«Έχουμε αυξήσει τα δρομολόγια για να εξυπηρετήσουμε τον κόσμο», απαντά η διοίκηση

Όρθιοι σε δρομολόγια του Υπεραστικού ΚΤΕΛ

07/08/2014 - 14:06

Έχουν πυκνώσει τα παράπονα για το Υπεραστικό ΚΤΕΛ τον τελευταίο καιρό, αφού λόγω της αυξημένης τουριστικής κίνησης αδυνατεί να εξυπηρετήσει επαρκώς τους επιβάτες.

Έχουν πυκνώσει τα παράπονα για το Υπεραστικό ΚΤΕΛ τον τελευταίο καιρό, αφού λόγω της αυξημένης τουριστικής κίνησης αδυνατεί να εξυπηρετήσει επαρκώς τους επιβάτες.

Την προηγούμενη εβδομάδα σημειώθηκε περιστατικό με επιβάτες που αναγκάστηκαν να ταξιδέψουν όρθιοι από τη Μυτιλήνη στο Μόλυβο, ενώ και το περασμένο Σάββατο όρθιες παρέμειναν πέντε κοπέλες στη διαδρομή Κεραμειά - Μυτιλήνη, σύμφωνα με καταγγελία.

Μία ακόμα καταγγελία κατά του Υπεραστικού ΚΤΕΛ έφτασε στην εφημερίδα μας, μέσω σελίδας κοινωνικής δικτύωσης αυτήν τη φορά, η οποία υπογράφεται από συμπολίτη μας με τα αρχικά Μ.Β.. Στο κείμενο επισημαίνεται ότι είναι δυσφήμηση για το νησί να παρουσιάζονται φαινόμενα με όρθιους επιβάτες στα λεωφορεία, ενώ αφήνονται αιχμές και για κακή αντιμετώπιση από το προσωπικό τού ΚΤΕΛ.

Αλλαγή λεωφορείου
Στην καταγγελία αναφέρεται: «Στις 2 Αυγούστου κατά τη μετακίνησή μου από τον Πολιχνίτο στη Μυτιλήνη, με το λεωφορείο των 18:30 (από Βατερά) έγινα μάρτυρας ενός γεγονότος που αξίζει να ελεγχθεί, διότι εκθέτει το νησί και δημιουργεί δυσφήμηση για τον τουρισμό και την εξωστρέφειά του.

Ο οδηγός του λεωφορείου ήταν σε συνεχή επικοινωνία με τον αντίστοιχο του λεωφορείου από Καλλονή, με σκοπό τη μετακίνηση των επιβατών από το ένα λεωφορείο στο άλλο.

Πράγματι τα δύο λεωφορεία συναντήθηκαν στη διασταύρωση προς Πολιχνίτο, κοντά στα Κεραμειά, και οι επιβάτες του λεωφορείου του Πολιχνίτου μεταφερθήκαμε στο λεωφορείο από την Καλλονή.

Το πρόβλημα δεν είναι η μετακίνηση, αλλά ότι στο λεωφορείο της Καλλονής δεν υπήρχαν διαθέσιμες θέσεις για τη σωστή μεταφορά των επιβατών, με αποτέλεσμα πέντε νέα κορίτσια που έχουν επισκεφτεί το νησί για τουρισμό, επί 14 χιλιόμετρα ήταν όρθια!!!

Σε παρατήρησή μου προς τον εισπράχτορα ελεγκτή ότι αυτό είναι απαράδεκτο και κυρίως επικίνδυνο, δέχθηκα την απάντηση ότι αυτός είναι υπάλληλος και δεν αποφασίζει. Όταν του ζήτησα το τηλέφωνο του σταθμού να επικοινωνήσω με υπεύθυνο, μου απάντησε προκλητικά “11880” και όταν ζήτησα το όνομά του, επίσης μου απάντησε 11880».

Ο πρόεδρος του Υπεραστικού ΚΤΕΛ, Παναγιώτης Παράσχος, δήλωσε στο «Ε»: «Η συγκεκριμένη καταγγελία δε μας έχει γίνει γνωστή μέχρι στιγμής. Καλούμε όλους τους επιβάτες μας που έχουν κάποιο παράπονο, να το γνωστοποιήσουν στη διοίκηση και να είναι σίγουροι πως εμείς θα κάνουμε όλα τα απαραίτητα προκειμένου να μάθουμε τι έγινε και να αποδώσουμε τις ευθύνες εκεί που πρέπει.

Με την ευκαιρία, θέλω να πω πως τους καλοκαιρινούς μήνες έχουμε αυξήσει τα δρομολόγια και σε αρκετές περιπτώσεις βάζουμε και δύο λεωφορεία σε ένα δρομολόγιο για να εξυπηρετήσουμε τον κόσμο. Καταλαβαίνουμε πως σε όλη αυτήν την κατάσταση είναι λογικό να υπάρχουν και παράπονα».

Γενική Ροή Ειδήσεων

PROUDLY POWERED BY CJ web | Copyright © 2017 {emprosnet.gr}
Made with love and a lot of coffee by CJ web, Creative web Journey