Hμερίδα για τη λειτουργία των περιφερειακών αεροδρομίων από τη «Fraport»

Έμμεση απάντηση σε όσους την αμφισβητούν

21/02/2017 - 14:40

Ενόψει της ανάληψης της διαχείρισης των 14 περιφερειακών αεροδρομίων, η «Fraport Greece» πραγματοποίησε στις 13 Φεβρουαρίου στην Αθήνα ενημερωτική ημερίδα με σκοπό την άρτια προετοιμασία όλων των εμπλεκόμενων φορέων στη λειτουργία των αεροδρομίων.

Ενόψει της ανάληψης της διαχείρισης των 14 περιφερειακών αεροδρομίων, η «Fraport Greece» πραγματοποίησε στις 13 Φεβρουαρίου στην Αθήνα ενημερωτική ημερίδα με σκοπό την άρτια προετοιμασία όλων των εμπλεκόμενων φορέων στη λειτουργία των αεροδρομίων.

H ημερίδα αφορούσε, επίσης, λειτουργικά και εκπαιδευτικά θεμάτα. Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε λίγες μέρες μετά από ένα μπαράζ δημοσιευμάτων που θέλουν να υπάρχουν μεγάλες δυσκολίες -από την πλευρά της εταιρείας- να αναλάβει τη διαχείριση των αεροδρομίων. Παράλληλα, η εταιρεία προχωρά σε νέο γύρο προσλήψεων προσωπικού για τη στελέχωση των υπηρεσιών της στα αεροδρόμια. Πρόκειται για 120 στελέχη, εκ των οποίων τρία ή τέσσερα θα στελεχώσουν το αεροδρόμιο Μυτιλήνης.

Η ημερίδα αποτέλεσε μια απάντηση σε αυτά τα δημοσιεύματα, ωστόσο το βέβαιο είναι ότι η παραλαβή των 14 αεροδρομίων, που είχε ανακοινωθεί ότι θα γίνει την 1η Φεβρουαρίου, αναβλήθηκε για τα μέσα Μαρτίου, χωρίς να αποκλείεται -αν τα προβλήματα που ήδη καθυστέρησαν την ανάληψη των αεροδρομίων στις προηγούμενες προθεσμίες- να πάει για τον Οκτώβριο, δηλαδή μετά την τουριστική σεζόν.

Κατά τη διάρκεια της ημερίδας, τα στελέχη της «Fraport Greece» παρουσίασαν την οργανωτική δομή, φιλοσοφία και προσέγγιση στη λειτουργία των αεροδρομίων, που έχει στο επίκεντρό της την ασφάλεια και την εξυπηρέτηση των επιβατών. Ανέλυσαν και συζήτησαν με τους συμμετέχοντες τους ρόλους και τις αρμοδιότητες όλων των εμπλεκόμενων φορέων καθώς επίσης τις αναγκαίες λειτουργικές διαδικασίες, το πλάνο αντιμετώπισης έκτακτων αναγκών και άλλα κρίσιμα ζητήματα.

 

Συνεργασία με τις τοπικές κοινωνίες

Στη διάρκεια της σχετικής ομιλίας του ο κ. Alexander Zinell, CEO της «Fraport Greece», υπογράμμισε:«Εργαζόμαστε σκληρά για ένα έργο το οποίο ξεπερνά τα στενά όρια του συνηθισμένου. Ξεκινάει μια νέα εποχή στη λειτουργία και διαχείριση των 14 αεροδρομίων καθώς και στην εξυπηρέτηση των επιβατών. Στόχος μας είναι η ανάπτυξη των αεροδρομίων για την καλύτερη εξυπηρέτηση των προορισμών αυτών και της Ελλάδας γενικότερα, σε στενή συνεργασία πάντα με τις τοπικές κοινωνίες. Πιστεύουμε ακράδαντα στις δυνατότητες ανάπτυξης τόσο των αεροδρομίων όσο και των προορισμών που εξυπηρετούν. Η δυναμική αυτή και η ευκαιρία να αποτελέσουμε αναπόσπαστο μέρος της παγκόσμιας επιτυχίας του ελληνικού τουρισμού αποτελούν τους δύο λόγους για τους οποίους αποφασίσαμε να επενδύσουμε το ποσό των 1,2 δις ευρώ και να δεσμευτούμε για περαιτέρω επενδύσεις τουλάχιστον 330 εκατ. ευρώ μέσα στα πρώτα τέσσερα χρόνια της παραχώρησης για την ανάπτυξη των αεροδρομίων».

