Ολοκληρώνεται σύντομα η επισκευή του πλοίου

Δεν ανησυχεί η ΝΕΛ για την κατάσχεση του «Αίολος Κεντέρης»

09/09/2016 - 14:55

Τετάρτη μεσημέρι, λαμβάνουμε την πληροφορία πως το «Αίολος Κεντέρης» της ΝΕΛ, που βρίσκεται στην Αγκούστα της Σικελίας, κατασχέθηκε. Οι πρώτες σκέψεις ήταν πως η προσπάθεια της ΝΕΛ να μπει σιγά σιγά στο δρόμο της εξυγίανσης για άλλη μια φορά τινάζεται στον αέρα.

Τετάρτη μεσημέρι, λαμβάνουμε την πληροφορία πως το «Αίολος Κεντέρης» της ΝΕΛ, που βρίσκεται στην Αγκούστα της Σικελίας, κατασχέθηκε. Οι πρώτες σκέψεις ήταν πως η προσπάθεια της ΝΕΛ να μπει σιγά σιγά στο δρόμο της εξυγίανσης για άλλη μια φορά τινάζεται στον αέρα.

Λίγες ώρες αργότερα, πηγές προσκείμενες στην εταιρεία επιβεβαιώνουν την κατάσχεση, δεν δείχνουν όμως να ανησυχούν και δηλώνουν πως η κατάσχεση έγινε για ένα ποσό της τάξης των 260.000 ευρώ που οφείλει η εταιρεία σε έναν προμηθευτή της. Ο τελευταίος φαίνεται πως κατάφερε να εκδώσει διαταγή πληρωμής χωρίς να το καταλάβει η διοίκηση της ΝΕΛ.

Τη διευθέτηση του θέματος χειρίζεται ο ναυλωτής του πλοίου. Επιπλέον, η πλευρά της ΝΕΛ υποστηρίζει πως ο εν λόγω προμηθευτής είναι ταυτόχρονα και οφειλέτης της εταιρείας.

Το συμπέρασμα απ’ όλα τα παραπάνω είναι πως η πάλαι ποτέ ναυτιλιακή εταιρεία λαϊκής βάσης της Λέσβου συνεχίζει να βρίσκεται στη δίνη ενός δικαστικού κυκλώνα κι είναι άγνωστο πότε θα ξεφύγει απ’ αυτόν.

 

Θα συνδέει Σικελία με Μάλτα

Κατά τα φαινόμενα, η κατάσχεση δεν αποτελεί σοβαρό κίνδυνο για τη ΝΕΛ. Οι επισκευαστικές εργασίες στο πλοίο βρίσκονται σε προχωρημένο στάδιο, καθώς αυτές μετά τις μηχανές αναμένεται να επεκταθούν και στον ξενοδοχειακό εξοπλισμό. Η ολοκλήρωσή τους αναμένεται στα μέσα του Σεπτεμβρίου.

Το πότε θα ξεκινήσουν τα δρομολόγια του πλοίου είναι άγνωστο. Ωστόσο, σύμφωνα με το περιοδικό «Εφοπλιστής», το πλοίο θα συνδέει καθημερινά την Αγκούστα της Σικελίας με τη Βαλέτα (Μάλτα). Το πλοίο θα διανυκτερεύει στη Μάλτα και λέγεται ότι θα λειτουργεί ως πλωτό καζίνο.

Μια ακόμη εξαιρετικά ενδιαφέρουσα πληροφορία που δίνει το έγκυρο περιοδικό είναι πως στο πλοίο, όταν πήγε στην Ιταλία, ανέλαβε καπετάνιος ο Χάρης Τσουκαλάς. Όμως λίγες εβδομάδες αργότερα αποχώρησε. Ο κ. Τσουκαλάς μέχρι πρόσφατα εργαζόταν στα ταχύπλοα της «Seajet». Ακόμη, κάτι που φαίνεται ότι έχει ξεχαστεί είναι πως ο Χάρης Τσουκαλάς είχε διατελέσει καπετάνιος στο «Αίολος Κεντέρης» πριν παροπλιστεί στις αρχές της προηγούμενης δεκαετίας. Κατά συνέπεια, η επιλογή να είναι ο άνθρωπος που θα επιβλέπει τις επισκευαστικές εργασίες του πλοίου ήταν απόλυτα επιτυχημένη, καθώς γνωρίζει όλα τα αδύναμα σημεία του.

 

Φήμες για «Μυτιλήνη» και «Ταξιάρχη»

Ως σενάρια επιστημονικής φαντασίας αντιμετωπίζουν στη ΝΕΛ την προοπτική δρομολόγησης των πλοίων «Μυτιλήνη» και «Ταξιάρχης» στις γραμμές του Αιγαίου. Όχι γιατί δεν το θέλει η εταιρεία, αλλά γιατί «δεν θα μας αφήσουν», όπως λένε οι άνθρωποί της. Οι ίδιοι επιμένουν πως η μόνη εφικτή επιλογή που υπάρχει για τη ΝΕΛ είναι να στείλει τα πλοία της στο εξωτερικό, ταχύπλοα και συμβατικά.

Για τα δύο προαναφερόμενα πλοία η προοπτική είναι να πάνε σε χώρες με χαμηλό βιοτικό επίπεδο, ώστε να δρομολογηθούν χωρίς να απαιτηθεί να γίνουν εκτεταμένες επισκευαστικές εργασίες. Η ηλικία των δύο πλοίων δεν επιτρέπει να γίνουν σοβαρές επενδύσεις πάνω τους.

Η πλευρά της ΝΕΛ παρουσιάζει το παραπάνω σενάριο από τις αρχές του χρόνου ως τη μόνη εφικτή επιλογή. Ωστόσο, το τελευταίο δίμηνο είναι όλο και πιο έντονες οι φήμες για δρομολόγηση των δύο πλοίων στο Αιγαίο και μάλιστα σε γραμμές με ελεύθερη δρομολόγηση. Σε ορισμένες περιπτώσεις η φημολογία προέρχεται από μέσα ενημέρωσης, σε άλλες περιπτώσεις από ορισμένες ενδείξεις (π.χ. εμφάνιση ναυτών στο «Ταξιάρχης», εντοπισμός του στίγματος των πλοίων στον παγκόσμιο χάρτη της ακτοπλοΐας, που σημαίνει ότι είναι ανοιχτές οι μηχανές τους κ.λπ.). Ποτέ όμως μέχρι σήμερα δεν έχουν επιβεβαιωθεί οι φήμες, αλλά ποτέ κανείς δεν μπορεί να είναι σίγουρος.

Γενική Ροή Ειδήσεων

PROUDLY POWERED BY CJ web | Copyright © 2017 {emprosnet.gr}
Made with love and a lot of coffee by CJ web, Creative web Journey