«Αυθεντικά» τυριά της Λέσβου στη γερμανική αγορά

23/01/2015 - 22:29

Με roadshows, γευσιγνωσίες και ενημερωτικές εκδηλώσεις στο Αμβούργο της Γερμανίας ξεκίνησαν οι δράσεις προώθησης ΠΟΠ/ΠΓΕ προϊόντων  της ομάδας «Authentico». Στην ομάδα συμμετέχουν η φέτα, το λαδοτύρι και το κασέρι που παράγονται στη Λέσβο από τις «Λεσβιγάλ» - Αφοί Δ. Ρόδου Ο.Ε., «Γαλακτοκομική Λέσβου ΑΒΕΕ», Συνεταιρισμό Μανταμάδου και τυροκομική επιχείρηση «Αιολικός».

Με roadshows, γευσιγνωσίες και ενημερωτικές εκδηλώσεις στο Αμβούργο της Γερμανίας ξεκίνησαν οι δράσεις προώθησης ΠΟΠ/ΠΓΕ προϊόντων  της ομάδας «Authentico». Στην ομάδα συμμετέχουν η φέτα, το λαδοτύρι και το κασέρι που παράγονται στη Λέσβο από τις «Λεσβιγάλ» - Αφοί Δ. Ρόδου Ο.Ε., «Γαλακτοκομική Λέσβου ΑΒΕΕ», Συνεταιρισμό Μανταμάδου και τυροκομική επιχείρηση «Αιολικός».

Συγκεκριμένα, στις 9 Ιανουαρίου έγινε γευσιγνωσία στα πιο γνωστά εστιατόρια του Αμβούργου, όπου οι πελάτες τους είχαν την ευκαιρία να δοκιμάσουν τα υψηλής ποιότητας προϊόντα ΠΟΠ/ΠΓΕ τού «Authentico», την ελιά θρούμπα και το εξαιρετικά παρθένο ελαιόλαδο Θάσου, κρασί της ποικιλίας ξινόμαυρο της Νάουσας, τη φέτα, το λαδοτύρι και το κασέρι Μυτιλήνης.

Στις 14 Ιανουαρίου διανομείς τροφίμων από όλη τη Γερμανία συμμετείχαν στην ενημερωτική εκδήλωση που έλαβε χώρα στο ξενοδοχείο «Emporio Tower». Βασικοί ομιλητές της εκδήλωσης ήταν ο διευθυντής τής NovaCert, Αθανάσιος Ταμπαρόπουλος, ο οποίος αναφέρθηκε στην ευρωπαϊκή πολιτική για τα προϊόντα ΠΟΠ/ΠΓΕ, ο γιατρός Γεώργιος Φανουλάς, που μίλησε για τα οφέλη στην υγεία από την κατανάλωση των προϊόντων τού «Authentico», και η διατροφολόγος Iris Lange-Fricke, που ανέλυσε τα πλεονεκτήματα της ισορροπημένης διατροφής, βασιζόμενης σε ποιοτικά προϊόντα τυριού, ελιάς, ελαιολάδου και κόκκινου κρασιού. Στη συνέχεια, οι εκπρόσωποι των φορέων του προγράμματος είχαν την ευκαιρία να γνωριστούν καλύτερα με τους διανομείς της γερμανικής αγοράς και να συζητήσουν από κοντά τις προοπτικές εμπορικής συνεργασίας.

Οι δράσεις συνεχίστηκαν στην έκθεση Green Week του Βερολίνου (16/1 - 25/1), όπου συμμετέχουν κάθε χρόνο περισσότεροι από 1.200 εκθέτες διατροφικών προϊόντων. Σε ένα περίπτερο 60 τ.μ., παρουσιάστηκαν σε χιλιάδες καταναλωτές και εμπορικούς επισκέπτες της έκθεσης τα προϊόντα του καλαθιού «Authentico».

Τις επόμενες εβδομάδες, οι δράσεις προώθησης θα κορυφωθούν με roadshows στην Κολωνία, τη Φρανκφούρτη και το Μόναχο, όπου θα πραγματοποιηθούν συνολικά 30 γευσιγνωσίες σε κορυφαία εστιατόρια. Παράλληλα, η καμπάνια συνεχίζεται με σειρά αφιερωμάτων και καταχωρήσεων στον έντυπο και ηλεκτρονικό Τύπο της Γερμανίας.

Γενική Ροή Ειδήσεων

PROUDLY POWERED BY CJ web | Copyright © 2017 {emprosnet.gr}
Made with love and a lot of coffee by CJ web, Creative web Journey