Ανοδική και η φετινή χρονιά

20% πάνω οι κρατήσεις στη μαρίνα Μυτιλήνης

05/03/2015 - 14:30

Επιβραβεύεται η προσπάθεια της διοίκησης του τουριστικού λιμένα Μυτιλήνης, στόχος του οποίου είναι να αποτελεί σημείο αναφοράς για το θαλάσσιο τουρισμό στην περιοχή του βορειοανατολικού Αιγαίου, σε μία εποχή μάλιστα που υπάρχει έντονος ανταγωνισμός στον τομέα από τη γείτονα χώρα.

Επιβραβεύεται η προσπάθεια της διοίκησης του τουριστικού λιμένα Μυτιλήνης, στόχος του οποίου είναι να αποτελεί σημείο αναφοράς για το θαλάσσιο τουρισμό στην περιοχή του βορειοανατολικού Αιγαίου, σε μία εποχή μάλιστα που υπάρχει έντονος ανταγωνισμός στον τομέα από τη γείτονα χώρα.

Η κίνηση που καταγράφηκε την περσινή περίοδο, ήταν 20% - 30% αυξημένη σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά και παρόμοια αυξητική τάση έχει εκδηλωθεί και για φέτος, βάσει των μέχρι τώρα κρατήσεων.

Ταυτόχρονα ενισχύονται και οι παρεχόμενες υπηρεσίες, που θα απολαμβάνουν και οι δημότες της Μυτιλήνης, με τη λειτουργία τού καφέ-εστιατορίου εντός της μαρίνας να ξεκινά τις ημέρες τού Πάσχα.

Μεθοδικά και με σταθερά βήματα προχωρά η διοίκηση της μαρίνας Μυτιλήνης την ανάπτυξη των δραστηριοτήτων του τουριστικού λιμένα, τόσο στο κομμάτι του ελλιμενισμού των σκαφών, όσο και σε αυτό των υπηρεσιών που προσφέρονται στις χερσαίες εγκαταστάσεις της.

Με κύριο όπλο τη συμμετοχή της στο μεγαλύτερο σχήμα διαχείρισης τουριστικών λιμανιών στην περιοχή της ανατολικής Μεσογείου, η μαρίνα τη Μυτιλήνης προβάλλεται στις μεγαλύτερες σχετικές θεματικές εκθέσεις της Ευρώπης.

Ο διευθυντής της μαρίνας Μυτιλήνη, Κωνσταντής Ξύδας, δήλωσε στο «Ε»: «Ο όμιλος Setur Marinas, στον οποίο ανήκει η διαχείριση της μαρίνας Μυτιλήνης, και φέτος έδωσε το παρών στις μεγαλύτερες εκθέσεις που αφορούν το θαλάσσιο τουρισμό και διεξήχθησαν σε μεγάλες ευρωπαϊκές πόλεις, όπως το Παρίσι και το Ντύσσελντορφ.

Η παρουσία μας σε τέτοια γεγονότα αναμφίβολα αποτελεί μια πρώτης τάξεως διαφήμιση για τη μαρίνα, αλλά και για τη Μυτιλήνη γενικότερα.

Στόχος μας είναι να καθιερωθούμε ως ένα τουριστικό λιμάνι με ποιοτικές υπηρεσίες και κυρίως να προβάλουμε τη Λέσβο ως έναν πρώτης τάξης προορισμό για θαλάσσιο τουρισμό».

Τα πρώτα δείγματα είναι αρκετά θετικά, με τις κρατήσεις να κινούνται αισθητά ανοδικά, ακόμα και σε σχέση με την περσινή χρονιά που σημειώθηκε μια σημαντική αύξηση της τάξης τού 20% με 30%.

Μεγάλο πλήγμα φαίνεται να έχει δεχθεί η ελληνική αγορά, με τους Έλληνες να εγκαταλείπουν τα τελευταία χρόνια όλο και περισσότερο το θαλάσσιο τουρισμό λόγω κρίσης.

Σε καλό επίπεδο κυμαίνονται οι κρατήσεις από Τούρκους ιδιοκτήτες σκαφών.

Όλα αυτά, μέσα σε ένα αρκετά ανταγωνιστικό περιβάλλον, αφού στα απέναντι τουρκικά παράλια τα τελευταία χρόνια έχουν γίνει τεράστιες επενδύσεις δημιουργίας τουριστικών λιμένων, με το παράδειγμα του γειτονικού Τσεσμέ να είναι το πιο χαρακτηριστικό, ενώ σύμφωνα με πληροφορίες σε εξέλιξη βρίσκεται σχέδιο δημιουργίας ακόμα 14 τέτοιων λιμανιών τα επόμενα χρόνια.

Ταυτόχρονα, οι υπηρεσίες που προσφέρονται στο χερσαίο τμήμα της μαρίνας, αναβαθμίζονται συνεχώς. Τις ημέρες τού Πάσχα αναμένεται να ξεκινήσει τη λειτουργία του το καινούργιο καφέ-εστιατόριο, το οποίο θα είναι ανοιχτό τις περισσότερες ώρες της ημέρας και θα σερβίρει καφέ αλλά και επιλεγμένα πιάτα ελληνικής κουζίνας.

Ήδη ο μοντέρνος και άψογα διακοσμημένος χώρος έχει ετοιμαστεί και σε λίγες ημέρες θα ολοκληρωθεί και η στελέχωσή του.

«Στόχος μας είναι να προσφέρουμε ένα χώρο για τις ελεύθερες ώρες τόσο των εξυπηρετουμένων από τη μαρίνα, όσο και για τον κόσμο της Μυτιλήνης, ποιοτικό και με προσεγμένο σέρβις.

Ο περιβάλλων χώρος είναι ένας αγαπημένος προορισμός για τη βόλτα μικρών και μεγάλων και ιδανικός για να συνδυαστεί με έναν καφέ ή ένα ωραίο γεύμα».

Γενική Ροή Ειδήσεων

PROUDLY POWERED BY CJ web | Copyright © 2017 {emprosnet.gr}
Made with love and a lot of coffee by CJ web, Creative web Journey