Στόχος τα σταθερά έσοδα από τις ναυλώσεις

Τι θα γίνει με τα πλοία της ΝΕΛ

04/08/2016 - 14:43

Ορισμένοι ναυτιλιακοί παράγοντες εδώ και ένα μήνα τουλάχιστον, αναφέρουν ότι η ΝΕΛ πρόκειται να δραστηριοποιηθεί στις γραμμές του Αιγαίου με τα συμβατικά της πλοία. Συγκεκριμένα λένε για το «Μυτιλήνη» και το «Ταξιάρχης».

Ορισμένοι ναυτιλιακοί παράγοντες εδώ και ένα μήνα τουλάχιστον, αναφέρουν ότι η ΝΕΛ πρόκειται να δραστηριοποιηθεί στις γραμμές του Αιγαίου με τα συμβατικά της πλοία. Συγκεκριμένα λένε για το «Μυτιλήνη» και το «Ταξιάρχης».

Η διοίκηση της ΝΕΛ όσες φορές έχει εκφραστεί δημοσίως, δηλώνει ότι δεν είναι στο σχεδιασμό της να δραστηροποιηθεί στις γραμμές του Αιγαίου αυτή την στιγμή. Επιδίωξη της είναι να στείλει τα πλοία της στο εξωτερικό, τόσο τα συμβατικά, όσο και τα ταχύπλοα.

Δεν υπάρχει απολύτως καμία κίνηση που να δείχνει ότι προσπαθεί να κάνει κάτι διαφορετικό από αυτό.

Μάλιστα στη ΝΕΛ θεωρούν ότι πλοία της ηλικίας του «Θεόφιλος», του «Μυτιλήνη» και του «Ταξιάρχης» είναι πρακτικά αδύνατο να μπουν στις γραμμές του Αιγαίου. Διότι είναι μεγάλης ηλικίας και δεν μπορούν να συναγωνιστούν τα πολύ νεότερα πλοία που υπάρχουν στις γραμμές του Αιγαίου αυτή την περίοδο.

Εκτίμηση της εταιρείας είναι πως τα συγκεκριμένα πλοία μπορούν να δραστηριοποιηθούν μόνο σε γραμμές του εξωτερικού, όπου δραστηριοποιούνται πλοία του ίδιου επιπέδου.

 

Επιλογή το εξωτερικό

Αντίθετα για τα ταχύπλοα της ΝΕΛ υπάρχουν ελπίδες πως μπορούν να δραστηριοποιηθούν σε γραμμές της Μεσογείου. Η ναύλωση του «Αίολος Κεντέρης» δείχνει ότι υπάρχουν θετικές προοπτικές και για τα άλλα πλοία της ίδιας σειράς («Αίολος Κεντέρης Ι» και «Αίολος Κεντέρης ΙΙ»).

Να σημειωθεί ότι η ανακατασκευή του «Αίολος Κεντέρης» είναι εκτεταμένη και είναι άγνωστο αυτή την στιγμή πότε θα ολοκληρωθεί.

Η επιλογή να σταλούν όλα τα πλοία στο εξωτερικό έγινε επειδή η οικονομική κατάσταση της χώρας δεν δίνει πολλές ελπίδες πως θα βελτιωθεί σύντομα η εξέλιξη του κλάδου της ακτοπλοΐας. Ουσιαστικά δηλαδή στη ΝΕΛ πιστεύουν ότι ο τζίρος της ακτοπλοΐας δεν πρόκειται να ανακάμψει σύντομα, γι’ αυτό δεν πιστεύουν ότι υπάρχουν περιθώρια η εταιρεία να αποσπάσει ένα σημαντικό κομμάτι της αγοράς.

Έτσι επιλέγει να στείλει τα πλοία στο εξωτερικό, όταν καταφέρει να τα απεμπλέξει από τις δικαστικές διαμάχες που βρίσκονται σε εξέλιξη, ώστε να έχει σταθερά έσοδα από τη ναύλωση τους.

Κι όταν βάλει σε τάξη τα οικονομικά της, τότε θα εξετάσει την προοπτική μιας επαναδραστηριοποίησης της στον ελλαδικό χώρο και ιδιαίτερα στο Αιγαίο. Τα στελέχη της ΝΕΛ δεν κρύβουν πως το ενδιαφέρον τους για τη γραμμή Πειραιάς - Χίος - Μυτιλήνη, είναι πάντα ζωντανό.

Κι αυτό οφείλεται στο ότι η εταιρεία συνεχίζει να έχει πολλούς φίλους στη Μυτιλήνη.

Ν.Μ.

 

 

Γενική Ροή Ειδήσεων

PROUDLY POWERED BY CJ web | Copyright © 2017 {emprosnet.gr}
Made with love and a lot of coffee by CJ web, Creative web Journey