Ένωση Ξενοδόχων Λήμνου κατά ΝΕΛ

Προσφεύγει στα δικαστήρια

28/08/2014 - 14:43

Τα σοβαρά προβλήματα που δημιούργησαν οι επαναλαμβανόμενες πολύωρες καθυστερήσεις του πλοίου «European Express» και κυρίως η τελευταία στις 9 Αυγούστου, με τη δεκάωρη ταλαιπωρία που υπέστησαν 1.000 περίπου επιβάτες, οι 600 εκ των οποίων ήταν τουρίστες που είχαν προορισμό τη Λήμνο, οδήγησαν την Ένωση Ξενοδόχων του νησιού στο να ετοιμάζεται να προσφύγει στα δικαστήρια εναντίον τής ΝΕΛ.

Τα σοβαρά προβλήματα που δημιούργησαν οι επαναλαμβανόμενες πολύωρες καθυστερήσεις του πλοίου «European Express» και κυρίως η τελευταία στις 9 Αυγούστου, με τη δεκάωρη ταλαιπωρία που υπέστησαν 1.000 περίπου επιβάτες, οι 600 εκ των οποίων ήταν τουρίστες που είχαν προορισμό τη Λήμνο, οδήγησαν την Ένωση Ξενοδόχων του νησιού στο να ετοιμάζεται να προσφύγει στα δικαστήρια εναντίον τής ΝΕΛ.

Ο πρόεδρος της Ένωσης Ξενοδόχων Λήμνου, Στέλιος Μάντζαρης, ενημέρωσε τα μέλη για την προκλητική, όπως τη χαρακτηρίζει, απάντηση της ΝΕΛ στην οργισμένη επιστολή της Ένωσης μετά τα πρόσφατα γεγονότα.

«Πάθαμε ζημιές…»
Ο κ. Μάντζαρης σημείωσε: «Διαφάνηκε καθαρά πόσο μάς υπολογίζει αυτή η εταιρεία, που εμείς στηρίζουμε και από την οποία δεν έχουμε απαιτήσει ποτέ τις δικές μας ζημίες που κατά καιρούς έχουν προέλθει από αυτήν. Όλα όμως έχουν ένα όριο και εμείς έχουμε ξεπεράσει το δικό μας». Ο πρόεδρος των Ξενοδόχων ζητά από τα μέλη της Ένωσης να συγκεντρώσουν όσο περισσότερες επιστολές, διαμαρτυρίες, ακυρώσεις, αποδεικτικά διαφυγόντων κερδών και να απαιτήσουν αποζημιώσεις με ένδικα μέσα.

 

Η επιστολή τής ΝΕΛ που προκάλεσε την αντίδραση των Ξενοδόχων, ανέφερε τα εξής: «Τα τελευταία χρόνια, η Λήμνος αποτελεί τον ακρογωνιαίο λίθο της εταιρείας μας, συνδέοντας το νησί με 12 προσεγγίσεις την εβδομάδα τη χειμερινή περίοδο και με 14 προσεγγίσεις την εβδομάδα κατά την καλοκαιρινή περίοδο με τα μητροπολιτικά κέντρα των Αθηνών, της Θεσσαλονίκης και της Καβάλας.

Η στήριξη όλων των Λημνιών, κατοίκων, φορέων αλλά και της Ένωσής σας, ήταν και είναι για μας πολύ σημαντική. Λυπούμεθα που οι ατυχείς συγκυρίες, οφειλόμενες στο δυσμενές περιβάλλον μέσα στο οποίο λειτουργούμε κατά την παρούσα φάση, δημιούργησαν πρόβλημα στα μέλη σας-ξενοδόχους».

 

Τέλος, η Ναυτιλιακή Εταιρεία Λέσβου διαβεβαίωνε με την επιστολή της τους Ξενοδόχους της Λήμνου ότι θα εργαστεί με συνέπεια και όραμα για την προσπάθεια εξυπηρέτησης των κατοίκων και επισκεπτών της Λήμνου, αλλά και για την πλήρη αναβάθμιση της γραμμής με νέα πλοία. Τέλος, επεσήμανε ότι η ανάπτυξη-ευημερία της Λήμνου είναι ο κυριότερος στόχος στα σχέδια της εταιρείας για το μέλλον.

Η επιστολή αυτή θεωρήθηκε από την Ένωση Ξενοδόχων Λήμνου «ιδιαίτερα προσβλητική, αλλά και θρασύτατη και άκρως προκλητική», μετά τα όσα -όπως τονίζει- συνέβησαν, «τα οποία αποδείχθηκαν καταστροφικά για τον τουρισμό της Λήμνου».

 

Γενική Ροή Ειδήσεων

PROUDLY POWERED BY CJ web | Copyright © 2017 {emprosnet.gr}
Made with love and a lot of coffee by CJ web, Creative web Journey