Οι υπηρεσίες του Δήμου σε ένα σκηνικό… μετακόμισης!

«Άλλαξέ το» στο Δήμο!

18/02/2015 - 14:46

Σε στάδιο αναδιοργάνωσης βρίσκονται οι υπηρεσίες του Δήμου Λέσβου, αφού από χθες το πρωί βρίσκεται σε πλήρη εξέλιξη ριζική… ανακατανομή των γραφείων του κεντρικού κτηρίου στην οδό Ελευθερίου Βενιζέλου.

Σε στάδιο αναδιοργάνωσης βρίσκονται οι υπηρεσίες του Δήμου Λέσβου, αφού από χθες το πρωί βρίσκεται σε πλήρη εξέλιξη ριζική… ανακατανομή των γραφείων του κεντρικού κτηρίου στην οδό Ελευθερίου Βενιζέλου.

Η δημοτική αρχή υλοποιεί απόφαση που έχει πάρει από τον περασμένο Σεπτέμβριο και ως στόχο έχει την εύρυθμη λειτουργία των υπηρεσιών, οι οποίες πλέον θα κατανεμηθούν… ομοιογενώς ανάλογα με το αντικείμενό τους, προκειμένου να γίνει αφενός πιο εύκολος ο εντοπισμός τους από τους πολίτες, αφετέρου να μπορούν να λειτουργήσουν αποδοτικότερα.

Ωστόσο, κάθε αλλαγή προκαλεί και δυσαρέσκειες, κι έτσι αρκετοί υπάλληλοι εμφανίζονται ως δυσαρεστημένοι από την αναγκαστική τους μετακόμιση, με τους αντιδημάρχους πάντως που… μετακομίζουν κι αυτοί ανάλογα με το αντικείμενο των αρμοδιοτήτων τους, να εκτιμούν πως ο Δήμος θα λειτουργήσει συνολικά καλύτερα στο εξής.

Η απόφαση για την ανακατανομή των υπηρεσιών και των γραφείων τους στο τριώροφο κτήριο του Δήμου, είχε παρθεί από τις πρώτες κιόλας ημέρες της θητείας της νέας δημοτικής αρχής. Ωστόσο, από τη λήψη της απόφασης μέχρι την υλοποίησή της υπήρχαν ενδιάμεσα, αναπόφευκτα, πολλές εκκρεμότητες και δυσκολίες που έπρεπε να ξεπεραστούν για να χωροθετηθεί ένα καινούργιο και πιο λειτουργικό «μοντέλο» διοίκησης.

Όμως το σχέδιο είχε εκπονηθεί με τη συνεργασία της δημοτικής αρχής μέσω του γενικού γραμματέα του Δήμου, Λευτέρη Παπαϊωάννου, και των προϊσταμένων των υπηρεσιών και χθες λόγω της τοπικής αργίας του Αγίου Θεοδώρου, αποφασίστηκε να υλοποιηθεί. Έτσι το κτήριο γέμισε με κούτες και έπιπλα που άλλαζαν «έδρα».

Η νέα… «διαρρύθμιση»
Σύμφωνα με το σχέδιο, τώρα, στον πρώτο όροφο του κτηρίου του Δήμου θα στεγάζονται πλέον οι Υπηρεσίες Προγραμματισμού και Ποιότητας Ζωής και Περιβάλλοντος. Εκεί αναμένεται σύντομα να εγκατασταθούν και οι γεωπόνοι του Δήμου. Φυσικά εκεί μετακομίζουν από χθες και οι αρμόδιοι αντιδήμαρχοι Κώστας Κατσαρός και Νίκος Καρασάββας. Στο δεύτερο όροφο, θα βρίσκονται πλέον αποκλειστικά η Οικονομική και η Τεχνική Υπηρεσία και οι αντιδήμαρχοι Οικονομικών, Παναγιώτης Τσουπής, και Τεχνικών Έργων, Στρατής Τζιμής. Στον τρίτο όροφο θα διατηρηθούν οι μηχανικοί του Δήμου.

Στα αξιοσημείωτα καταγράφεται πως στόχος των αλλαγών είναι οι «συγγενείς» υπηρεσίες στο αντικείμενό τους ή αυτές που έχουν άμεση συνεργασία, να είναι ακριβώς η μία δίπλα στην άλλη, τόσο για να έχουν καλύτερη δυνατή συνεργασία μεταξύ τους, όσο και για να μπορεί ο κόσμος να εξυπηρετηθεί καλύτερα, χωρίς να ψάχνεται στο κτήριο.

«Θα λειτουργήσουμε καλύτερα»
«Σήμερα νομίζω ότι ταλαιπωρηθήκαμε όλοι και θα έχουμε κάποια μικροπροβλήματα μέχρι να τελειώσει η όλη μετακόμιση και να συνηθίσουμε κιόλας την αλλαγή, αλλά εκτιμώ πως μακροπρόθεσμα θα λειτουργήσουμε πολύ καλύτερα ως Δήμος.

Το σκεπτικό είναι να πάνε όλες οι υπηρεσίες που διαχειρίζονται κοινές υποθέσεις, σε ένα σημείο και να μην είναι η μία στον έναν όροφο και η άλλη στον άλλο. Έτσι, νομίζω, θα διευκολυνθεί και ο κόσμος, και οι ίδιοι οι υπάλληλοι…», σχολίασε στο «Ε» για την… ανακατανομή ο αντιδήμαρχος Νίκος Καρασάββας.

Ο αντιδήμαρχος Κώστας Κατσαρός, απ’ τη μεριά του, υποστήριξε ότι με τη νέα «διαρρύθμιση» θα μπορούν και οι προϊστάμενοι και οι αντιδήμαρχοι να έχουν καλύτερη εποπτεία των υπηρεσιών.


Και γκρίνιες

Βέβαια, κάθε αλλαγή προκαλεί και προβληματισμό, καθώς αρκετοί είναι οι υπάλληλοι στο Δήμο από χθες που δε βλέπουν με καλό μάτι την όλη διαδικασία και υποστηρίζουν πως ουσιαστικά, με την αλλαγή αυτή, για ένα μεγάλο χρονικό διάστημα θα πέσει η αποδοτικότητα των υπηρεσιών μέχρι να προσαρμοστούν στο νέο καθεστώς.

Μάλιστα, σύμφωνα με πληροφορίες, και ο ίδιος ο πρόεδρος των Εργαζομένων του Δήμου, Γιώργος Αλεξίου, εξέφρασε τον προβληματισμό του και διαφώνησε έντονα σε κατ’ ιδίαν συνάντησή του με το γενικό γραμματέα του Δήμου, Λευτέρη Παπαϊωάννου, με την αναγκαστική μετακόμιση των υπαλλήλων.

Ωστόσο τα πνεύματα ηρέμησαν χωρίς να πάρει έκταση το όλο ζήτημα, αφού σε γενικές γραμμές όλοι διαπιστώνουν πως γενικά μέχρι πρότινος η κατανομή των γραφείων παρέπεμπε σε χάος.

Γενική Ροή Ειδήσεων

PROUDLY POWERED BY CJ web | Copyright © 2017 {emprosnet.gr}
Made with love and a lot of coffee by CJ web, Creative web Journey