 

Παραμένουν στο κράτος

Στο δελτίο Τύπου που εξέδωσε η εταιρεία μετά την πραγματοποίηση της ημερίδας τονίζεται ότι κατά την έναρξη της παραχώρησης θα καταβληθεί από τη «Fraport Greece» η συνολική αμοιβή παραχώρησης, ύψους 1,234 δις ευρώ. Η ΟΣΥΠΑ υποστηρίζει ότι δεν πρόκειται να καταβληθεί άμεσα όλο το τίμημα, αλλά μόνο το μισό. Ακόμη, η «Fraport Greece» τονίζει πως τα ελληνικά περιφερειακά αεροδρόμια δεν θα πωληθούν, αλλά παραμένουν στην ιδιοκτησία του ελληνικού κράτους.   
Στη διάρκεια της 40ετούς περιόδου παραχώρησης, η «Fraport Greece» θα είναι υπεύθυνη για τη λειτουργία, τη συντήρηση και την ανάπτυξη των 14 ελληνικών περιφερειακών αεροδρομίων. Σύμφωνα με τη σύμβαση, η «Fraport Greece» θα επενδύσει περίπου 330 εκατ. ευρώ για τη βελτίωση των αεροδρομίων στα πρώτα χρόνια μέχρι το 2020. Στα επόμενα χρόνια, είναι δυνατό να πραγματοποιηθούν επιπλέον επενδύσεις για τη συντήρηση και πιθανή αύξηση της χωρητικότητας, με βάση τον όγκο κίνησης. Συνολικά, το ποσό των επενδύσεων θα ξεπεράσει το 1 δις ευρώ (περιλαμβάνοντας την επένδυση των 330 εκατ. ευρώ για τις υποδομές στην αρχική φάση).

 

 

Ερώτηση Αθανασίου

 

Για το Τμήμα Τεχνικής Συντήρησης του αεροδρομίου

 

Τη σύσταση τμήματος τεχνικής συντήρησης και διοικητικής υποστήριξης στο Αεροδρόμιο Μυτιλήνης ζητά με ερώτηση που κατέθεσε στη Βουλή ο βουλευτής της Ν.Δ. Χαράλαμπος Αθανασίου. Στο Αεροδρόμιο Μυτιλήνης λειτουργούσε αυτό το τμήμα μέχρι πρόσφατα, ωστόσο με το νέο οργανόγραμμα της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας υποβαθμίστηκε σε αυτοτελές γραφείο.

Μετά και από την υποβάθμιση, είναι βέβαιο ότι το προσωπικό που κάλυπτε έως σήμερα τις ανάγκες του Αεροδρομίου Μυτιλήνης εδώ και πολλά χρόνια θα μετακινηθεί στη Χίο για να καλύψει τις ανάγκες του τμήματος, δημιουργώντας αναστάτωση στον οικογενειακό προγραμματισμό των υπαλλήλων σημειώνει ο κ. Αθανασίου.

Το θέμα ανέδειξε τις προηγούμενες ημέρες ο Σύλλογος Εργαζομένων Πολιτικής Αεροπορίας στο Αεροδρόμιο Μυτιλήνης.

Γενική Ροή Ειδήσεων

PROUDLY POWERED BY CJ web | Copyright © 2017 {emprosnet.gr}
Made with love and a lot of coffee by CJ web, Creative web Journey