικό πρόγραμμα της εταιρείας για το 2017. Από τα όσα είπε είναι φανερό πως ο όμιλος θέλει πάση θυσία να δείξει ότι αυξάνονται οι πωλήσεις ελληνικών προϊόντων από τα καταστήματά του. Επίσης, δίνει μεγάλη έμφαση στη δημιουργία «ζεστής γωνιάς» σε κάθε κατάστημα, διότι υπάρχει πολύ μεγάλη ζήτηση για τα προϊόντα που προσφέρονται απ’ αυτά τα σημεία. Πρόκειται για σημεία μέσα στα καταστήματα που ψήνουν και πουλάνε ψωμί και άλλα τρόφιμα (κοτόπουλο κ.λπ.) έτοιμα προς κατανάλωση. Μέχρι τώρα το κατάστημα της «Lidl» στην Μυτιλήνη δεν είχε «ζεστή γωνιά» και το ψωμί που πουλούσε το προμηθευόταν από βιοτεχνία άρτου του νησιού.

Πιθανότατα στο νέο κατάστημα, που κατασκευάζεται στην περιοχή του Καρά Τεπέ, θα περιλαμβάνεται η δημιουργία «ζεστής γωνιάς», κάτι άλλωστε που ήδη λειτουργεί σε καταστήματα άλλων αλυσίδων και στο νησί.

 

Κυριακές και τουριστική σεζόν

Το επενδυτικό πρόγραμμα της «Lidl Hellas» για το 2017 ανέρχεται στα 100 εκατ. ευρώ και έχει το ίδιο ύψος με το επενδυτικό του 2016. Αξίζει να σημειωθεί πως ο όμιλος δημιουργεί καταστήματα «νέας γενιάς», το κόστος καθενός από τα οποία ανέρχεται στα 4 εκατ. ευρώ όταν το κόστος ενός συμβατικού καταστήματος ήταν 1,5 εκατ. ευρώ. Τα καταστήματα «νέας γενιάς» αποτελούν βασικό κομμάτι του επενδυτικού πλάνου της εταιρείας και στο πλαίσιο αυτό προγραμματίζεται μέσα στο 2017 το άνοιγμα νέων.

Όσον αφορά τη λειτουργία των καταστημάτων τις Κυριακές, ο κ. Ανδρεανίδης, απαντώντας σε σχετική ερώτηση, επεσήμανε ότι «αναφορικά με το νομοθετικό πλαίσιο το οποίο υπάρχει, εμείς είμαστε ευχαριστημένοι με ό,τι ισχύει σήμερα. Ωστόσο, θα χρειαστεί μια αλλαγή στις τουριστικές περιοχές, που τουλάχιστον ο νομοθέτης θα πρέπει να επιτρέψει να καλυφθεί η σεζόν, ανεξαρτήτως από τον χώρο πώλησης των καταστημάτων».

Η θετική πορεία της εταιρείας αποδεικνύει, σύμφωνα με τον κ. Ανδρεανίδη, ότι οι Έλληνες καταναλωτές εμπιστεύονται την «Lidl» και την επιλέγουν στις καθημερινές τους αγορές παρά τη δύσκολη οικονομική κατάσταση. Παράλληλα, στόχος της εταιρείας παραμένει η άριστη εξυπηρέτηση των καταναλωτών με ποιοτικά προϊόντα, ενώ προσφέρει τις χαμηλότερες τιμές σε σταθερή γκάμα προϊόντων.

 

Γενική Ροή Ειδήσεων

PROUDLY POWERED BY CJ web | Copyright © 2017 {emprosnet.gr}
Made with love and a lot of coffee by CJ web, Creative web Journey