Αργεί η ολοκλήρωση της μετασκευής του «Νήσος Σάμος»

Αντίο Θεσσαλονίκη

03/06/2016 - 23:59

Απίθανο θεωρείται να είναι έτοιμο το «Νήσος Σάμος» στις 17 Ιουνίου έτσι ώστε να πραγματοποιήσει το πρώτο ταξίδι του, σύμφωνα με καλά πληροφορημένες πηγές. Εκτιμάται πως είναι δύσκολο το πλοίο να μπει σε δρομολόγια εντός του Ιουλίου, ενώ θεωρείται πιθανότερη η δρομολόγησή του κατά τη διάρκεια του Αυγούστου. Όλα τούτα συμβαίνουν μόλις δύο εβδομάδες πριν από την ημερομηνία όπου προβλέπεται να ξεκινήσουν τα δρομολόγια της γραμμής Θεσσαλονίκη - Λήμνος - Μυτιλήνη - Μεστά Χίου - Πειραιάς.

Απίθανο θεωρείται να είναι έτοιμο το «Νήσος Σάμος» στις 17 Ιουνίου έτσι ώστε να πραγματοποιήσει το πρώτο ταξίδι του, σύμφωνα με καλά πληροφορημένες πηγές. Εκτιμάται πως είναι δύσκολο το πλοίο να μπει σε δρομολόγια εντός του Ιουλίου, ενώ θεωρείται πιθανότερη η δρομολόγησή του κατά τη διάρκεια του Αυγούστου. Όλα τούτα συμβαίνουν μόλις δύο εβδομάδες πριν από την ημερομηνία όπου προβλέπεται να ξεκινήσουν τα δρομολόγια της γραμμής Θεσσαλονίκη - Λήμνος - Μυτιλήνη - Μεστά Χίου - Πειραιάς.

Είναι χαρακτηριστικό πως μέχρι και χθες στο ηλεκτρονικό σύστημα της εταιρείας δεν ήταν δυνατή η πραγματοποίηση κρατήσεων γι’ αυτήν τη γραμμή. Ωστόσο, το πρόγραμμα δρομολογίων  παρέμενε αναρτημένο.

Επίσης, δεν έχει εκδοθεί καμία ανακοίνωση από την εταιρεία για εξυπηρέτηση της γραμμής από άλλο πλοίο μέχρι την ολοκλήρωση των εργασιών στο «Νήσος Σάμος».

Κι ενώ όλα αυτά είναι γνωστά, στο Υπουργείο Ναυτιλίας και Αιγαίου ως σήμερα δεν έχει γίνει καμία ενέργεια για την κάλυψη της γραμμής με άλλο πλοίο ανάλογης μεταφορικής ικανότητας. Το αρμόδιο Υπουργείο Ναυτιλίας και Αιγαίου, από την πλευρά του, δεν έχει προβεί σε καμία ενέργεια ως τώρα για να διασφαλίσει την εκτέλεση των δρομολογίων στη συγκεκριμένη γραμμή, γεγονός που δημιουργεί την υποψία πως η εξέλιξη αυτή είναι σε γνώση της ηγεσίας του Υπουργείου και δεν την αιφνιδιάζει.

Το «Ε» από την πρώτη στιγμή που ανακοινώθηκε η απόκτηση του πλοίου από την «HSW» και η δρομολόγησή του στη συγκεκριμένη γραμμή, είχε αναφέρει ότι δεν δικαιολογείται μία τόσο μεγάλη επένδυση για ένα τόσο μικρό μεταφορικό έργο. Είχαμε τονίσει πως μόνο η δρομολόγηση του πλοίου στη γραμμή Σμύρνη - Μυτιλήνη - Θεσσαλονίκη, σε συνδυασμό με την γραμμή Θεσσαλονίκη - Μύρινα - Μυτιλήνη - Μεστά Χίου - Πειραιάς, δικαιολογούν τόσο την απόκτηση όσο και τη μετασκευή του πλοίου.

Όταν η εταιρεία διαπίστωσε πως οι ιδιοκτήτες του λιμανιού της Σμύρνης δεν είναι διατεθειμένοι να μειώσουν το κόστος ελλιμενισμού, φαίνεται πως προχώρησαν σε τροποποίηση του αρχικού τους σχεδιασμού. Έτσι οι εργασίες μετασκευής του πλοίου επιβραδύνθηκαν και δόθηκε έμφαση στη ριζική αντιμετώπιση προβλημάτων στο μηχανοστάσιο του πλοίου αλλά και στη δημιουργία νέων σύγχρονων σαλονιών και νέων καταστρωμάτων.

Τι γίνεται στο πλοίο
Στην ουσία το πλοίο μετατρέπεται σε ένα πολυεργαλείο, το οποίο θα μπορεί ταυτόχρονα να μεταφέρει μεγάλο αριθμό επιβατών αλλά και μεγάλο αριθμό οχημάτων. Έτσι η επένδυση που έγινε με την απόκτηση και τη μετασκευή του δίνει τη δυνατότητα το πλοίο να χρησιμοποιηθεί για πολλές και διαφορετικές επιλογές, όπως είναι: α) δρομολόγηση στην κύρια γραμμή του βορείου Αιγαίου, Πειραιάς - Χίος - Μυτιλήνη, β) δρομολόγηση σε γραμμές με αφετηρία τη Σμύρνη από τον επόμενο χρόνο, γ) ναύλωση στο εξωτερικό, αν καμία από τις δύο παραπάνω επιλογές δεν τελεσφορήσει.

Ναυτιλιακοί παράγοντες που παρακολουθούν τις εργασίες μετασκευής που πραγματοποιούνται στα Ναυπηγεία Περάματος αναφέρουν ότι το κατάστρωμα Νο 7 του πλοίου θα είναι ένας ημίκλειστος χώρος ανοικτού καταστρώματος.

Μπαίνοντας μέσα θα υπάρχουν αεροπορικά καθίσματα, πιο μπροστά θα υπάρχει ένα σαλόνι μπροστά από την υποδοχή και πιο μπροστά θα είναι εκατέρωθεν αεροπορικά καθίσματα και σαλόνι με καναπέδες μέχρι την πλώρη που θα είναι οι καμπίνες.

Στο κατάστρωμα Νο 8, θα υπάρχει ημίκλειστος χώρος στην πλευρά της πρύμνης του πλοίου και θα ακολουθεί μια αίθουσα με καθίσματα αεροπορικού τύπου, η οποία προϋπήρχε στη συγκεκριμένη θέση, αλλά τώρα θα είναι εντελώς διαφορετική. Ακολουθούν εστιατόρια και ένα privé σαλόνι (εκεί ήταν παλιά η τραπεζαρία της Α΄ θέσης).

Από την πλευρά της πλώρης θα υπάρχει ένας χώρος σε στυλ βεράντας και καμπίνες. Στο κατάστρωμα Νο 9, θα υπάρχει ένας χώρος που θα μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως σαλόνι αλλά και ως κέντρο διασκέδασης με δικό του μπαρ και καμπίνες στην πλευρά της πλώρης.

Γενική Ροή Ειδήσεων

PROUDLY POWERED BY CJ web | Copyright © 2017 {emprosnet.gr}
Made with love and a lot of coffee by CJ web, Creative web Journey