Ο Σπιλάνης για τα απόβλητα των ελαιοτριβείων

Δεν φαίνονται αλλαγές στη διαχείριση

26/11/2015 - 16:58

Και έτσι φτάνουμε ξανά εκεί από όπου είχαμε ξεκινήσει όπως φαίνεται στα σημερινά δημοσιεύματα των εφημερίδων. Δικαιωνόμαστε απόλυτα για τη περσινή μας τοποθέτηση στο θέμα (Οκτώβριος 2014 - ioannispilanis.blogspot.gr) που είχε θέσει όλα τα ζητήματα, ενώ και με πρόσφατη τοποθέτηση μας ζητάμε τη δημιουργία ολοκληρωμένου σχεδίου για το ελαιόλαδο στο πλαίσιο του σχεδίου αγροτικής ανάπτυξης που η Περιφέρεια οφείλει να επεξεργαστεί στον αναπτυξιακό της σχεδιασμό (http://ioannispilanis.blogspot.gr/2015/11/blog-post_23.html).

Και έτσι φτάνουμε ξανά εκεί από όπου είχαμε ξεκινήσει όπως φαίνεται στα σημερινά δημοσιεύματα των εφημερίδων. Δικαιωνόμαστε απόλυτα για τη περσινή μας τοποθέτηση στο θέμα (Οκτώβριος 2014 - ioannispilanis.blogspot.gr) που είχε θέσει όλα τα ζητήματα, ενώ και με πρόσφατη τοποθέτηση μας ζητάμε τη δημιουργία ολοκληρωμένου σχεδίου για το ελαιόλαδο στο πλαίσιο του σχεδίου αγροτικής ανάπτυξης που η Περιφέρεια οφείλει να επεξεργαστεί στον αναπτυξιακό της σχεδιασμό (http://ioannispilanis.blogspot.gr/2015/11/blog-post_23.html).

Τέλος να αναφέρω ότι σε πρόσφατη επίσκεψη μου στη Πελοπόννησο ενημερώθηκα για ένα σχέδιο ποιοτικής παραγωγής ελαιολάδου και ολοκληρωμένης διαχείρισης αποβλήτων. Η Ένωση Λακωνίας προχώρησε σε σχετική επένδυση που θα εξασφαλίζει και ποιοτικό λάδι (με καλύτερες τιμές) και ορθή διαχείριση αποβλήτων με κομποστοποίηση (χωρίς ρύπανση και πρόστιμα). Και όλα αυτά με δημόσια χρηματοδότηση του Υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης  για τις Ενώσεις Ελαιουργικών Φορέων σε πρόγραμμα στο ποίο δεν υπάρχει καμία πρόταση του Β.Αιγαίου). Δυστυχώς η Ενωση Λέσβου εδώ και χρόνια ασχολείται με "άλλα" και οι ελαιοτριβείς με το πως θα εξασφαλίσουν παράνομες άδειες - ρουσφέτια από τις τοπικές πολιτικές ηγεσίες.

Πρέπει να λέμε αλήθειες, μήπως και αποφασίσουμε να γυρίσουμε σελίδα σε πρόσωπα και πρακτικές.

 

Γενική Ροή Ειδήσεων

PROUDLY POWERED BY CJ web | Copyright © 2017 {emprosnet.gr}
Made with love and a lot of coffee by CJ web, Creative web Journey