Για έβδομη χρονιά βραβεύεται το πανεπιστημιακό τμήμα της Λήμνου!

«Καλύτερο πλάνο μάρκετινγκ και εμπορίας»

03/07/2017 - 13:22

Το Τμήμα Επιστήμης Τροφίμων και Διατροφής (Τ.Ε.Τ.Δ.) Λήμνου του Πανεπιστημίου Αιγαίου βραβεύεται για έβδομη συνεχή χρονιά (!) με το βραβείο «Καλύτερου πλάνου μάρκετινγκ και εμπορίας» στον ευρωπαϊκό φοιτητικό διαγωνισμό οικολογικών, καινοτόμων τροφίμων «Ecotrophelia 2017» με το καινοτόμο, βιολογικό προϊόν μελιού «Honey Bee Good».

Ο διαγωνισμός διεξήχθη για έβδομη χρονιά την περασμένη Τρίτη στην «Αίγλη Ζαππείου» από τον Σύνδεσμο Ελληνικών Βιομηχανιών Τροφίμων (Σ.Ε.Β.Τ.) με τη συμμετοχή 15 φοιτητικών ομάδων από όλα σχεδόν τα ΑΕΙ και ΤΕΙ της χώρας, παρουσία του αναπληρωτή υπουργού Έρευνας & Καινοτομίας κ. Κώστα Φωτάκη, του αναπληρωτή πρύτανη του Πανεπιστημίου Αιγαίου Σπύρου Συρόπουλου, άλλων επισήμων και πλήθους κόσμου.

Το Τ.Ε.Τ.Δ. εκπροσώπησαν τρεις ομάδες φοιτητών με τρία διαφορετικά προϊόντα:

- Προϊόν «FiGRoll» (σνακ): Από τους φοιτητές Κόκκου Σ., Αξιώτη Φ., Διδωνάκη Α., Κατσικάρη Κ. με επιβλέποντα καθηγητή τον διδάσκοντα Δημήτρη Σαρρή και συνεργαζόμενη εταιρεία την «ELBISCO».

- Προϊόν «Troissant» (κρουασάν): Από τους φοιτητές Λέτσιο Μ., Καραμπίνη Δ., Λαζάρου Ε., Βόσο Δ., με επιβλέποντα τον αναπληρωτή καθηγητή κ. Χαράλαμπο Καραντώνη και συνεργαζόμενη εταιρεία τη «ΧΡΥΣΑΦΗΣ Α.Ε.» (παραδοσιακά προϊόντα Λήμνου).

- Προϊόν «Honey Bee Good» (προϊόν μελιού): Από τις φοιτήτριες Νάννου Μ., Μηλιαράκη Α., Αστρά Μ., Λάμπρου Ε., με επιβλέποντα καθηγητή τον διδάσκοντα Γεράσιμο Κοντό και συνεργαζόμενη εταιρεία την «APIVITA» (βραβείο καλύτερου πλάνου μάρκετινγκ & εμπορίας).

Τη συμμετοχή στον διαγωνισμό από πλευράς του τμήματος συντονίζει και οργανώνει ο υπεύθυνος των projects αναπληρωτής καθηγητής Δημήτρης Σκάλκος

Γενική Ροή Ειδήσεων

PROUDLY POWERED BY CJ web | Copyright © 2017 {emprosnet.gr}
Made with love and a lot of coffee by CJ web, Creative web Journey