Νέος διαγωνισμός στο Facebook, με τη στήριξη της Sardine

Κερδίστε 15 φιάλες «Mastic Tears»

20/11/2014 - 14:54

Συνεχίζονται για μία ακόμα χρονιά οι επιτυχημένες συνεργασίες τής Sardine Digital Media με εμπορικές επιχειρήσεις της Μυτιλήνης. Οι γνωστές πλέον, δυναμικές «Σαρδέλες», που αποτελούν το ηλεκτρονικό τμήμα της «Επικοινωνίας Αιγαίου», έχουν καθιερωθεί ως η πλέον αξιόπιστη λύση για επαγγελματίες που ζητούν την προβολή των επιχειρήσεών τους αξιοποιώντας τις νέες τεχνολογίες.

Συνεχίζονται για μία ακόμα χρονιά οι επιτυχημένες συνεργασίες τής Sardine Digital Media με εμπορικές επιχειρήσεις της Μυτιλήνης. Οι γνωστές πλέον, δυναμικές «Σαρδέλες», που αποτελούν το ηλεκτρονικό τμήμα της «Επικοινωνίας Αιγαίου», έχουν καθιερωθεί ως η πλέον αξιόπιστη λύση για επαγγελματίες που ζητούν την προβολή των επιχειρήσεών τους αξιοποιώντας τις νέες τεχνολογίες.

Το προσωπικό τής Sardine είναι μια δεμένη ομάδα ανθρώπων, που διαθέτοντας τεχνογνωσία ετών, αξιοποιούν με τον καλύτερο τρόπο τη διεισδυτικότητα των σελίδων κοινωνικής δικτύωσης στο κοινό, αποδεικνύοντας πως η σωστή και αποτελεσματική διαφήμιση απαιτεί φαντασία και εξειδίκευση στις σύγχρονες καταναλωτικές απαιτήσεις.

Ένας νέος διαγωνισμός με άρωμα μαστίχας έρχεται από την Ελληνική Βιομηχανία Αποσταγμάτων (ΕΒΑ).
Τα τέσσερα τελευταία χρόνια, η ΕΒΑ αξιοποιώντας την πείρα της στην παραγωγή αποσταγμάτων, ξεκίνησε να αποστάζει ένα νέο και μοναδικό προϊόν, το λικέρ μαστίχας.

Δοκιμάζοντας τον παλμό της αγοράς με το προϊόν, πριν από ένα χρόνο δημιούργησε μια νέα, εξαιρετικά κομψή συσκευασία για το λικέρ από απόσταγμα μαστίχας Χίου, με το όνομα «Mastic Tears».

Για την ηλεκτρονική προώθηση του «Mastic Tears», η εταιρεία ΕΒΑ εμπιστεύθηκε τη Sardine Digital Media για τη διοργάνωση ενός διαγωνισμού στο Facebook.

Οι φίλοι τού «Mastic Tears» έχουν την ευκαιρία να κερδίσουν 15 φιάλες των 500ml κάνοντας like στη σελίδα τού Facebook.

Για τη συμμετοχή στο διαγωνισμό, που λήγει στις 10/12/2014, μπορείτε να επισκεφθείτε τη σελίδα στη διεύθυνση facebook.com/mastictears/.

Ικανοποιημένος από τη μέχρι τώρα πορεία του διαγωνισμού, ο υπεύθυνος της Sardine Digital Media, Σταμάτης Γιαννάκης, δήλωσε: «Αναμφισβήτητα το Facebook είναι η πιο δημοφιλής σελίδα κοινωνικής δικτύωσης και αυτό δε θα πρέπει να αφήνει τις επιχειρήσεις αδιάφορες.

Σήμερα, πιο εύκολα από ποτέ, δίνεται η δυνατότητα στις επιχειρήσεις να “τρέξουν” on-line διαγωνισμούς, με εκπληκτικά αποτελέσματα.

Είναι ένας έξυπνος και καινοτόμος τρόπος για να ανταμείψεις την εμπιστοσύνη των πελατών σου, ενώ παράλληλα “χτίζεις” την ηλεκτρονική σου εικόνα-brand».

Γενική Ροή Ειδήσεων

PROUDLY POWERED BY CJ web | Copyright © 2017 {emprosnet.gr}
Made with love and a lot of coffee by CJ web, Creative web Journey