Εκπέμπουν sos οι εργαζόμενοι του αεροδρομίου Μυτιλήνης

Κινδυνεύει να βάλει λουκέτο

16/05/2015 - 00:56

Τον κίνδυνο να κλείσει ανά πάσα στιγμή το αεροδρόμιο της Μυτιλήνης για μικρό ή μεγάλο χρονικό διάστημα υπογραμμίζει στο «Ε» ο πρόεδρος του Συλλόγου εργαζομένων του αεροδρομίου Μυτιλήνης, Απόστολος Ψυρούκης.

Τον κίνδυνο να κλείσει ανά πάσα στιγμή το αεροδρόμιο της Μυτιλήνης για μικρό ή μεγάλο χρονικό διάστημα υπογραμμίζει στο «Ε» ο πρόεδρος του Συλλόγου εργαζομένων του αεροδρομίου Μυτιλήνης, Απόστολος Ψυρούκης.

Όπως αναφέρει: «από το Φεβρουάριο του 2014 έχουμε ζητήσει να μας δοθούν πιστώσεις για να προμηθευτεί το αεροδρόμιο ανταλλακτικά που είναι απαραίτητα για τα οχήματα του και για την φωτοσήμανση. Το 2015 το Φεβρουάριο στάλθηκε νέο έγγραφο, στο οποίο επισημαίνονταν οι ελλείψεις και οι ανάγκες ανταλλακτικών.

Τώρα είμαστε στο Μάη και δεν έχει γίνει τίποτα. Αν για οποιοδήποτε λόγω ακινητοποιηθούν τα οχήματα πυρόσβεσης του αεροδρομίου ή απενεργοποιηθεί η φωτοσήμανση, το αεροδρόμιο δε θα μπορεί να λειτουργήσει και θα κλείσει. Επί του παρόντος το δικό μας αεροδρόμιο έχει καύσιμα για τα οχήματα πυρόσβεσης, όμως δεν έχουμε τα ανταλλακτικά που έχουμε ζητήσει και τα οποία είναι απαραίτητα».

Στην ίδια κατάσταση, σημειώνει ο κ. Ψυρούκης, βρίσκονται όλα τα αεροδρόμια της χώρας καθώς δε δίνονται χρήματα για να καλυφθούν οι υπάρχουσες ανάγκες.

Δεν δίνονται χρήματα
Την Πέμπτη στην Αθήνα στη συνεδρίαση του Δ.Σ. της ΟΣΥΠΑ (Ομοσπονδία Συλλόγων Πολιτικής Αεροπορίας), στην οποία πήραν μέρος και οι εκπρόσωποι των πρωτοβάθμιων σωματείων, το σωματείου του αεροδρομίου Μυτιλήνης εκπροσώπησε ο κ. Ψυρούκης

. Οι συνδικαλιστές έκαναν κατάληψη στα γραφεία της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας και πραγματοποίησαν εκεί τη συνεδρίασή τους. Εκεί τονίστηκε πως καθημερινά η χώρα εισπράττει 1,5 με 2 εκατ. ευρώ από τη λειτουργία των αεροδρομίων και τη χρήση του εναέριου χώρου.

Όμως την ίδια στιγμή δε δίνονται χρήματα για να καλυφθούν οι ανάγκες λειτουργίας των αεροδρομίων.
Είναι χαρακτηριστικό, όπως είπε ο πρόεδρος της ΟΣΥΠΑ Βασίλης Αλεβιζόπουλος, πως η προηγούμενη κυβέρνηση άφησε περίπου 35 εκατ. χρέος στην αγορά, με αποτέλεσμα οι προμηθευτές να μη δίνουν ανταλλακτικά για να κάνουμε συντήρηση σε πυροσβεστικά, ραντάρ, ραδιοβοηθήματα, φωτοσημάνσεις».

Σε ακόμη πιο δραματικό τόνο ο κ. Αλεβιζόπουλος είπε ότι εδώ και οκτώ μήνες δεν έχει γίνει συντήρηση στα συστήματα που αφορούν σε αεροδρόμια, φωτοσημάνσεις, ραδιοβοηθήματα.

Εξίσου μεγάλο πρόβλημα για τη λειτουργία των αεροδρομίων είναι η έλλειψη τεχνικού προσωπικού στην Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας.

Προσωπικό που είναι απαραίτητο για τη συντήρηση των αεροδρομίων και του εξοπλισμού τους. Ιδιαίτερα τη θερινή περίοδο που υπάρχει αυξημένη κίνηση λόγω των αφίξεων πτήσεων τσάρτερ.

Οι εργαζόμενοι στα αεροδρόμια θεωρούν ότι βρίσκεται σε εξέλιξη μια συστηματική προσπάθεια απαξίωσης των περιφερειακών αεροδρομίων της χώρας, προκειμένου να πουληθούν σε χαμηλή τιμή στη γερμανική κρατική εταιρεία Fraport.

Κίνδυνος για τον τουρισμό
Σε περίπτωση που το αεροδρόμιο της Μυτιλήνης αναγκαστεί να κλείσει θα δεχθεί τεράστιο πλήγμα η έτσι κι αλλιώς ισχνή τουριστική κίνηση της Λέσβου. Καθώς οι πτήσεις τσάρτερ, που δε θα πραγματοποιηθούν, δεν μπορούν να μεταφερθούν σε άλλες ημέρες ή άλλες ώρες.

Εξίσου μεγάλη ταλαιπωρία θα υποστούν και εγχώριοι επιβάτες που μετακινούνται από και προς το αεροδρόμιο Μυτιλήνης.

Απεργία
Μπροστά σε αυτήν την κατάσταση η ΟΣΥΠΑ αποφάσισε να προχωρήσουν οι εργαζόμενοι στα αεροδρόμια σε 48ώρες απεργίες που θα ξεκινήσουν την επόμενη εβδομάδα.

Τα αιτήματά τους είναι να μην πουληθούν τα περιφερειακά αεροδρόμια, να γίνουν προσλήψεις προσωπικού και παράλληλα να δοθούν κονδύλια για την προμήθεια του εξοπλισμού και των ανταλλακτικών που είναι απαραίτητα.

Επίσης ζητούν να συναντηθούν με τον Πρωθυπουργό, προκειμένου να του εκθέσουν τις θέσεις τους για το μέλλον των αεροδρομίων.

Γενική Ροή Ειδήσεων

PROUDLY POWERED BY CJ web | Copyright © 2017 {emprosnet.gr}
Made with love and a lot of coffee by CJ web, Creative web Journey